X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Katherine's baggrundshistorie ♥__♥

Go down

Katherine's baggrundshistorie ♥__♥ Empty Katherine's baggrundshistorie ♥__♥

Indlæg  Katherine Fre Jan 14, 2011 1:15 pm

Katherine har mistet sine forældre i en brænd, da hun var fem. Hun har derfor boet hos sin moster siden. Dette er en lille fortælling, om hvordan/Hvorfor hun stak af til skolen efter at have opdaget sin evne.

Katherine sad på gulvet med sine barbie dukker. Hun var 6 år gammel, og forstod ikke hvorfor at tingene flyttede sig når hun tænkte på dem. Hun kiggede på barbie-dukken, en tænkte at den svægede over hende. Hun lod et slags flere formet kræft, sno sig rundt om dukken. Dukken blev løftet op hendes hånd. Hun lagde ikke mærke til at hendes moster (Susan) kom ind af døren, før der kom et suk. Hun så op, og smilte til Susan. Susan gav et gisp fra sig. "KATHERINE!?" spurgte hun, højt og skingert. Dukken faldt ned i Kath's hånd, fordi hun blev så forskrækket. Susan sprang over til hende, og hev hende op. Hun bar Kath ud i bilen, mens hun sprællede vildt. Hun ville ikke med Moster Susan! Ikke hvis hun kunne slippe...

Efter at have været gennem en masse prøver, teste, og ungersøgelser, vidste Kath at hun aldrig skulle sige det hun så og hørte når hun rørte dem. Hun var ked af at have skræmt Moster Susan sådan. Da Hun kom hjem igen, opførte Susan sig højst besynderlig. Hun snakkede ikke med hende, og så ikke på hende. Kath var stadig ked af det, over det fejltrin hun lavede, og prøvede virkeligt at gøre det godt igen. På hende 8 års fødselsdag, sagde hun undskyld, for gud ved hvilken gang. "Undskyld Susan... Jeg ville ikke forskrække dig." Susan havde stadig ikke rigtigt sagt noget til hende, ikke andet end: "Godmorgen, jeg har lavet morgenmad... Det står lige derover" "Hej." " godaften" og "Godnat og sov godt" Men Den dag var anderleds. Susan gav Kath et stort kram, mens hun græd. Kath græd og krammede også. Hun var så glad for at Susan havde tilgivet hende.
"Katherine Manganella Pierce, hvor er jeg ked af det jeg har ladet dig gå i gennem. Jeg er så ked af at jeg ikke har accepteret din evne. Jeg havde fuldstændig glemt, hvad dine forældre fortalte mig," hulkede hun. Kath blev meget overrasket. Hun kendte til sin evne... Men at hendes forældre havde gjort, det anede hun ikke. Hun blev mistænksom. "Kendte de til min evne?" spurgte hun, og løftede sit ene øjnbryn....


Kommer mere Very Happy
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum