X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


First and last? //Rogue//

2 deltagere

Go down

First and last? //Rogue// Empty First and last? //Rogue//

Indlæg  Sky Tors Jan 13, 2011 8:02 pm

Dato. Irl
Tid. Irl
Sted. træningslokalet

Sky kom gående ad den hvide gang. Det hele var meget luksuriøst.
Sky havde været her i et år nu; og elskede det.
Sky kiggede op. Døren ind til træningslokalet var massiv og hun kendte til det. Hun havde været derinde næsten hver dag, for virkelig at finde ud af, hvad hun kunne.
Sky bar den velkendte x-dragt. Den var ikke som de voksnes, eftersom hun var elev på skolen. Men den sad godt og havde det store x foran på brystet.
Langsomt, lod Sky fingrene røre det store "X" på træningsdøren. X'et var indgraveret i døren. Hendes selvtillid var på sit højeste, men nervøsiteten var der stadig.
Sky
Sky

Antal indlæg : 17
Join date : 12/01/11
Geografisk sted : London - England (United Kingdom)

Tilbage til toppen Go down

First and last? //Rogue// Empty Sv: First and last? //Rogue//

Indlæg  Rogue Tors Jan 13, 2011 8:19 pm

Rogue kiggede rundt hun kunne ikk' se nogen, godt hun ville gerne prøve endnu en tur i trænings rummet.
Hun gik lansomt i starten og små løb så stille hen til døren, hun fik øje på en pige der stod hende ved døren, hun stoppede op og kiggede på pigen bag fra.
Hun gik lidt tætere på pigen, om på siden af hende så hun kunne se hendes ansigt. "Heej" mumlede hun så stille at hun ikke var sikker på at pigen foran hende havde hørt det. "Skal du ind og træne?" fortsatte hun stille, hun stirrede på pigen og frøvede at finde ud af hvad hun kunne. Men det gik ikk' hun kunne ikke regne det ud.
hun ventede stille på at pigen skulle svare.
Hun prøvede at smile, men det blev vist bare til et underligt blik, hun var ikke så åben for fremmede.


Sidst rettet af Rogue Ons Jan 19, 2011 6:16 pm, rettet 1 gang
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

First and last? //Rogue// Empty Sv: First and last? //Rogue//

Indlæg  Sky Fre Jan 14, 2011 10:24 am

Sky vendte sig om, hende stemmen kom fra. Hun smilte åbent.
"Hej," hendes stemme var hæs, men på den flotte måde. Det var på grund af hendes sangtræning.
"Ja, jeg skal ind og træne her klokken..." Sky kiggede på sin mobil, "... nu." hun smilte venligt til hendes med-mutant. "Skal du også?" Sky tog en hånd gennem hendes røde hår og pjuskede hendes pandehår lidt op.
Sky
Sky

Antal indlæg : 17
Join date : 12/01/11
Geografisk sted : London - England (United Kingdom)

Tilbage til toppen Go down

First and last? //Rogue// Empty Sv: First and last? //Rogue//

Indlæg  Rogue Fre Jan 14, 2011 5:40 pm

Rogue kiggede på pigen, lyttede og smilte. "jep.. det var meningen" svarede hun så stille.
Hun kiggede igen på pigen og på hendes dragt, hun kunne godt lide den.. hun smilte igen og slog blikket ned mod jorden så hun ikke stirrede for meget.
Hun sukkede stille "hvor lang tid har du været her?" spurgte hun nærvøst, hun var jo selv næsten lige kommet, så hun kendte ikke nogen og ville gerne vide lidt om de andre. "Jeg er ny.. eller en slags" inrømmede hun, hun følgte sig som ny, ny og helt uvidende.
Hun stod stille lidt mens hun ventede på svar.


Sidst rettet af Rogue Ons Jan 19, 2011 6:16 pm, rettet 1 gang
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

First and last? //Rogue// Empty Sv: First and last? //Rogue//

Indlæg  Sky Fre Jan 14, 2011 5:48 pm

Sky nikkede og kiggede på sin med-mutant.
"Ahh..." grinte Sky forståeligt, "Sky," præsenterede hun sig selv. Hendes smil var venligt, hendes sind åbent for nye venner. sky rakte hånden frem. "Velkommen til Xavier School." hun smilte og overvejde hvad denne mutants evner kunne være. Det var lidt af en gætteleg, for alle evner var mulige.
Sky
Sky

Antal indlæg : 17
Join date : 12/01/11
Geografisk sted : London - England (United Kingdom)

Tilbage til toppen Go down

First and last? //Rogue// Empty Sv: First and last? //Rogue//

Indlæg  Rogue Ons Jan 19, 2011 6:15 pm

Rogue smilte stort og tog Skys hånd og gav den et lille klem, hun slap den stille igen.
Hun smilte "tak" svarede hun hun var glad for at dem hun havde mødt entil videre var så åben over
for hende, og at de ikke dømte hende, men på den anden side.. de var jo også sådan så hvorfor
skulle de det?
Hun kiggede lidt på pigen Sky "mit navn er Rogue" præsenterede hun igen og smilte kort.
Hun kiggede igen på Sky da det gik op for hende at hun ikke havde svaret hende på alle det
spørgsmål. Hun rømmede sig kort og spurgte så igen.
"Hvor lang tid har du været her?" hun ventede lige som den anden gang på svar.
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

First and last? //Rogue// Empty Sv: First and last? //Rogue//

Indlæg  Sky Søn Jan 23, 2011 1:26 pm

Sky lo.
"Nåh, jeg har været her i næsten et år. Men jeg er endnu ikke vant til at være her, sådan helt..." hun klukkede for sig selv og kørte hånden igennem det røde hår. Hun smilte venligt til Rogue. "Så jeg kender ikke så mange her. Og klasserne er ikke særlig store. Jeg håber der kommer flere til, før nogen anden får fat i dem. Eller at de bare giver op og giver sig hen til den nye vaccine...." Sky forstod ikke, hvordan nogen kunne have lyst til at miste deres evner, bare for at kunne være normal. Hun elskede det hun var nu og ønskede det overhovedet ikke anderledes.
Sky
Sky

Antal indlæg : 17
Join date : 12/01/11
Geografisk sted : London - England (United Kingdom)

Tilbage til toppen Go down

First and last? //Rogue// Empty Sv: First and last? //Rogue//

Indlæg  Rogue Tirs Jan 25, 2011 7:15 pm

Rogue smilte til hende "jeg er enlig der kommer intet godt ud af at nogen andre for fat i dem." Rogue tænkte kort på Melinda som hun havde mødt på skolen, hun havde forladt skolen for et år siden nu.. Rogue var bange for at nogen skulle fange hende på et tidspungt men hun var sikker på at hun kunne flygte hvis det skete.
Rogue kiggede igen kort på Sky og smilte "skal vi?" spurgte hun så og nikkede kort med hovedet i retningen af døren til trænings lokalet.

//Sorry kunne ikke lige huske hvor vi kom fra :S
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

First and last? //Rogue// Empty Sv: First and last? //Rogue//

Indlæg  Sky Man Jan 31, 2011 1:50 pm

//du kan læse indlæggene igen... Prøv et nyt indlæg.
Sky
Sky

Antal indlæg : 17
Join date : 12/01/11
Geografisk sted : London - England (United Kingdom)

Tilbage til toppen Go down

First and last? //Rogue// Empty Sv: First and last? //Rogue//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum