X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Its time~ Åbent emne

4 deltagere

X-men :: Byen :: Byen

Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Its time~ Åbent emne

Indlæg  Fenzi Tirs Jun 05, 2012 11:56 am

T: 16:10
S: Storcentrets parkeringsplads
V: solskin lettere blæsende og fugtigt i luften
O: en masse mennesker, der shopper de store ting
P: en sort jakke, Jeans, en hvid t-shirt

Fenzi stod ved sin motorcykel, hans blik gled bare rundt, som om han ventede på et eller andet, men der var intet han ventede på, og intet han skulle nå. Han blik gled ned mod jorden. Fenzi var lige kommet fra skole, og skulle egentlig hjem til plejefamilien han boede hos mens Han studere i USA. Hans hænder begyndte at blive varme *Ikke nu, ikke her* hans hænder begyndte at blive køligere. Et smil bredte sig over hans læber, ”jeg kan ikke miste kontrollen på den måde.” hans stemme var lav, han knyttede næverne, ”jeg skulle jo have kontrol over det” hans stemme blev en hvisken, for sig selv. Fenzi havde altid haft det bedst for sig selv, men nu har han været i USA i tre år, men ensom det var han blevet.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Amanda Tirs Okt 02, 2012 12:56 am

Amanda var på vej ud af center med sin guitar hun havde mødes med en at sine gammel venner der have viste hende lidt på hende guitar. hun gik lidt hen at parkeringsplads, før hun stoppede og og mærkede varmen fra solen. Hun stod og smilte for sig selv da hun fik øje på en der stod ved en motorcykel og knyttede sine hænder * han se måske lidt farlig* tænkte hun men vinkede til ham alligevel, bar for at være søde.
Amanda
Amanda

Antal indlæg : 61
Join date : 29/09/12
Geografisk sted : skolen

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Darren Mortes Tirs Okt 02, 2012 10:44 am

p:som på billedet
Darren havde knækket sit sidste plekter, så nu var han kørt til Storcentret for at købe nogle nye, men dette var bare en undskyldning for hamselv, i virkligheden ville han bare ud at køre på sin motorcykel, som han ikke havde haft en chance for at kørt på siden han begyndte på akadamiet.
han parkerede vedsiden af en anden motorcykel, ejeren stod vedsiden af den. da Darren tog sin helm af sagde han ''fed motorcykel''

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Arason Tirs Okt 02, 2012 5:39 pm

P en sort t-shirt og et par cowboy busker
Arason komme kørne på hans motercykel det var dejliget
at være ude af skolen han havde ikke fået lov til det da de
mente at det var alt for riskabele at han komme væk
fra skolen nu ville han få en uges sveder for det han sukket og parkert
ved siden af en anden motorcykel i det han gik af og trak sin hjelm af
Arason
Arason

Antal indlæg : 113
Join date : 17/07/12
Geografisk sted : England og er nu på skolen effter min famille er døde

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Fenzi Tirs Okt 02, 2012 9:27 pm

Chén satte sig op på Motorcyklen og startede den, han fornemmede dog at der var nogen der holdt øje med ham, da han vendte sig fik han øje på pigen der stod og vinkede til ham, han smilede kort og slukkede så cyklen. Da han sukkede og steg af igen, han vinkede tilbage til hende. Da han så hørte motorcyklen der stoppede ved siden af hans og han hørte det hele, vendte han sig mod den ”tak og i lige måde” sagde han så og smilede kort og betragtede ham.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Amanda Tirs Okt 02, 2012 9:43 pm

Amanda var på vej hen, hun have fået øj på at to andre var kommet til, hun stoppede da hun kom der hen." hej, Amanda." sagde hun venligt og kun se at hun kendt to af dem, hun smilte." er der motorcykel træf et sted?" spurgte hun for at have noget at snakke med dem om da hun ikke rigtig viste hvad der ellers var at snakke om lige nu, eller det var der, men det ville bar få hende til at følge sig dum uden at være det.
Amanda
Amanda

Antal indlæg : 61
Join date : 29/09/12
Geografisk sted : skolen

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Darren Mortes Ons Okt 03, 2012 8:30 am

Darren tog sin hjelm af og sagde jokene ''nej, det er bare, skolens motorcykelbande som har deres første møde''
på dette tidspunkt kom tre store fyre, de så ud som om de trænede i et styrkecenter dagligt, de bar t-shirts med bagdes hvor der stod 'død over freaks' de gik hen mod Darren og sagde truende ''vi så dig komme ud af den freak skole, forsvind ud af vores by'' Darren svarede bare smilende dem omkring ham ''se, to gorillaer som kan tale''

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Arason Ons Okt 03, 2012 3:15 pm

Arason gik hen imod dem da en af dem så
ud til at være irterne for dem alle sammen "hvorfor smider
du ikke bare de solbriller " sagde den ene dreng og smilte til hans
venner "han tør ikke engang at vise sine øjne" da fik Arason nok han gik
helt hen til ham og svarde "hvis jeg tager dem af dør i nok af det"
hans stemme var meget truende han havde ikke nogen imod at bruge sine
evner på dem


Sidst rettet af Arason Ons Okt 03, 2012 10:09 pm, rettet 1 gang
Arason
Arason

Antal indlæg : 113
Join date : 17/07/12
Geografisk sted : England og er nu på skolen effter min famille er døde

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Fenzi Ons Okt 03, 2012 10:06 pm

Chén så på Amanda da hun kom mod dem, og smilede kort til hende da hun fortalte præsenterede sig selv ”Chén her” sagde han og vendte blikket mod de to andre fyre ”jeg ville ikke kalde det et motorcykel træf, eller der er ikke noget af den slags så vidt jeg ved” sagde han bare og smilede til hende ”jeg ville bare ikke hjem så jeg valgte at tage herind for ligesom at slappe lidt af, og komme lidt væk fra dagligdagen” sagde han og smilede så.
Chén stod passivt og betragtede drengene der kom mod dem ”i er jeres skoles motorcykel bande, vær venlig at blande mig uden om hvad der foregår deroppe” sagde han, han kunne ikke udholde at folk kaldte mutanter for freaks, bare fordi de var nået til det næste stadie af menneskeheden, før andre var nået til det stadie de befandt sig på. ”bare ignorer dem, de ved ikke hvad de snakker om, og der er ikke nogen der skal op og slås, da ingen skal have problemer, han troede dog ikke på der var nogen der ville lytte, til ham, men hvad skulle de også gøre det for, lige nu ville han bare holde sig neutral. ”hvis i tre bare går så bliver der ingen problemer, og i vil ikke komme til skade” sagde han bare, hans stemme var gået fra neutral til truende, han var ikke bange for at bruge sine evner. Selvom han også ville kunne nedlægge dem uden.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Darren Mortes Tors Okt 04, 2012 8:34 am

Darren trådte beskyttende ind mellem de to store fyre og de andre mutanter
Han smilede og sagde provokerende ''jeg ved at mine evner ville dræbe jer hvis jeg brugte dem mod jer, men det vil være mord''
En af de to bøller greb fat i Darrens krave og sagde vredt ''forsvind ud af vores by eller vi vil smide jer ud''
Darren sagde smilende grumt ''nu er dette selvforsvar'' han snorede rundt sendte en hæl i den forrestes ribben, han faldt sammen i åndenød

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Amanda Tors Okt 04, 2012 10:57 am

Amanda satte sin guitar og så på de tre dreng, man kun se på hende at der var en ting der skilte hende fra de andre, det var hendes øjne det var lyseblå. Hun smilte og nikkede til Chén, hun så på de andre drenge og på de to der var ved at begynde at slås * hvorfor skal de også til det nu* tænkte hun og holdt sig på afstand af dem." okay, motor cykel bander og slå kæmp hvorfor kan de ikke bar lade være." sagde hun næste opgiven da de var oppe og slås nu. Hun så sig om og fik øje på en der stod lidt væk og kiggede over med dem, hun ville væk, hun kendte ham og vil ikke være tæt på ham, han så ud som sidst, der for kunne hun kende ham selv om han stod på afstand af dem kun hun, hun så kort på de andre og vist ikke hvad hun skulle gør lige nu.
Amanda
Amanda

Antal indlæg : 61
Join date : 29/09/12
Geografisk sted : skolen

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Darren Mortes Tors Okt 04, 2012 11:57 am

den anden af bøllerne løb sin vej og Darren tjekkede den han havde angrebet for skader, hans ribben havde det fint, alt der var sket var at fyren havde fået slået luften ud af sig.
han rejste sig op og satte sig op af sin motorcykel, og sagde grinene ''det med motorcykelbanden var en joke, i øvrigt handlede jeg teknisk-set i selvforsvar, først fornærmede han mig, så truede han mig, og derefter angreb han mig, i følge loven har jeg ret ikke ham''

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Fenzi Tors Okt 04, 2012 9:34 pm

Chén så på drengen der havde overfaldt hans overfalds mand, ”jeg siger bare så længe du er mutant, vil dommeren tage hans parti, og modsiger du dig arresten, vil de bare få bekræftet deres teori i at vi føler vi er højere hævet end dem. At vi føler vi er mere værd.” hans stemme var rolig. ”Godt nok er vi det næste skridt i evolutionen, men det betyder ikke at vi ikke skræmmer normale mennesker, vi har den tilbøjelighed til at frygte det uvante” sagde han kort for hovedet, ”vi er den udvikling af mennesker der ikke skal komme før om flere generationer, De frygter os, de er bange for vil skal formere os, de ved bare ikke at de er på vej ind i det regime der gør os til det normale, og folk uden X-genet vil blive unormale, de er bange for vi skal jagte dem.” han vendte sig mod Amanda og kunne se at der var noget galt med hende ”mennesker er bange for at de skal blive de jagtede” sagde han bare igen ganske kort.
”nogle mennesker ved bare ikke hvornår de skal slappe af, og det samme gælder mutanter, nogle gange skal vi bare være de kloge, dem der bare flytter os for vi er i sidste ende jorden fremtid” sagde han. Chéns øjne var stadig rettet mod Amanda.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Darren Mortes Fre Okt 05, 2012 8:42 am

Darren så på ham og sagde ''jeg har ikke gjort noget ulovligt, så jeg setter min lid til retssystemet'' det var ikke forkert, han havde ret til at forsvare sig selv ''desuden det med at dommeren vil tage hans parti det er jeg ikke helt sikker på, kan du se denne tatovering'' han pegede fyrens arm ''det er en bande tatovering og denne '' han pegede på det andet sted på armen ''det er en fængsles tatovering, det plus hans unge alder tyder på at han er ude på prøve, og hans tamprameng tyder på at det er for vold og eller trusler, desuden har jeg vidner, og jeg er ikke straffet'' sagde Darren logisk

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Arason Fre Okt 05, 2012 3:19 pm

"stop med at mundhugge vi for ikke noget ud af det"
svarde Arason dem i det han bageeffter gik over og sætte sig
på sin motercykel "og jeg kan ikke arbejde med jer nå i skal mundhugges så meget"
han begyndte og gasde op på hans motercykel
Arason
Arason

Antal indlæg : 113
Join date : 17/07/12
Geografisk sted : England og er nu på skolen effter min famille er døde

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Fenzi Søn Okt 07, 2012 10:00 pm

Chèn så på dem "jeg mundhugges ikke med nogen, og jeg har ikke bedt jer om at samarbejde med mig" hans stemme havde forandre sig.
Hans stemme var blevet køligt ligesom hans blik. vinden begyndte at trække op. det blev køligere mens blæsten tog til.
Chèn lukkede næverne og åbende dem igen hurtigere og hurtigere.
Han begyndte så langsomt at slappe af igen, og vinden blev mere rolig i det, og varmen kom tilbage.
da han lukkede næverne igen vendte han sig væk fra dem og lagde hovedet tilbage og så op på himlen.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Its time~ Åbent emne  Empty Sv: Its time~ Åbent emne

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

X-men :: Byen :: Byen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum