X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

3 deltagere

Go down

Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)  Empty Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

Indlæg  Melinda Sordino Tors Jan 13, 2011 9:27 pm

S: på skolen
T: inden hun stak af
O: ellever, en lærer o0
V: regn

Melinda sad stille på sin stol, hun kiggede ud af vinduet. Hun kunne ikke lide dette sted hvad nu hvis de bare prøvede at tage hendes evner? Den tanke skræmte hende, læreren rettede opmærksomheden mod hende "kan du ikke følge lidt med frøken?" spurgte han. Melinda smilte drillende "vi lære jo ikke noget... og jeg tror ikke helt på at du kan hjælpe mig!" svarede hun bestemt, hun var ikke bange.
Hun kiggede igen ud af vinduet og læreren sukkede og fortsatte med undervisningen.


Sidst rettet af Melinda Sordino Fre Jan 14, 2011 6:00 pm, rettet 1 gang
Melinda Sordino
Melinda Sordino
Fri Mutanter
Fri Mutanter

Antal indlæg : 5
Join date : 13/01/11
Geografisk sted : rundt omkring i byen... xD

Tilbage til toppen Go down

Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)  Empty Sv: Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

Indlæg  Rogue Tors Jan 13, 2011 9:36 pm

Rogue sad på stolen lidt fra pigen der lige havde brokkede sig, hun stirrede på hende.
Hun passede vist ikke ind, hun sukkede opgivende som om hun var læreren hun lige havde svare igen.
Hun kiggede hurtigt væk igen for ikke at virke for skør. o0
Hun ville ikke blive kendt som pigen der stirrede på alle, hun var nærvøs i forvejen.
Hun kendte ikke så mange endnu og var endnu ikke helt tryk ved skolen, så hun forstod godt pigen.


Sidst rettet af Rogue Ons Jan 19, 2011 4:40 pm, rettet 1 gang
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)  Empty Sv: Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

Indlæg  Katherine Fre Jan 14, 2011 11:09 am

Katherine sad foran pigen. Hun kiggede fra læren, til pigen. Hun havde sat sit mentale-skjold op, for hendes hoved dunkede af alle de tanker pigen, læren, og resten af klassen havde. Hun smilte til pigen. Hun ville have sagt nøjagtig det samme, hvis det var hende, læren havde bedt følge med. Hun så op på læren, der der var i fuld gang, med at forklare et eller andet, men Katherine lyttede ikke. Hun tog sin ipod frem, og satte ørepropperne på plads, og startede den. Hun behøvede ikke rigtigt at lytte for at høre hvad der blev sagt... hun hørte det bare. Så ned på det papir, hun sad og tegnede kruseduller på. Hun kiggede op da læren snakkede til hende.
"Frk. Pierce? Vil du være sød at hører efter?" spurgte han. Hun nikkede. "Jeg hører skam efter! Troede du bare jeg sad og ignorrede dig?" spurgte hun, lidt undrende. Han rystede på hovedet. "Det ligner bare ikke du lytter." Katherine rystede opgivende på hovedet. Hun tog det ene øreprop ud, af øret, og kiggede opmærksomt op ham. Så vendte han tilbage til sin undervisning, og hun sukkede dybt...
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)  Empty Sv: Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

Indlæg  Melinda Sordino Fre Jan 14, 2011 6:11 pm

Melinda kiggede kort på de to piger der sad omkring hende, hun kiggede igen ned i bordet. Hun kede sig meget, hvordan kunne de underlige lærer tro at det hjalp hende, hun havde denne skole og hun havde ikke i sinde at blive i lang tid.
Hun rejste sig op og alle rettede opmærksomheden mod hende, "hvad skal du nu Frøken?" spurgte læreren hende.
Hun sukkede højt, det var tydeligt at hun var ligeglad. Hun rettede lidt på sit hår "hvis det er okay.. så vil jeg gå ud af denne her lamme klasse, og lave noget der ren faktisk er sjovt!
Læreren så lamslået på hende "Frøken, det er meningen at du skal lære noget.." sagde han men blev aubrudt da Melindas vrede pludselig fik de fleste borde til at lyfte sig fra jorden.
Læreren kiggede stille på hende, men ´Melinda kunne se hans frygt "så tag det roligt!.. sæt de borde ned!" Melinda svarede ikke men gjorde det og gik ud af klassen.
Melinda Sordino
Melinda Sordino
Fri Mutanter
Fri Mutanter

Antal indlæg : 5
Join date : 13/01/11
Geografisk sted : rundt omkring i byen... xD

Tilbage til toppen Go down

Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)  Empty Sv: Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

Indlæg  Katherine Tirs Jan 18, 2011 5:46 pm

Kath Gispede da bordet løftede sig. Hun bed tænderne sammen, for ikke at prøve at berolige pigen. Kath kiggede efter pigen, og derefter på læren.
"Undskyld mig! Må jeg?" spurgte hun, og nikkede mod døren. Læren var forlamslået, til at svare. Hun gik på til ham.
"Sæt dig ned, og træk vejret dybt!" sagde hun bestemt, men med en tryllebunden stemme. Han gjorde som hun sagde, og Kath vendte sig om og løb efter pigen...
"HEY!" Råbte hun, da hun fik øje på pigen. "Hey!" sagde hun, lidt forpustet da hun nåede op på siden af pigen. "Vent lige lidt." Kath så tilbage over skulderne, og så tilbage på pigen.
"Jeg er Katherine... Hvad var det lige der sket?" spurgte hun, med lidt nysgerrighed...
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)  Empty Sv: Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

Indlæg  Rogue Ons Jan 19, 2011 4:40 pm

Rogue blev overrasket over at pigens reaktion, hun men unslap aligevel et smil, hun kiggede efter den anden pige der bagefter løb efter hende.
Hun ville også være med i kampen hun gad ikke bare sidde der og vente på at læren gik videre med den dødsyge undervisning som hun heller ikke fik med aligevel.
Hun løb ud til de to piger der stod ude på gangen hun stoppede op lidt fra og lyttede til det der blev sagt, hun ville ikke lige blande sig. Hun gav pigen change for at svare.
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)  Empty Sv: Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

Indlæg  Melinda Sordino Ons Jan 19, 2011 6:27 pm

Melinda stoppede brat op da hun hørte pigen bag sig, hun vendte sig om og stirrede på hende.
melinda lyttede stille og svarede "Melinda... så du det ikk'?" spurgte hun underligt forvirret og kiggede igen på pigen. Melinda så på den anden pige der pludselig også kom, pigen sagde underligt ikke noget, hun havde
troet at ville afbryde.
Hun kiggede tilbage på den anden pigen igen der åbenbart hed Katherine, hun ventede bare på at hun skulle svare.
og hun var forberedt på at pigen ved siden af måske ville afbrude.
Melinda Sordino
Melinda Sordino
Fri Mutanter
Fri Mutanter

Antal indlæg : 5
Join date : 13/01/11
Geografisk sted : rundt omkring i byen... xD

Tilbage til toppen Go down

Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)  Empty Sv: Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

Indlæg  Katherine Ons Jan 19, 2011 7:40 pm

Kath himlede med øjnene.
"Jo jeg er ikke blind... Men hvad var det godt for..? Jah undskyld mine spørgsmål, men du er tusinde gange sjove, end læren der sidder, og trækker vejret dybt, fordi han er blevet beodret til det," sagde hun, og træk på skolene. Hun smilte til pigen ved siden af, og kiggede bagefter på.... Melinda? Hun smilte venligt, og kiggede mod klassen... Hendes smil blev større ved tanken om at læren bare sad, og kiggede ud i luften. Om lidt ville han glemme alt om det der var sket. Det eneste han ville huske var, at... tre af hans elever var gået, uden grund.
"Vi må hellere komme væk, fra klassen før han komme så meget til sig selv, at han kan stå på benene.... Hvilket må være...." Kath kiggede på uret. "Nu," sagde hun, og begyndte at gå. Hunså tilbage efter de andre.
"vil i blive der, og blive tvunget tilbage til undervisningen, eller vil i med? For lige om lidt kommer han ud af døren," sagde hun, og pegede sigende mod døren....
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)  Empty Sv: Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

Indlæg  Rogue Ons Jan 19, 2011 9:42 pm

Rogue fniste kort og skulede til Kath, hun kastede et blik på Melinda, som hun lige
havde hørt hende sige hun hed.
Hun kiggede så igen tilbage på Kath "jeg kommer om lidt!" svarede hun stille og gik
hen til Melinda.
"er du okay?" spurgte hun så stille, hun ville ikke virke forkert, hun ville bare lige høre for
hun kunne godt lide Pigen og ville ikke have hende til at forlade skolen som hun måske snart
ville gøre efter den stemning i timen.
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)  Empty Sv: Time... Wow wildt?! ~Alle jo flere jo bedere ;)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum