X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Day of ~Jessie

2 deltagere

X-men :: Byen :: Caféen

Go down

Day of ~Jessie Empty Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Tirs Okt 02, 2012 10:52 pm

T: 15:30
S: Caféen
V: en dejlig lun dag, lettere brise, en perfekt dag til football træning
O: teenagere og voksne der snakker om alt og intet
P: hans sorte læderjakke. den hvide t-shirt, de sorte bukser, og sko.

Chén sad på en stol under en parasol, han havde en avis fra New York Times, deres sports sektion, han havde en kop isthe foran sig på bordet, han havde lige fået fra fra skole, og football træningen var blevet aflyst da deres træner var blevet syg. Han sad alene for sig selv, var blevet brændt af, af nogle af hans holdkammerater, der ville tage i styrkecentret i stedet. Han havde bare ikke haft lyst til at træne da han havde trænet hele den sidste uge, hvor han havde gået hårdt til den, ikke mindst med træning over kontrol af hans evner.
Han tog avisen efter han havde drukket lidt af hans isthe. Han læste om stillingen i NFL og de forskellige Divisioner.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Tirs Okt 02, 2012 11:08 pm

P: en sort top, et par mørke cowboyblå bukser med et brunt bælte og et par sko

Jessie kom gående hen langs vejen, hun var glad hun have været henne på det børnehjem hun have gået på med hendes gamle legetøj. Hun skulle rigtig have været med en veninden ned på fodboldt banden fordi hendes veninde kunne li en af dem der spille på holdet, hende selv gik kun med for de hun ikke ville sige nej til hendes veninde. Jessie kom forbi Caféen hun gik der ind og ville side uden for men der var ikke nogen plasser, eller det var der men der sad en anden ved det bor. Kunne hun få sig selv til at gå der hen, ja det kunne hun hvis godt." hej, sider der nogen her?" spurgte hun og pegede på den stol over for ham.
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Tirs Okt 02, 2012 11:47 pm

Chén så på hende da hun stod foran ham, og spurgte om hun måtte sidde ved hans bord. ”ser det ud som om der sidder nogen på pladsen?” spurgte han kort og smilede så lidt ”ej.. Undskyld min opførsel” sagde han lavt og så på hende ”jeg er lige blevet brændt af.. Men ja du må gerne sætte dig, der kommer ikke nogen andre, ikke nogen jeg kender i hvert fald” sagde han venligt og lagde avisen fra sig på bordet og smilede lidt til hende.

Chén betragtede hende og drak lidt mere af hans isthe, hans blik gled rundt da han ikke vidste hvad han skulle sige eller gøre, han kendte jo ikke ligefrem pigen, eller noget. Det behøvede han jo egentlig heller ikke, hun havde jo bare spurgt om hun måtte sidde ved bordet, fordi der ikke var andre pladser, og han brugte dem jo ikke, og det var der ingen andre der gjorde.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Ons Okt 03, 2012 12:03 am

Jessie satte sig ned." tak, det er sjovt du siger det." sagde hun og bestilte en isvand." der er jeg også, så forstå dig godt." sagde hun lidt efter og smilte lidt." undsylde jeg har ikke presentret min selv, Jeg hedder Jessie." sagde hun og så på ham og syndes kort hun have set ham før, men det kunne ikke passe eller jo det kunne det godt men hun have ikke sankke med ham før.

hun tog i mode sin isvand og tog en mundfuld, før hun kiggede på ham igen, der efter fik hun øje på den avis han have ved hans side" du dyrker ikke en form for sport her i byen?" spurgte hun og så på ham,og kom til at tænke på hendes veninden og hvad det var hun skulle men kunne ikke rigtig huske det. Hun vendt fokus tilbage borde og ham, hun tog noget hår væk fra sin mund.
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Ons Okt 03, 2012 12:17 am

Chén så på hende og smilede lidt til hendes kommentar ”Syntes du det er sjovt?” spurgte han og smilede lidt ”hvem brændte dig af?” spurgte han venligt og betragtede hende og så hendes smil og ”nej det er okay, du har først lige sat dig ned” sagde han så og smilede til hende ”mit navn er Chén” sagde han og smilede venligt og betragtede hende han kunne mærke hende blik ”hvad er der?” spurgte han og følte sig lidt sådan. ”du stirre” sagde han med en venlig latter.

Han så da hendes isvand kom og da hun drak af den. Lyttede til hende, og så så på avisen hun som han havde set hun havde fået øje på. ”jo jeg dyrker sport for den lokale Highschool” sagde han og grinte ”Football som Halfback, reciver og Quaterback… Jeg er en all around spiller” smilede han og så ned på avisen ”hvorfor da?” spurgte han og drak igen lidt af hans Isthe.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Ons Okt 03, 2012 12:36 am

" undskylde." sagde hun og låen hånd foran sine øjne da det var pinligt at han så det, hun kigge på han mellem fingerne, men smilte dog alligevel. Hun tog hånden væk og så på sin vand." min bedste veninde." sagde hun og så kort på ham igen." det er hyggeligt at møde dig Chén" sagde hun og smilte, hun drak lidt mee at sin vand

" jeg kom til at stire på dig fordi jeg ikke var sikke på om jeg have set dig får. sagde hun noget tid efter, hun skulle selv starte på highschool om to dage." mn veninden plejer at slæbe mig med ned for at dem der spille Football træne." forklarede hun ham og håbede han forstod det." hun vil ikke gå der ned alene." sagde hun efter at have druket lidt mere af sin vand.
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Ons Okt 03, 2012 12:43 am

Chén rystede på hovedet af hende og grinte lidt ”nej du skal ikke undskylde, jeg er bare ikke van til at folk stirre på mig” sagde han og kunne se hun så gennem hendes fingre. Da han så hun tog hånden væk fra ansigtet og så på hendes vand, lyttede han til hende ”det er ikke rart at blive brændt af, ikke af ens bedste ven eller veninde” sagde han og så lidt ned, da hun sagde det var hyggeligt at møde ham smilede han kort ”tak og i ligemåde Jessie” sagde han og så på hende mens hun drak lidt af hendes vand.

”det er helt okay, at du kom til det” sagde han og smilede ”som jeg sagde, det er ikke det jeg er mest vand til” smilede han bare og så ned på sine hænder ”hvilken Highscool skal du begynde på?” spurgte han venligt og smilede til hende ”din veninde, plejer at trække dig med til football træning?” spurgte han ”jeg forstår det ikke, hun trækker dig med, fordi hun ikke selv vil gå ned og stirre på drenge der ser forvrængede ud i det udstyr vi går i?” sagde han og grinte en smule af det.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Ons Okt 03, 2012 1:07 am

" det skal jeg nok prøv at lade være med." svarede hun og smilte venlige, hun tog sig til sin lomme få at mærke at alt var der." nej det har du ret i." sagde hun okay tænkte igen på nogen få ting før hun igen vendte tilbage, hun så kort på ham

" jeg skal gå på den du selv gå på eller spiller du kunne for den?" spurgte hun og så rundt på de andre der var der ikke fordi hun kede sig men fordi hun ikke helt viste hvor hun skulle kigge hen." jeg må indrømme at jeg heller ikke forstår hende, men hun siger at hun vil se på ham hun kan li fra holdte, hun kan alligevel ikke se så meget men jeg skal med, og kan ikke slippe for det." sagde hun og grint selv lidt da hun kom til at tænke på det.
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Ons Okt 03, 2012 1:21 am

Chén smilede til hende ”det gør mig nu ikke så meget igen” sagde han venligt og så hendes smil, han kunne egentligt godt lide hendes smil. Han kunne fornemme hun tjekkede sin ene lomme. Han grinte da hun sagde han havde ret og lænede sig lidt tilbage i stolen og betragtede hende. ”du vil finde ud af jeg har ret i mange ting” sagde han og smilede til hende, han kunne se hun kort forsvandt in i hendes egne tanker, og han ventede tålmodigt til hun kom tilbage til virkeligligheden igen, så de kunne forsætte deres samtale.

”Vi spiller på den skole vi går på” sagde han og smilede til hende ”vi må ikke spille på skole vi ikke kan træne på, da vores karakter gør om vi må være med på holdet” sagde han og kunne se hvordan hendes blik flagrede frem og tilbage da han fornemmede hun havde det ligesom han, at han ikke vidste hvor han skulle se hen når der ikke skete så meget. ”jeg er en dreng, jeg skal ikke forstå piger, sådan siger reglerne bare, i skal ikke forstås” smilede han og betragtede hende ”hvem er det hun gerne vil se?” spurgte han nysgerrigt og betragtede hende, da han løftede øjenbrynet til hendes kommentar med at hendes veninde ikke kunne se så meget, lignede han et stort spørgsmålstegn, han undrede sig over hendes kommentar.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Ons Okt 03, 2012 1:44 am

Hun så på ham." det kommer jeg sikkert til, ja det gør jeg nok." sagde hun og smilte igen. Hun så på glasset med vand, is var smelte." der er dejligt vejr i dag, lige til en gå tur." sagde hun mer til sig selv end til ham" hvad laver du ud over de sport ?" spurgte hun lidt efter.

"godt så, men det er den jeg skal gå på." sagde hun og smilte da hun hørte hvad han sagde." og piger skal heller ikke kunne forstå drenge." sagde hun men et mere drillede smilt." jeg ved ikke hvem det er, hun kigger efter da vi stå ude bag tilskuerpladserne så det er svært og se, det jeg mente med at hun ikke kan se så meget er begrund af det sted vi står og jeres udstyr." sagde hun da hun så at han lindende et spørgsmålstegn i hoved."
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Ons Okt 03, 2012 10:35 am

Chén så på hende og nikkede så lidt ”det gør nu heller ikke noget at du stirre” sagde han og smilede ”det plejer folk at gøre når vi spiller, folk ser bare drenge der render rundt med beskyttelse som skulder puder, og hjelme, så det er ikke os de ser direkte” sagde han og smilede lidt og så på hende ”ja… Det er dejligt vejr” sagde han roligt ”det perfekte vejr til football træning” mumlede han og følte sig lidt tom uden træningen. ”jeg går selvfølgelig i skole, og træner meget, så går jeg op i mekanik, og fixer biler en gang i mellem” smilede han kort.


”skal du gå der?” spurgte han og betragtede hende bare med et lille skævt smil. ”i har nemmere ved at forstå os, end vi har ved at forstå jer” smilede han bare og grinte lidt over det drillende smil hun havde på hendes læber ”så du ved simpelthen ikke hvem det er din bedste veninde kigger efter, det er nemt nok at vide, bare spørg hvilket nummer eller navnet på trøjen, vi bruger vore forbogstav og så efternavnet, medmindre vi er de eneste der hedder det” sagde han og grinte lidt ”man ser nu normalt godt derfra, det skulle gerne være sådan at man kan følge kampen på god og sikker afstand.” sagde han ”men vores udstyr gør os som regel bare meget større end normalt” sagde han med et lille grin.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Ons Okt 03, 2012 3:15 pm

" ja det kan man jo næsten ikke und går." sagde hun og smilte til ham, hun viste ikke helt hvad hun skulle sige lige nu men så da han sagde noget igen lyttede hun til det." det lyder som du har mange ting at lave." sagde hun mens hun så på ham, hun kunne fornemme at der var noget." hvad er der?" spurgte hun og satte sig tilbage i stolen

" det har vi nok." sagde hun og smilte lidt." jeg tro nok det er nr 10 eller 16." sagde hun lidte efter og så på en lille pige der gik rundt på den anden side af gaden, hun smilte og vendte blikke tilbage til ham." jo når man sider på dem har man, men hvis du står bage ved kan du ikke se så meget." sagde hun og drak det sidste vand." skal vi ikke gå en tur?" spurgte hun og rejste sig op for at strikke sig, hun tog nogen penge op af lommen og gik ind for at betale. Hun kom ud til ham igen da hun var færdig.
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Ons Okt 03, 2012 9:52 pm

Chén så på hende og smilede lidt til det hun sagde ”nej det kan man nemlig ikke undgå, når man er underholdning for andre mennesker” sagde han og grinte kort. Da han kunne se hun lyttede til ham, smilede han lidt og nikkede til det hun sagde ”ja, jeg fifler med mange ting, jeg kan blive ved hele dagen hvis det er” grinte han ”jeg har jo skolen, hvor jeg også fifler med Kemi, fysik, biologi og matematik, samt min football og sådan, så har jeg min motorcykel jeg piller ved og sådan, og biler og andet for venner” sagde han lavt og trak på skuldrende, han havde altid været fascineret på en speciel måde.

”nemlig, vi er enkle at forstå, eller mange drenge er enkle at forstå” sagde han og smilede kort og lukkede så øjnene da hun sagde nummer 10. ”jeg tror ikke det er nummer 10 hun er vild med” sagde han og grinte kort, ellers kan jeg sige at det vil blive svært for hende” sagde han bare og så ned i bordet ”jeger nummer 10” smilede han da han så op igen. Chén smilede da han fulgte hendes blik og fik øje på den lille pige og da han ligesom fornemmede Jessies blik på sig selv igen. ”ja det du så godt have ret i, men hvorfor sætter i jer ikke bare på tilskuerpladserne, der sker intet bare fordi i ser på at vi træner, så længe i ikke forstyrre os” sagde han og smilede kort til hende da hun spurte om de ikke skulle gå en tur. ”Jo det kunne vi egentlig godt” sagde han og smilede til hende, han rejste sig og drak resten, og lagde betalingen på bordet og ventede på hende, han stod med hænderne i sine lommer i bukserne.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Ons Okt 03, 2012 11:22 pm

" det er altid spændende at fifler med ting, det gør jeg også selv en gang imellem." sagde hun og smilte til ham." maskiner og motor er det jeg selv gør mest i, da jeg hjalp meget til i en mekaniker samme med en af mine venner." sagde hun og satte stolen ind så man kunne komme forbi dem." jeg tænkte på om du ikke ville vise mig rundt på skolen på et tidspunkt? spurgte hun.

" der har du nok ret igen, så er det nok nr. 16:" sagde hun og smilte til ham." det har jeg også forslået et par gang men hun vil ikke hvad at i ved vi er der, det er det der er nederne ved hende hun ikke tør det, men det er ikke fordi hun ikke er sød nok, man bliver bar lidt træt af det nogen gange." sagde hun og så sig lidt omkring igen." hvor skal vi gå hen?" spurgte hun lidt efter.
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Ons Okt 03, 2012 11:33 pm

Chén nikkede og smilede til hende ”ja, og når man så forbedre på nogle punkter, så biler kan køre længere på literen” sagde han med et lille smil, ”så kan det ikke fås meget bedre” tilføjede han langsomt og nikkede til hende da hun sagde hun havde været til en hjælp hos en mekaniker. Chén så på hende da hun satte stolen ind, han gjorde det samme og betragtede hende ”jo det kunne godt være jeg ville det” sagde han ”men det bliver først når du er startet” sagde han smilede til hende ”da det vil være et forklarings problem hvad du laver inde på skolen” sagde han og smilede til hende

”altså jeg kunne ikke forestille mig at det er mig hun har set sig lun på” sagde han ”for jeg har ikke rigtigt snakket med andre mennesker end dem fra skolen, og så holdkammerater” sagde han og smilede så til hende ”men altså i skal bare sætte jer op på tribunen så i kan se hvad det er i vil se, der er ingen grund til i gemmer jer, vi har set jer” han så op mod himlen, det passede en dog, han vidste de stod der, det var der så også en grund til, men han ville helst gerne holde det for sig selv. ”Jeg ved ikke hvor vi skal gå hen” sagde han med et smil, ”hvor vil du hen?” spurgte han så.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Tors Okt 04, 2012 12:15 am

" ja det er en af de bedst ting man kan lave ved en bil ." sagde hun og vente sig så hun kunne så på ham i sted for at stå med siden til ham, hun blev lidt glad for at have fundet en der også kunne li nogen af de samme ting som hende. Hun lydt til det han sagde og smilte da han satte sin stol ind." det er helt i ordten, det kan jeg godt se det ville blive." sagde hun.

" jeg har ikke ligefrem spurgte ind til hvem det var så jeg ved det ikke, men det er nok fordi det ikke er mig selv der er i hendes sted." sagde hun og træk på skulden, hun var ikke så meget for at stå og se på nogen spille dag efter dag uden af komme nogen vegne med det." det er nok det sted vi er mest forskellige." sagde hun og smilte kort." det gør vi bar næste gang." sagde hun lidt efter. Hun tænkte lidt over det og sagde så." hvad med parken?"
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Tors Okt 04, 2012 12:30 am

Chén nikkede og så på hende ”det er det nemlig, ej jeg piller ekstremt meget ved dem, da jeg har en fornemmelse for det, men det bliver man nød til at have når man er mig” smilede han og så hun vendte sig med front mod ham, han kunne godt lide de havde nogenlunde samme interesser det var en dejlig fornemmelse at have for ham, at der var noget han kunne snakke med nogen om det. Han kunne se hun lyttede til ham, han nikkede til det hun sagde” men selvfølgelig, kunne det også være om aftenen efter træning hvis jeg kan få en til at glemme at låse af, så kan du se skolen i fred og ro” sagde han og smilede venligt til hende.

”altså ved du hvordan hun er blevet vild med ham, om det er en hun har mødt eller om de har kendt hinanden i lang tid?” spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå, ”har du da noget i mod at du ser os træne hver dag?” spurgte han og løftede et øjenbryn en smule. ”det er også godt at have forskelligheder, da det ville være en kedelig verden vi levede i hvis alle var ens, sagde de samme ting, snakkede på den samme måde, gik ens klædt, ”det er det at vi er forskellige der gør at man kan få ekstremt gode venner og veninder” tilføjede han og så på hende. Han nikkede da hun sagde at de ville sidde på tribunen næste gang de ville se dem træne.
Da han hørte hvad hun sagde, eller spurgte om de kunne gå i parken, smilede han en lille smule. ”Jo det kunne vi da godt” sagde han så.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Søn Feb 03, 2013 4:33 am

Jessie smilte. "Det er også en god ting at have for så ved man hvad man har med at gøre, det lyder fedt." sagde hun mens hun stadig smilte. " der findes ikke mange lyde der slå en motor." sagde hun lidt efter og smilte, hun have det som at være fri da det var en at snakke med noget andet om en make up og det de pinke pige som Jessie kaldte dem gik op i. " det kunne være fedt hvis du kunne det." sagde hun et smil mens hun så på ham, hun kom til at tænke på hvordan hun skulle forklare sin veninden det i morgen men det kom nogen at sig selv, hun skulle bar ikke tænke så meget over det, hun så på ham med et smil

"Jeg tro nok de kender hinanden lidt, det er hvis nok deres forælder der kender hinanden." sagde hun og så rundt." de har kendt hinanden i noget tid, men hun ikke tør sige at hun har kunne li ham siden sidste år." sagde hun og smilte selv over det hun sagde." men som du selv har sagt skal i dreng jo ikke forstå pige." sagde hun mens hun lage hoved på skår og så på ham." nej det har jeg så ment ikke men det man at man gerne vil se det og derfor side på tilskuerpladsen og at man ikke må for de hende man er samme med er bange for at blive set der og tro hun dør hvis ham hun er vild med opdager hende, hvis man så er mig så har man nogen gang lidt svært ved at sige nej til sine venner og veninde." Svarede hun mens hun lænede sig op at stol bag hende." jeg tro snart der stå et -fem til dig for du har ret igen." sagde hun med et venlige smil. Jessie så på ham og smilte." okay." sagde hun til det han havde svaret til hendes spørgsmål.
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Tirs Feb 26, 2013 10:22 pm

Chén så på hende og nikkede ”Det er korrekt” sagde han så langsomt og betragtede hende, han rystede på hovedet ”det har du ret i der er intet som en motor” sagde han så og smilede kort til hende ”lyden fra en motor er lækker, i sær hvis man ved hvordan man skal behandle dem” sagde han så og smilede kort. Han var virkelig glad for at der var en at snakke med sådan noget om ”Det kan være du vil med ned til en af mine venners værksted, så kan du rode lidt med forskellige biler og hvad der ellers er at finde” sagde han så og smilede til hende. ”jah det kunne være fedt” sagde han så og smilede kort til hende.
”okay, så de er nok barndoms venner eller sådan noget” sagde han så kort og smilede ”hun burde bare sige det og få det overstået, det kan være han har det på samme måde jo” sagde han så og nikkede ”nej vi skal ikke forstå piger” sagde han så ”for i er alt for indviklede” sagde han så og grinte kort og lukkede øjnene, han lænede sig tilbage i stolen, han åbnede øjnene og smilede til hende ”i kan bare sidde på pladserne, det er en åben træning, så der er ikke noget problem, og hvis det er fordi hun ikke vil have han ser hende, så finde hun aldrig ud af om han føler noget for hende, for vi drenge, lægger ikke mærke til at en pige er vilde med os, af os selv, vi har brug for hjælp” sagde han så og smilede kort.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Man Aug 12, 2013 1:50 am

Hun smilte mens han sagde at det var korrekt det hun have fortalt, om motor, men det var også en af de ting hun have med hjemme fra før hun kom på børnehjem, Hun forstod ikke helt hvorfor han rystede på hovedet, men det var også lige meget for hun ville ikke tænke på det i sted lyttede hun til det han sagde, Jessie kunne godt li og få ret så det var rart der var en som gav hende det, hun smilede igen. ”Jep, en motor der er behandlet på den rigtige måde der det bedste, og hvis man nu også kan pille lidt ved den så den kan køre lidt hurtigere gøre det ikke noget” smilede hun, det var næsten som og snakke med en som hun have været venner med i lang tid og ikke bare mødt ved et tilfælde, men man have også lov til og være heldig nogen gang. ”Det kunne være fed hvis jeg måtte det, jeg laver biler men kun hjemme ved en ven, men det ville være noget helt andet på et værksted,” sagde hun mens hun smilte det lyd spændende men samtidig blev hun også letter nervøs for at skulle der hen, godt nok var hun godt til at snakke og fortælle om det, men at skulle lave der et nyt sted hvor hun kun kendte en af dem der var der samme med hende ville gøre hende nervøs for at det ikke var godt nok.
Jeg tro det ville være en god ting hvis det var om aften du kunne vise mig skolen, jeg er ikke så god til det med mange mennesker jeg ikke kender på samme tid.” Sagde hun mens hun klørede sig let i nakken, men fik hurtigt vent tankerne hen på de to de snakkede om. ”det er de nok, for og være ærlig ved jeg ikke så meget om hendes fortid hun var bare den første jeg møde da jeg kom her til.” Forklarede hun mens hun så på ham.
Det har du ret i men hun her den der med at det er dreng der skal spørge og komme og sige det” sagde hun næste opgiven og kunne ikke lade være med og smile da han igen sagde at dreng ikke skulle forstå piger, hun rystede på hoved over at piger var for indviklet. ”Det er ikke alle der er, jeg er ikke” grinede hun, men hun viste godt hvad det var han mente med det han sagde, for selv om hun var pige  kunne hun heller ikke forstå de andre piger nogen gang. ”Jeg vil forsøge og trække hende med der op næste gang vi skal se jer træne,” smilede hun og nikkede forstående da han sagde dreng skulle have hjælp til og se om en pige kunne li dem ”er det så nu jeg skal fortælle dig at der er en der har kigget på dig næsten hele tiden mens vi har snakket.” sagde hun drillede og mente sig selv men det var nu mest for sjov efter som han nok have lagt mærke til det.

//håber ikke det er for langt, men have bare liget meget krea ^^//
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Man Aug 12, 2013 7:09 pm

Chén så på hende og lagde hovedet lettere på skrå mens hun talte, han nikkede kun ganske kort, ”jeg er nu ikke meget for at pille ved dem i den forstand, men lave dem, og rense dem, men ja hvis man er til at tune dem, så syntes jeg personligt man skal have lov, det er jo et frit land vi lever i” sagde han så ganske kort og grinte så blidt, ”eller når jeg siger at der intet er som en motor, kan jeg nu finde mange ting, af de fysiske slags, jeg elsker kampsport og pakour, samt football, så det er noget jeg ser som det jeg skal lave, men mekanik, er nok mere en hobby” sagde han så langsomt og betragtede Jessie ganske kort. Jeg kan snakke med ham senere om du er velkommen, men der er nok ikke nogen fare for at du ikke er, mest af alt fordi det ikke er så tit, man opleve en pige der kan lide sådan noget” sagde han så venligt. ”Jeg kan godt love dig at de ikke lægger en hånd på dig eller noget, de er nok mere nysgerrige over at du vil med en noget andet” sagde han langsomt og vendte blikket ned mod sine hænder og betragtede dem kort. langsomt lukkede han hænderne, inden han åbnede dem og foldede dem, så han lagde dem under bordet, ned på sine lår.
”jeg kan vise dig den når det skal være, efter en træning, vi har en nøgle og jeg kan bare sige jeg nok skal låse efter mig, og bortforklare det med at jeg har glemt en bog på skolen” smilede han kort og vendte blikket mod hende igen, han fik hænderne op på bordpladen igen, og lagde den ene hånd om i nakken. ”det går nok, at du skal nok få dig vænnet til at være på skolen hvor mennesker er sammen hver dag i store samlinger, men sådan er highschool jo bare” smilede han kort.
jeg ved det ikke, jeg er ikke rigtigt til det der med at finde en, eftersom jeg leder efter den eneste ene, men jeg kan selvfølgelig godt, se nogen, men hvis jeg ikke føler for det er den rigtige så bliver det nok ikke til noget mere end en flirt” sagde han så langsomt, og vendte blikket mod himlen. ”jeg skal selvfølgelig ikke sige at du er ligesom de andre piger, men jeg siger bare at piger er nogle underlige nogle, en gang i mellem, men selvfølgelig det er drenge jo også en gang i mellem” sagde han så langsomt igen, og smilede kort. han kunne godt fornemme at hun havde regnet det ud, hvad det var han mente, men han havde alligevel valgt at sige det han sagde, for at der ikke skulle være nogen misforståelser i hans ord. Han betragtede hende og nikkede så da hun sagde at hun ville forsøge, ”jeg skal nok hjælpe dig hvis det kommer så langt, hvis hun er vild med ham, skal jeg nok se om jeg kan få sendt ham hen mod jer” sagde han så og grinte kort, det går jo ikke at hun bare render rundt uden at vide hvad det er hun skal gøre.” sagde han så langsomt og smilede kort. ”det ved jeg ikke, hvis der er en der gør det skal vedkommende have lov til det, hvis hun vel og mærket kan lide hvad det er hun ser” sagde han så langsomt, han havde ikke regnet med at hun snakkede om sig selv, men at det var en anden.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Jessie Tirs Aug 13, 2013 4:24 am

Hun lyttede til hvad han sagde og nikkede så kort, da han have ret i det han sagde ”jeg vil nu heller ikke sige at jeg selv går ind for og tune dem, men ved da hvordan man gør, Du har ret i at man kan fine ting der er beder end en motor,” sagde hun mens hun lå hoved på skår, det lyd spændende det han kunne lide og lave, Jessie have også gættede fra hans undseende at han måtte være meget aktiv, og fordi hun have se ham og hans hold træne flere gange. ”Fysiske er jeg nok ikke så aktiv som andre, men jeg laver dog en form for kampsport men mest når jeg er alene, det med motor er det eneste jeg rigtigt har med hjemme fra,” sagde hun da det hun ellers lavede, kunne være kedeligt for mange når man sad og tegnede, hun lavede kampsport men det var ikke som når andre gjorde det da hun bruget vand til sin. ”Hvad skal jeg sige, jeg har altid været min fars pige” sagde hun og smilte kort før hun længden sig tilbage i stolen. ”Det håber jeg du har ret i de ikke gør, der er bare en ting over og lave biler der for mig til at følge mig samme med min bror og far igen.” Kom det langsom ud af hende, det var ikke for at have ham til og tro hun bare ville snakke om sig selv eller sin familie men på en måde kunne hun ikke lade være med og næven dem, hun så på ham og derefter hans hærder,” noget galt med dine hænder?” spurgte hun venligt.
Jeg er glad for du vil viste mig skolen inden jeg skal starte, men du skal have tiden til det, hvis det er efter en træning så gør vi det bare der, men når du har tid,” smilede hun før han snakkede om det med og vænne sig til der var mange omkring ene, hun ville være for genert til at snakke med nogen af dem hvis der var for mange, det var så også det eneste tidspunkt man rigtigt så pigen i hende, hun rystede tanken væk og så på Chén igen. ”Du har nok ret, jeg skal nok bar ikke være så nervøst for og start,” Sagde hun med et kort smil.
Hun lyttede til det han sagde med og finde den eneste ene. ”Jeg vil ønske dig held og lykke med og finde hende du leder efter Chén, det kan være svart og finde den man leder efter, men jeg håber du finder din.” Smilede hun kort før hun lod blikket køre lidt rundt, ”det har du ret i jeg tro ikke det er meningen at det ene køn skal forstå det andet eller om venten, men i sted bare skal finde ud af og leve samme.” sagde hun og kiggede på ham igen og nikkede så kort til det han sagde. ”Jeg vil blive glad for lidt hjælp, er efter hånde ved og være træt af og hører hende snakke om ham hele tiden,” sagde hun og viste ikke hvor hun skulle gøre af sin hænder, den ene kom til og lægge på bordet og den anden kom i lommen. Jessie smilede kort tilbage og kom til og grine lidt, dog venligt mens hun betragtede ham.”Jeg prøvede nu og drille, ikke og tro på det jeg sagde, efter som jeg mente det om mig selv, men du har ret i at alle har ret til og kigge hvis de kan lide det de ser.” Smilede hun og satte sig op igen.
Jessie
Jessie

Antal indlæg : 30
Join date : 02/10/12
Geografisk sted : byen

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Fenzi Søn Aug 18, 2013 11:39 pm

Chén så på hende og nikkede mens han lyttede til hende. ”jeg havde måske heller ikke lige regnet med at du var af den type der gerne ville tune en motor” sagde han så venligt med et lille smil til hende ”men det er nok noget af det første man lærer hvis man ikke er uddannet mekaniker” sagde han så ”altså at tune” tilføjede han så ”man behøver heller ikke være så aktiv som alle andre, man skal finde et tempo eller noget der passer til en, jeg kan godt lide at holde mig i gang, og jeg har brug for det, hvis jeg skal kunne følge med til de forskellige til jeg går op i” sagde han så med et smil, ”men der er jo mange der godt kan lide bare at løbe for hyggens skyld, eller bare for at holde sig i en lettere form” sagde han så han betragtede hende kort og smilede lettere til hende. ”det er godt at være fars pige, så ved man jo at man er elsket” smilede han kort og grinte kort. ”jeg lover dig, de lægger ikke en hånd eller en finger på dig” sagde han så roligt ”hey, du skal bare tage det roligt, sammen med dem, og jeg kan forstå at du ikke ser din familie så tit, eller at der er sket noget, hvis du føler at du er sammen med dem, når du roder ved det” sagde han langsomt og så på hende. ”det er ikke noget, bare en vane, jeg er ikke van til at sidde stille ret længe af gangen” sagde han så og smilede kort.
”Efter vores næste træning kan jeg vise dig den” sagde han så roligt og betragtede hende kort. ”men hvis det er kan vi også gøre det nu her” sagde han så. ”du skal bare tage det roligt, og være dig selv” tilføjede han kort.
”Jeg skal i hvert fald gøre mit bedste med at lede” sagde han så kort og vendte blikket mod hende ”selvfølgelig kan det være svært at finde det man leder efter, og især når det ikke er en ting men en person” sagde han og lukkede øjnene ”jeg takker for din venlighed” sagde han så. ”du vil opdage at jeg tit kan gå hen og have ret” sagde han så med en lettere latter. ”jeg vil med glæde hjælpe hvis det bliver nødvendigt, selvom jeg ikke tror det bliver særlig svært” grinte han kort. ”det kunne jeg godt regne ud, men jeg har det bare mere folk skal have lov til at kigge hvis de finder noget interessant” sagde han så

//undskyld det korte og rodede svar, der ikke bliv særlig godt, og selvfølgelig for tiden, troede faktisk jeg havde fået svaret på et tidspunkt.//

Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Day of ~Jessie Empty Sv: Day of ~Jessie

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

X-men :: Byen :: Caféen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum