X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


musik i kantinen //alle er velkommen//

3 deltagere

X-men :: Byen :: Skolen :: Skolen :: Spisesalen

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Lør Sep 29, 2012 11:14 am

tid: ca. 14:00
omgivelser: kantinen er meget affolket, da de fleste elever har timer.

Darren sad med sin guitar og spillede og sang en af sine ynglings sange Swing Life Away (https://www.youtube.com/watch?v=-7mZkt4bP5I)
han skulle teknikset have selvforsvar, men lærene havde opgivet at lære ham, da han allerede har der det sorte bælte Taekwondo

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sissi Lør Sep 29, 2012 11:39 am

Sissi sad i kantinen og spillede på sin harpe. hun skulle have haft afslapnings teknik, men hendes lærer havde hørt at hun kunne få sine evner til at slappe af når hun spillede harpe. Hun så hen på et æble, og fik det til at svæve hen til hende. hun tog det og bed i det


Sidst rettet af Sissi Annabella Lør Sep 29, 2012 8:12 pm, rettet 1 gang
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Lør Sep 29, 2012 6:15 pm

en af pigerne, han kan ikke huske hvad hun heder, spillede på en harpe og øvede sig i at kontrollere sine evner, melodien var meget simpel
Darren fik pludselig den ide at det kunne være sjovt at spille de samme toner som harpen, og så støt og roligt hæve farten dette kunde få hende til at spille hurtigere

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sissi Lør Sep 29, 2012 7:02 pm

en af strengene på harpen sprang. Sissi, som også blev kaldt bella, stivnede. hendes evner regerede, da hun ikke selv kunne styre dem endnu, så brugte hun musik for at styre dem, men nu da harpen var istykker, kunne hun ikke spille den rolige musik, der skulle til for at holde hendes evner rolige


Sidst rettet af Sissi Annabella Lør Sep 29, 2012 8:12 pm, rettet 1 gang
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Lør Sep 29, 2012 7:16 pm

en stol kom flyvende gennem luften i retningen af Darren, i det øjeblik den ramte sendte han viebrasoner gennem den, dette nærmest flåde den i stykker.
han rejste sig, så på hende og sagde ''hvad er meningen hvorfor angriber du mig'' det lød mere rasende ind det var ment.

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sissi Lør Sep 29, 2012 7:19 pm

knive og alt muligt andet svævede rundt og hende. hun så grædende på ham. "Undskyld, men jeg kan ikke styre mine evner endnu!" græd hun. en kniv røj forbi hende og snittede hendes side. "Hjælp mig, kan ikke falde til ro" sagde hun
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Lør Sep 29, 2012 7:26 pm

han måtte skynde sig at finde på noget, hendes evner kunde dræbe dem bække.
hun havde været i kontrol da hun spillede musik, og nu efter at en streng på harben var sprunget, havde hun mistet kontrolden, var det musikken som holdt hende i ro, han fik en ide.
han tog sin guitar og sagde ''prøv at nynne med på melodien, jeg spiller''
han begyndte at spille melodien til perfektion

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sissi Lør Sep 29, 2012 7:40 pm

hun kunne ikke nynne sangen hun havde spillet. men begyndte så at synge https://www.youtube.com/watch?v=gFf4EzfiiQQ. hun havde altid elsket at synge, men aldrig turde gøre det før. Hun sang med en smuk og klar stemme, og med et lagde alle tingene sig ned og på plads. "Undskyld.. jeg er Sissi," sagde hun
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Lør Sep 29, 2012 8:22 pm

Nu da tingende var faldet lidt til ro, kunne han se at pigen var meget køn
Darren smilede til hende og trak på skulderne ''der er ingen grund til at undskylde til mig, du kunde ikke skade mig selv hvis du forsøgte på det, skal jeg se på det sår?'' sagde han ''i øvrigt mit navn er Darren, men folk kalder mig knight''

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sissi Lør Sep 29, 2012 8:31 pm

det er bare en lille skramme, bare rolig" sagde hun blidt. hun tog et brev hun havde modtaget, brevet havde et fint segl bag på. hvilket undrede sissi. hun kendte da ingen kongelige eller fine. hun åbnede brevet og smilede. for brevet var skrevet med en meget fin håndskrift, som kun forfattere og fine folk og kongelige havde
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Lør Sep 29, 2012 8:42 pm

''har du fået brev fra nogen?'' spurte Darren venligt, mens han samlede splinterne sammen efter den stol han havde smadret.

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sissi Lør Sep 29, 2012 8:50 pm

Før jeg blev sendt bort fra mine forældre, havde jeg skrevet i en skrive gruppe med min skole, vi skrev med folk fra andre lande, jeg skulle skrive med en dreng der hed Franz, men det undre mig at brevet her er skrevet på så fint papir og med et sejl på, det gørman jo ikke mere, med mindre man er kongelig eller fornem" sagde sissi, og opdagede der faldt et billede ud. Hun tog billedet og så å det og læste hvad der stod bag på. "Til Sissi, fra Kronprins Franz" læste hun og så på billedet. "Er det virkelig Franz nu.. men jeg vidste jo ikke at han var kongelig" sagde sissi og lagde brevet. hun var jo ikke ud af fin familie, så hun måtte afbryde sin kontakt med Franz
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Lør Sep 29, 2012 9:02 pm

Darren gik hen til hende, på vejen tog han et æble ''hvilket land var det i skræv med?'' spurte han og tog bid af æblet mens han tænkte 'Frans det er et tysk eller polsk navn, men de lande havde var den kongelige familie blevet henrettet efter første verdenskrig

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sissi Lør Sep 29, 2012 9:07 pm

det er et østrigs navn...det er kronprinsen af kenjserfamilien" sagde hun og så ned. "Men han er kongelig, og jeg er bare fra en fattig familie, han vil da bryde kontakten, når han høre hvad min økonomisk tilstand er" sagde hun og sukkede. hun så på ham og tog et æble og skrallede det
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Lør Sep 29, 2012 9:16 pm

Darren grinede ''den østrigske kajserfamilie, blev henrettet efter første verdenskrig, så enten lyver han eller også skriver du med et spøgelse, i øvrigt hvis han er en prins hvad tror du så der vil ske når han finder ud af at du er en mutant'' han havde ikke tænkt sig at være led, men det er ikke særligt sødt så dan at lyve for Sissi, han vidste det fordi han havde skrævet en stil om det for nogle år siden.

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sissi Lør Sep 29, 2012 9:21 pm

i følge brevet her er han i min hjemby... uhh jeg går ind og ringer hjem, og høre min mor om det" sagde sissi rasende og løb hen og ringede hjem. "Hej mor, det er sissi, mor jeg har modtaget et brev fra kronprins Franz... er han død... eller....hvad siger du, ligger han og sover på mit værelse.. han flygtede, og er den eneste overlevende.. javel mor, men ved han hvad jeg er...okay det har du fortalt ham hvad jeg er" sagde hun og smilede så. "Okay mor, giv ham adressen her til, jeg tror med glæde de vil skjule ham, okay, jeg høre mig for og får redt en seng til ham, ses" sagde sissi og lagde på. hun løb hen til ham. "Franz familie er blevet dræbt, men franz var ude og ridde da de skete, han er hos mine forældre, og de sender ham her hen" sagde hun
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Amanda Lør Sep 29, 2012 11:56 pm

// ville bar spørge om det er forsendt at hoppe med ^^//
Amanda
Amanda

Antal indlæg : 61
Join date : 29/09/12
Geografisk sted : skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sissi Lør Sep 29, 2012 11:57 pm

//tror jeg ikke det er//
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Amanda Søn Sep 30, 2012 12:27 am

//okay ^^//

Amanda åbnede døren til kantinen, der duftede at varmt mad og noget hun ikke kunne sætte sin finger på. Hun så rundt og opdagede at det stå to og snakkede samme, hun gik hen mod dem, mens hun gik lod fingrende glide hen af et af bordene, det var koldt at følge på. Hun stoppe da hun kom hen til dem," hej." sagde hun og så på dem, den en så glad ud og den anden så mere forvirret ud syntes hun
Amanda
Amanda

Antal indlæg : 61
Join date : 29/09/12
Geografisk sted : skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Man Okt 01, 2012 11:37 am

Darren var ved at blive irriteret over at hun ikke kunde forstå at der ikke er en kronprins i Østrig ''der der ingen kongehus i Østrig, så han kan ikke være kronprins da, der ingen krone er han kan arve, og selv hvis noget af slægten overlevede, blev den komplet udslettet under Sovjet'' det var som at tale til en dør, så han gik opgivende væk. det var da han så at der var kommet en ny pige ind af døren, han havde ikke set hende før, kunde hun være en ny elev, han gik hen til hende og spurte ''hey, er du ny her''

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Amanda Man Okt 01, 2012 2:36 pm

Amanda så at de stadig snakkede og en af dem kom hen til hende." ja, det er jeg," sagde hun og så på ham." jeg hedder Amanda." sagde hun og smilede, hun så sig om og fik øje på en guitar." er det din guitar ?" spurgte hun og så på ham igen, hun havde selv en men var ikke så god til at spille i nu.
Amanda
Amanda

Antal indlæg : 61
Join date : 29/09/12
Geografisk sted : skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sissi Man Okt 01, 2012 8:32 pm

Du må ikke sige franz er død!" skreg sissi og sank på knæ. "Han kan ikke være død.. han må ikke, hvem er det så der skriver de breve med franz´ håndskrift, hvem er det så der vil holde mig i troen" sagde hun og græd ned i hendes hænder. ting løftede sig. "Hvis franz er død, hvad skal meningen så være at styre mine evner" sagde hun
Sissi
Sissi

Antal indlæg : 168
Join date : 17/04/12
Geografisk sted : lige nu skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Tirs Okt 02, 2012 10:14 am

Sissi var tydeligvis førelsesesmit forstyret, tænkte Darren og vendte sin opmærksomhed mod Amanda, hun var faktisk ret køn, og sagde venligt ''ja det er min, jeg har også en elektrisk guitar på mit værelse, spiller du selv guitar?''

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Amanda Tirs Okt 02, 2012 10:49 am

hun så på Sissi og sagde." hør hvis der er en der død gør det ond men de ønsker ikke at du gør skade på dig selv eller andre, du må prøve at komme vider uden dem." sagde hun og smilte til hende." ja det gør jeg, men er ikke så god i nu." sagde hun, og tænkte lidt over hvad hun skulle sige." kan du ikke viste mig noget på din ?" spurgte hun.
Amanda
Amanda

Antal indlæg : 61
Join date : 29/09/12
Geografisk sted : skolen

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Darren Mortes Tirs Okt 02, 2012 11:04 am

Darren tog en stol, satte sig på den og tog sin guitar.
''ok kender du denne sang den heder hero of war'' (https://www.youtube.com/watch?v=BaTqrdZ_cgQ) sagde han og begyndte at spille og synge, grunden til at han sang var at han syntes at det var letter at at spille hvis han synger

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

musik i kantinen //alle er velkommen// Empty Sv: musik i kantinen //alle er velkommen//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

X-men :: Byen :: Skolen :: Skolen :: Spisesalen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum