X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


En tur med Blacky

X-men :: Byen :: Skoven

Go down

En tur med Blacky Empty En tur med Blacky

Indlæg  Catherine Clearwater Fre Sep 09, 2011 10:59 am

Sted:
Tid:
Omgivelser:
Vejr:


Catherine gik hen af stien i skoven med sin store Elver-Tiger Blacky. "Du bliver snart højere end mig" sagde Hun og lagde en hånd på Blackys hals. *Gør jeg?* tænkte Blacky til Catherine via deres telepatiske bånd. Catherine grinede af Blackys sarkasme. Catherine klatrede op på en platform der hang i træerne. Blacky knurrede og hoppede op. Catherine smilede og lagde sig ned. Blacky kiggede på Cath og lagde sig ned. *Hvad skulle jeg gøre uden dig* tænkte Cathrine til Blacky og tænkte på den dag hun fandt hende i en boks ude på en mark. *Det ved jeg ikke , Jeg har jo oplært dig som elver* tænkte Blacky stolt tilbage. Catherine hoppede ned fra platformen og gik i angrebs stilling. Blacky hoppede ned og gjorde det samme. Catherine knep sine grøn/gyldne øjne sammen og snerrede. Blacky blottede sine skarpe tænder. Catherine kastede to knive hen mod Blacky men Blacky greb dem med munden og kastede dem tilbage. Catherine hoppede op i luften og snurrede rundt da hun tog knivene og i samme øjeblik hoppede Blacky og væltede hende med en voldsom kraft. Catherine gispede da Blacky satte tænderne mod hendes luftrør. "Du vinder" sagde Catherine gispene og Blacky smilede og gav slip. Catherine gik hen til en busk og tog Blackys saddel og bidsel. Hun gik hen til Blacky med tingene og lagde dem på hende. Hun sprang op i sadlen og Blacky løb frem med en voldsom fart fordi hun borede poterne ned i jorden der sprøjtede op omkring dem.

Catherine Clearwater

Antal indlæg : 1
Join date : 09/09/11

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


X-men :: Byen :: Skoven

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum