X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


kamptræning (open for alle)

2 deltagere

Go down

kamptræning (open for alle) Empty kamptræning (open for alle)

Indlæg  Darren Mortes Man Apr 23, 2012 12:46 pm

det var en måned siden Darren havde startet på skolen, og de skulle have et nyt fag 'selvforsvar uden evner' det kunne ikke have været bedre, hvis ikke det have været for Mr. Fiks, deres lærer, en tidlige bokser og en komplet nar, udover det var simulationerne de skulle op imod forestille mennesker som var fysiske bragteksemplar, men helt uden træning (ingen udfordring overhoved), det værste var at de skulle lære boksning,hvor dumt

Darren sad i et hjørne og hørte musik og gad ikke at høre efter, da Mr. Fiks bad ham trade in i simulatoren (skulle råbe et bar gange)

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

kamptræning (open for alle) Empty Sv: kamptræning (open for alle)

Indlæg  Fredrica Man Apr 23, 2012 2:09 pm

Fredrica stod i gruppen af elever. Hun var startet på skolen et par dage før Darren, så hun var kommet på det samme hold. Hun var iført en let udgave af den kampuniform skolen brugte. Den havde de samme farver og features som den rigtige, men denne mindede mere om den dragt karate kæmpere havde på. Hun havde bare fødder og havde sat sit hår op med en hårelastik. Den eneste tidligere kamp træning hun havde ud stået, var et selvforsvars hold hun var gået på, ved en kommunalt aftenskole, og hun havde kun gjort det fordi hun var bange for at komme til at skade nogen, med sine evner. Hun var ret ængstelig for at skulle igennem dette fag, dels fordi hun var bange for at komme til skade, dels fordi hun var bange for at skade nogle, eller komme til at bruge sine evner mod dem. Selvom hun var blevet bedre til at kontrollere dem, ville hun helst ikke risikere noget. Der var tilsyneladende ikke nogle andre elever der havde et problem med at hun måske kunne forvandle dem til en statue, og dette gjorde også en del for hendes selvtillid, og var grunden til at hun ikke var pjækket.

Fredrica

Antal indlæg : 111
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

kamptræning (open for alle) Empty Sv: kamptræning (open for alle)

Indlæg  Darren Mortes Man Apr 23, 2012 3:06 pm

Darren tog sine ear plugs ud ''er det mig nu'' sagde han lidt irertieret ''ja selvfølgelig er det dig, er her andre som heder Darren her'' råbte Mr. Fiks af ham
Darren rejste sig hurtig ''så må vi hælere få det overstået'' sagde Darren stille og gik ind i simulatoren. Han vidste at hans modstander ikke var levende. Den havde form som er ret stort menneske, Darren angreb som den første ingen grund til at trække det i langdrag, ved at bruge et cirkelspark, som han vidste ville slå et menneske ihjel ved at knuse nakken. Darren gik ud kampen havde kun varet tre sekunder folk klappede, det var vist ny skole rekort

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

kamptræning (open for alle) Empty Sv: kamptræning (open for alle)

Indlæg  Fredrica Man Apr 23, 2012 3:58 pm

Fredrica klappede sammen med alle de andre, men ikke helt så entusiastisk mange af de andre piger. Hun håbede inderligt at hun ikke var nødt til at gå der ind men uheldigvis blev hendes navn kaldt op som det næste "Fredrica" råbte manden. Hun gik langsomt frem og rystede en smugle "behøver jeg?" Spurte hun nervøst deres lære, men han nikkede bare og gav hende et puf ind i simulatoren. Det kunstige menneske gik frem mod hende i kampstilling, for at prøve at få fat i hende. Fredrica gennemgik hurtigt sin hjerne for at huske hvad hun havde lært. Han greb ud efter hende før hun var helt parat, så hun var tvunget til at springe tilbage fra ham. Hun forsøgte at koncentrere sig, men hun var nødt til at undvige to andgreb mere inden hun endelig gik til modandreb. Hun greb ham om håndledet, og stak sin fod ind bag hans, før hun med flad hånd slog ham i brystet så han væltede om på måtten. Det var en af de simpleste forsvars metoder hun havde lært men den var forbløffende effektiv. Hun gik rystende ud af simulatoren, de andre klappede opmuntrende, men ikke så kraftigt som ved Darren.

Fredrica

Antal indlæg : 111
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

kamptræning (open for alle) Empty Sv: kamptræning (open for alle)

Indlæg  Darren Mortes Man Apr 23, 2012 5:49 pm

Darren var den eneste, som klappede af Fredrica, han vidste godt at det ikke var en så spektakulært, som hans egen kamp, men det var ikke dårligt af den grund.
Darren gik hen og gav hende et klap på skulderen ''godt kæmpet, og undskyld for at jeg skabte så meget præs, men ikke dårligt''

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

kamptræning (open for alle) Empty Sv: kamptræning (open for alle)

Indlæg  Fredrica Man Apr 23, 2012 6:34 pm

"Ja, du var rigtig god, jeg brugte alle mine kræfter på ikke at forvandle ham til et eller andet." Den næste person var gået ind i simulatoren, og blev i løbet af et halv minut, slået i gulvet af den kunstige mand, så lærene måtte slukke maskinen. "Det ville ikke være lykkedes hvis ikke jeg havde prøvet det før." Hun smilede en smule fåret.

Fredrica

Antal indlæg : 111
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

kamptræning (open for alle) Empty Sv: kamptræning (open for alle)

Indlæg  Darren Mortes Man Apr 23, 2012 6:47 pm

''måske skulle jeg lære dig en smule, men jeg tror der vil gå lidt før du kan lave et spark, som det jeg lige lavede, jeg har brugt to år på at perfekte netop det spark, så det er det ultimative våben, ud over fem års basisk træning, men hvis du vil kan jeg godt træne dig'' sagde Darren med et smil

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

kamptræning (open for alle) Empty Sv: kamptræning (open for alle)

Indlæg  Fredrica Man Apr 23, 2012 7:07 pm

"Det ved jeg nu ikke, selvom jeg godt kunne bruge noget træning af en eller anden slags. Det er lidt svært at forklare..." Hun tav og så væk, hun måtte jo lære det hvis hun skulle bruges til noget men hun kunne ikke lide at være nødt til at bruge sine evner mod andre, hun var for farlig.

Fredrica

Antal indlæg : 111
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

kamptræning (open for alle) Empty Sv: kamptræning (open for alle)

Indlæg  Darren Mortes Lør Sep 29, 2012 10:35 am

''hvis du vennede dig til at kæmpe, ville det måske være lettere at kontrollere dine evner, det hjalp mig'' sagde han venligt.
nu kom læren op til dem og sagde til Darren ''du må have snydt, ingen dreng på din alder kunde have gjort det du gjorde uden at have brugt evner'' til det svarede Darren bare ''som min 'lære' i selvforsvar, burde du have læst filen jeg om mig'' han fandt sin i-pad og fandt en avis artikel (den handler om ham) og rakte den til ham ''der står tydeligt at jeg er US næste Ol håb i Taekwondo''

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

kamptræning (open for alle) Empty Sv: kamptræning (open for alle)

Indlæg  Fredrica Lør Nov 24, 2012 11:52 pm

"Jamen... det kan da ikke passe at ens evner skal bruges til at kæmpe?" Sagde Fredrica med lille stemme. "Jeg er ikke en der slås hvis jeg bruger mine evner mod folk, så dør de. De bliver ikke bare slået i jorden, eller besvimer, de dør." Fredrica tav stille da læren kom hen for at snakke med med Darren. "Wow det er, lidt vildt." Sagde Hun da hun hørte hvor dygtig han var.

Fredrica

Antal indlæg : 111
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

kamptræning (open for alle) Empty Sv: kamptræning (open for alle)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum