X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3)

2 deltagere

X-men :: Byen :: Skolen :: Skolen :: Trappen

Go down

Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3) Empty Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3)

Indlæg  Flame Ons Feb 08, 2012 5:44 pm

S: På trappen.
T: Midt i skoletiden.
O: Ikke særligt meget.
V: Klar sol, skyfrit og en anelse køligt.
P: Sort uldfrakke, hvid top, stramme blå jeans og sorte støvler.

Flame kom roligt gående, med hænderne dybt begravet i de bløde lommer, og høretelefonerne stukket i ørene. Hun så op mod den store bygning der kom nærmere og nærmere, med en blanding af uro og længsel. Den høje og brutale musik, gjorder at hun intet hørte omkring sig. Hun fandt det dog ikke nødvendigt at tage musikken ud, eftersom det var som en slags kontrol for hende. En larmende og ulidelig kontrol. Hun brød sig ikke engang om det, men siden hun opdagede sin særheder, havde hun ikke kunne undvære det. Hun var lige blevet meldt ind på skolen, og ville lige se stedet an, før hun begyndte her helt. Et lille håb havde bredt sig om, at hun måske kunne blive normal og finde sin plads igen. Et sted hvor hun ikke stak ud, og hvor de kunne hjælpe hende. Hun standsede ved fodenden af trappen, og gav sig god tid til at studere stedet helt.
Flame
Flame

Antal indlæg : 7
Join date : 31/01/12
Geografisk sted : Skolen.

Tilbage til toppen Go down

Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3) Empty Sv: Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3)

Indlæg  Nuka Ons Feb 08, 2012 7:27 pm

Påklædning: Outfit (klik)

En time i psykologi var lige afsluttet. Hurtigt pakkede Nuka sine noter og bøger ned i sin skuldertaske. Kort vinkede hun smilende til læreren, og gik ud af lokalet. Det lange, mørke, bølgede hår lå pænt ned af hendes ryg, og sluttede lige før lænden. Timen havde været spændende. Som psykologi altid var. Men generelt var alle timerne det, syntes hun. I sine to år på skolen, var hun endnu ikke blevet træt af det. Om muligt var hun blevet endnu mere vild med at være der. Dog var hendes kærlighed til hendes evne, dog endnu ikke vokset.
Svagt sukkede hun, og begyndte at gå ned af trapperne. Inden næste time startede ville hun smide sin taske af inde på værelset. Næste time var evne træning, og der behøvede hun ingen bøger eller noter. Kun træningstøj.
Dog nåede hun ikke så langt. Da hun havde været fordybet i sine tanker, lagde hun ikke mærke til pigen som sad for enden. Derfor snublede hun på det sidste trin, og faldt så lang hun var. Selvom hun havde været på skolen et godt stykke tid, glippede det med kontrollen af hendes evne. Da hun derfor faldt, skiftede hun også form. Denne gang var det til den person, som hun sidst havde kigget på, sin psykologi lærer. En flink, lidt ældre mand.
Nuka
Nuka

Antal indlæg : 19
Join date : 23/01/11

Tilbage til toppen Go down

Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3) Empty Sv: Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3)

Indlæg  Flame Lør Feb 11, 2012 1:11 am

Flame havde stået i sine egne tanker og den øredøvende musik, da hun pludselig fornemmede en skikkelse komme flyvende. Uden rigtigt at tænke over hvor langt væk hun stod, rakte hun efter personen for at hjælpe. Men en uplanlagt hjælp, trådte hendes stadig nyopdagede kræfter til, og greb manden i luften. Han svævede godt nok lige over trappen, men det var bedre end faldet. Sjovt. Havde der ikke været noget langt piskende hår, og en kvindeskikkelse i nærheden før. Hun tænkte ikke nærmere over det, end at musikken nok havde gjort en bims. *Det er også klart, med alt den dødsmetal*. Hun sukkede, og koncentrerede sig om manden. Selvom hun holdte ham, og var halvt bevidst om det, havde hun ingen idé om hvordan hun slap ham forsigtigt. Eller i det mindste fik stillet ham ordentligt op. Hendes hånd rystede svagt, og hendes hovede dunkede af musikken der hele tiden brød koncentrationen. Hun flåede med en hidsig bevægelse ørepropperne ud, og prøvede at forberede sig mentalt. Men gudskelov, spærrede bygningerne for alle tankerne, som hun kunne mærke summe rundt derinde. Der var ingen i nærheden, så det gjorder faktisk det hele nemmere. "Jeg.. Jeg kan ikke sætte dem" Hun mærkede kinderne brænde en anelse, ved det faktum at hun ikke anede hvor længe de begge skulle stå der og glane. Hun prøvede at bevæge hånden ned af, og det lykkeds faktisk at få manden til at røre et trin. Nu var spørgsmålet bare hvordan hun slap sit tag.
Flame
Flame

Antal indlæg : 7
Join date : 31/01/12
Geografisk sted : Skolen.

Tilbage til toppen Go down

Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3) Empty Sv: Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3)

Indlæg  Nuka Lør Feb 11, 2012 12:03 pm

Nuka ventede bare på, at hun ville ramme det hårde gulv. Men det kom aldrig. Vent - det var også som om hun var stoppet med at falde. Hvordan kunne det lade sig gøre? Langsomt og forsigtigt åbnede hun sine øjne, og så ud gennem brillerne, som hendes ældre mandeskikkelse bar. Hun var stoppet i luften, et stykke over både gulvet og trappen.
Svagt spærrede hun øjnene op. Flere gange havde hun set telekinese, men aldrig før havde hun oplevet det på sin egen krop. Det var en underlig fornemmelse. Som om hun var fuldkommen vægtløs. Men samtidig vidste hun at det krævede en del kræfter for at holde hende oppe. Da hun derfor på en eller anden måde, fik den ene fod på trappen, smilede hun til pigen. Lige så stille fik hun kæmpet sin anden fod ned på trappen. Eller hendes tåspidser kunne nå.
"Bare langsomt sæt mig ned, som om du bar mig", hjalp hun med et smil på læberne. Den ældre mans ansigt lyste helt op. "Når jeg står med begge fødder på trappen, giver du slip mentalt på mig".
Nuka
Nuka

Antal indlæg : 19
Join date : 23/01/11

Tilbage til toppen Go down

Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3) Empty Sv: Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3)

Indlæg  Flame Søn Feb 12, 2012 8:02 pm

Flame kunne allerede mærke en svag hovedepine, snige sig ind på hende. Hun anstrengte sig for ikke at lytte til tankerne hos den ældre mand, men måtte samtidig bevare sit fokus, på ikke at smide rundt med ham. Det var meget nemmere eftersom de kun var to, og de mindste talte han stille og roligt. Hun nikkede ivrigt, da manden uddelte hjælpsome instrukser. Måske var han en af lærene? "Jeg skal nok prøve.." Hendes stemme var usikker, men helt fokuseret. Hun forsøgte både at bevæge hånden lidt, og forestille sig inde i hovedet, hvordan hun satte ham ned. Det hjalp faktisk, og efter et øjeblik, stod han normalt på trappen. Hun kunne stadig mærke sine kræfter, smyge sig om hans krop, så hun holdte ham fast. Hun trak hånden til sig, som om hun var blevet brændt, og blinkede et øjeblik, da hendes tag om ham forsvandt. Det var helt nyt for hende, og faktisk ret skræmmende. Men manden virkede så rolig, at han umulig selv kunne være 'normal'. Hun gik forsigtigt lidt nærmere ham, mens hun studerede rundt omkring dem. Ingen mennesker, ingen blod fra ham, alt i alt var det gået godt. "Er de okay?" Hun blev nødt til at rømme sig, og gentage, eftersom hendes stemme var en hæs hvisken til at starte med. Både nervøs og brugt. Fedt.
Flame
Flame

Antal indlæg : 7
Join date : 31/01/12
Geografisk sted : Skolen.

Tilbage til toppen Go down

Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3) Empty Sv: Hvordan havnede jeg her? (Nuka og gerne andre x3)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

X-men :: Byen :: Skolen :: Skolen :: Trappen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum