X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


en savnet _ Franz- Privat

2 deltagere

X-men :: Byen :: Skoven

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 9:01 pm

tid: Sen aften
sted: Skoven
vejr: regn
Omgivelser: ingen

Sissi var ude og ridde, hun havde redet meget på det sidste, fordi hun savnede sin elskede. Hun frygtede hele tiden at han var død, eller tvunget i et ægteskab med en. Sissi hev sin hest Torden lidt hårdt i hovedtøjet, så den vrinsede af smerte
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 9:34 pm

Franz var også ud og ride. Han var sammen med sin bror Karl da de hørt en hest vrisnek af smerte red de hen og så efter hvad det var, og det var hun Sissi Franz´s store kærlighed Karl havde lovet deres mor at han nok skulle giste sig med den pige. Som Franz ellers skulle ha være gift med men da han afstod tronen til sin bror Karl ville pige ikke giftes med ham,

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 9:37 pm

Sissi forsøgte at tvinge Torden en ven, men den ville en anden vej. "TORDEN HOLD NU OP!" skreg sissi. torden stejlede med sissi, og hun var ved at falde ud af sin dame sadel. Sissi græd. "Torden lad nu være, jeg har det svært nok, folk siger hele tiden at min elskede franz er død" sagde sissi grædende til torden.
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 9:46 pm

Franz lod Karl tag tømmern. på hans hest og løb hen og fik fat i Tordens tømmer og holdt den " rolige min ven der sker ikke noget ja sådan ja " sadge Franz og så op på Sissi og smielde stille han viste at mange trot at han var død. Selv om han var i live det var kun får som viste at han var i live efter den kamp hav hade være med i

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 9:49 pm

sissi hoppede ned af tordens ryg og løsnede sin sadel lidt. hun troede hun drømte, eller havde hun lige hørt franz. "Mange tak for hjælpen, jeg er lidt hård ved min hest for tiden, fordi jeg er ked af det" sagde sissi og så på ham. hun lagde sine hænder for sin mund. "Franz..!" sagde hun og kunne ikke fatte at han virkelig stod foran hende. hun sprang om hans hals og græd ind til ham
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 9:58 pm

" søde Sissi. Du ved ikke hvor meget jag ha saven dig i altid den tid og du må undskyld jeg ikke skrev men mor ville ikke lade nogen ander en hoffet, vide at jeg overleve kampen selv om det koste mig nåsten et år i sengen med alvorlige sår. Men det værste ved det var at jeg ikke måtte skrive eller se dig i så lange tid ååh Sissi " sagde Franz og holdt hende ind til sig,

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 10:00 pm

alle sagde du var død!" græd hun og kunne ikke fatte at hun stod i hans arme igen. "Søde hvad med hende Helena, som din mor ville have dig gift med, du er stadig tronavningen efter din mor kejserinden" sagde sissi. hun huskede tydeligt kejserindens had til hende. hun lagde armene om hans hals og kyssede ham på munden
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 10:05 pm

" søde jeg sagde til min mor vis jeg ikke kunne. Blive gift med dig ville jeg ikke være kejser af østrig over hovedt du er mit liv Sissi, men stakkels Karl hænger på Helena mor sadge at vis jeg ikke ville være kejser skulle Kalr være det i stæder for " sagde Franz

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 10:12 pm

afsagde du din titel som kejser, bare på grund af mig, men søde hvad vil du så gøre" sagde hun og kunne høre en anden hest. den kendte hun. "Det lyder som en hestevogn.. din mors vogn" sagde sissi og tog om hans arm. "Søde ikke en gang mine forældre vidste om du var i live, selv ikke ida..." sagde hun og stivnede da hun så kejserindes vogn
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 10:18 pm

" åh nej ikke nu. Sissi om bag mig nu skynd dig ind min mor se sig " sadge Franz han havde noget han skulle snakke med sin mor om, hvad hun enbdlig havde i mod Sissi som var langet søder og kønner end Helena var for siden Franz var vlive såre og ind til nu. Havde hun gå og fedte for ham hele tiden og det gjorde ham tosset

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 10:21 pm

Sissi gik om bag franz og var nervøs. Hun så helena var med, sissi så væk da helena gik hen til franz. men da hun ville kysse ham, gik sissi ind foran. "Lad ham være helena, du ved han ikke kan lide dig" sagde sissi. hun så ned, da kejserinden kom ud af vognen.
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 10:25 pm

Franz stille sig ind foran Sissi. Da han mor kom ud af vogen " mor hvad er meningen med at følge efter mig være gang er rider en tur med Karl, det er som om du vil holde mig i kort snor og Helena jeg vil ikke kysse dig og det ved du også godt. For der er kun en pige i mit liv og det er Sissi og i kan ikke laver om på det " sadge Franz vredt

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 10:26 pm

Sissi tog om franz, så hendes hænder lagde på hans brystkasse. "Franz rolig nu" sagde hun blidt og kyssede hans kind. helena tog sin vifte og slog ud efter sissi med den. men da sissi stod bag franz, kunne hun ikke ramme. Sissi var blevet så meget smukkere end helena
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 10:30 pm

Franz sloge viften ud af hånden på Helena. Og så ranse på hende " vov ikke at slog ud efter Sissi igen Helena du er ikke min kommen brud over hovedt, vis jeg skal ha en brud blive det kun Sissi og ingen ander " sagde Franz han var rigtig vred på Helena. Over at hun slog ud efter Sissi Karl stod ved siden af Franz " mor hvad ha du endlig i mod Sissi " spurte Franz

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 10:35 pm

huner en bonde tøs, ingen holdning eller ynde, hun er ikke som os" sagde kejserinden. "Det kan godt være jeg ikke er som helena, men jeg elsker franz, og jeg har min egen ynde, det var den franz faldt for" sagde sissi
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 10:38 pm

" mor Sissi er ud af en gammel. Og adlig slæget og det ved du godt men du tænket kun på hvordan vores rige skal styres og slet ikke på, dine sønners og deres vilje du trot at du kan tillade dig at finde en brud til mig uden at snakke med mig over det først " sadge Franz.

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 10:42 pm

kejserinden blev vred. sisi tog om franz og holdt sig ind til ham. "Deres højhed, er det vigtigeste ikke at franz og karl er lykkelig, istedet for at tænke på slægtsnavn" sagde sissi og smilede venligt.
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 10:46 pm

" bare slog mig mor. Jeg standser dig ikke i det bare du og Helena lader Sissi være i fred hun er ikke jeres fjende men jeres ven " sagde Franz, han tillod at hans mor kunne stikke ham en lusing uden at han gjorde modstand han var tapper og modig. Og en rigtig mand og han ville blive en gode Kejser af Østrig

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 10:49 pm

kejserinden tog fat i sissi og smed hende ind i vognen. ligesom dengang hun skilte dem af. "FRANZ!" skreg sissi. men sissi opdagede hofdame mathilde. "Sid stille frøken sissi, du skal op i den flotte lyse kjole, kejserinden har godkendt dig, men hun vil lige tjekke franz" sagde mathilde og rullede for i vognen. Sissi skiftede sin blå kjole ud med den lyse og kom så ud af vognen. "Franz, det er ikke jeres forhold jeg er imod længer, nu er det bare hvordan pigen klæder sig" sagde kejserinden og sendte helena hjem
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 10:54 pm

Franz smielde stille " mor hvorfor sagde du. Ikke bare det i stæder for at være sådan en sur en altid men du er den bedste mor man kunne ønske sig " sagde Franz, og løft Sissi lidt op og svang hende rundt men måtte hurtig sætte hende ned igen. Da såre i hans skulder begyndte at væske igen han sank i knæ Karl kom styrten for at hjælpe Franz op og stå igen

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Tirs Okt 02, 2012 10:56 pm

sissi støttede franz. "Vent vil det sige?" sagde sissi. "At du og franz kan blive gift når I vil" sagde kejserinden. sissi rødmede og kyssede franz. "Karl hjælp mig med at få franz hen på tæppet under det store træ" sagde sissi og hjalp franz
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Tirs Okt 02, 2012 11:01 pm

" Sissi det er bedst Franz komme hjem. I varmen og du komme med for han får brug for din støtte når såre skal ordens, selv om han er 19 år er han ret ømskindet så du må helle komme med hjem så du kan være ved hans side i mens " sagde Karl. Franz´s øjnen lukke sig i og han var ved at faldt fuldkomme sammen

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Ons Okt 03, 2012 7:43 pm

Jeg tager med, kan kan ikke lide hvis franz lider" sagde sissi og fik franz ind i kejserindes vogn. hun sad med franz ind til sig, og var bekymret for ham
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Franz Ons Okt 03, 2012 7:53 pm

Franz´s sår var stadig væk. Meget alvorlige han lag hovedt i skødet på Sissi og begyndte at hive efter vejert han havde det ikke godt lige nu, han lukke svaget øjnen og faldt hen han var træt og syg

Franz

Antal indlæg : 60
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : et slot i Frankrig

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sissi Ons Okt 03, 2012 7:58 pm

Sissi nussede ham i håret og smed sin frakke om ham, da hun havde den hos sig. "Hvil dig og sov lidt min elskede prins" sagde hun blidt
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

en savnet _ Franz- Privat Empty Sv: en savnet _ Franz- Privat

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

X-men :: Byen :: Skoven

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum