X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst :: 1 bot

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Liste over evner ^.^

2 deltagere

Go down

Liste over evner ^.^ Empty Liste over evner ^.^

Indlæg  Rogue Søn Jan 29, 2012 8:22 pm

Heys fokzz.
Jeg har lavet en liste her over jeres evner, da nogle af jer har spurgt om det. I må kun vælge evne ud fra listen så kig inden i vælger. Og helst ikke kun dem som er taget, så er der intet sjov i det mere. Skriv hvis i Har en evner i gerne vil have på listen, det er kun mig og de andre admins, der kan sætte den på listen. Men bare skriv, så kan vi snakke om evnen og se om den holder. ^.-
Her er de evner jeg her fundet til jer indtil videre:

1. Is [At kunne styre is, men også at man kan blive til is selv.]
2. Ild [At kunne styre ilden, men også selv blive til en mand/dame af ild.]
3. Vand [At kunne styre vandet og blive til vand selv.]
4. Jord [At kunne styre jorden. Altså at kunne "betvinge" jorden, men ikke selv at blive til det som ved de andre.]
5. At gøre sig usynlig.
6. At stjæle andres evner, samt at kkunne hele sig selv og andre.
7. Styre vejret.
8. At have laiser syn. [Hvilket medføre at i ikke kan åbne øjnene uden at dræbe eller ødlægge.]
9. Styre alt med tankerne. [I Skal skrive til mig hvis i vil have denne evne. Det er ikke alle der kan få den.]
10. Ekstra fart.
11. Ekstra styrke.
12. Pigge. [At kunne frembringe piggende som er over næsten hele kroppen, ligesom et pinsvin.]
13. Wolverine. [At have klør som kommer ud af de knyttede næver. Men skal være et eksperiment for at fuldføre dette. Altså at have/få jern klør og blive en rigtig wolverine.]
14. At have vinger. [Ikke det samme som en engel, man er stadig mutant. Vingerne vokser ud igen hvis man skære dem væk eller andet.]
15. Diamant hud. [At kunne beskytte sig selv med skudsikker diamant hud.]
16. Klone sig selv. [At kunne lave kopier af sig selv så fjenden ikke kan se hvem der er dig.]
17. Gøre andre mutante normale i deres tilværelse. [At alle andre mutanter mister deres evner når de er sammen med dig.]
18. Spor hund. [At kunne spore sig ind på andre mutanter.]
19. Jern mand. [At kunne lave sig selv om til en jern mand/dame.]
20. Frø mand. [At være lidt af en krydsning mellem en fø og en mand. Man har en rigtig lang og stærk tunge plus at man er mere akropatisk og kan hoppe rundt på væge o.s.v. som en frø.]
21. At kunne styre alt metal.
22. Formskifter. [Som man kan høre i navnet, at skrifte form. Man kan vlive til hvem som helst men uden deres evne.]

Venlig hilsen: Rogue/Admin xD
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Liste over evner ^.^ Empty RE: Liste over emner ^.^

Indlæg  PT. Gæst Lør Okt 06, 2012 8:35 pm

Jeg vil gerne starte på denne her hjemmeside og jeg tænkte, at min evne skulle være at gå gennem massive genstande, men jeg kunne ikke se den på listen. Er det fordi at jeg overså den, at den ikke er tilladt eller at I har glemt at skrive den på?

Mvh
En gæst, der gerne vil begynde herinde

PT. Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Liste over evner ^.^ Empty Sv: Liste over evner ^.^

Indlæg  Darren Mortes Lør Okt 06, 2012 9:23 pm

kære gest dette er så vidt jeg ved bare forslag

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

Liste over evner ^.^ Empty Sv: Liste over evner ^.^

Indlæg  Rogue Lør Dec 08, 2012 8:07 pm

Det er ikke fordi det ikke er tilladt. Har simpelthen bare ikke fået skrevet den på! xD Du er hjerteligt velkommen kære gæst! ^^
- Det startede som forslag ja, men nu vil jeg lave det om, så det bliver dem man kan vælge mellem og ikke flere. Så er det lidt begrænset.
- Rogue/Admin. ♥
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Liste over evner ^.^ Empty Sv: Liste over evner ^.^

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum