X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst :: 1 bot

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

2 deltagere

Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Rogue Tirs Jan 11, 2011 7:53 pm

S: Under trappen/ trænings lokalet ^^
T: middag
V: solen skinner
O: på trappen.. andre mennesker, i lokalet? ^^

Rogue sad stiller på trappen, hun var ny på skolen og forstod ikke helt hvad det nu var for noget.
Hun havde stadig svært ved at falde til, hun følte sig alene og kunne ikke kontrolere sine kræfter. Det gik bare i det hele taget ikke særlig godt. Hun fik øje på en af lærerne som hun endnu ikke kunne huske navnet på, lige den person hun sad og ventede på. Hun rejste sig stille da læreren stoppede op foran hende, "hej Rogue er du klar?" Spurgte han, men Rogue stirrede bare på ham.
Hun gik nu aligevel med ham, hun skulle nu ned i trænings lokalet for første gang, hun var nærvøs for at hun ikke ville kunne huske det hun havde lært indtil nu. Hun kiggede rundt på dem der sad rundt på trappen, ved siden af hende. De gik også med ind under den store trappe de lige havde sat på.
Rogue så rundt og lagde mærke til alt på vejen, som sedvandeligt. Gangen startede under trappen bag en hemmelig dør, der ikke kunne ses ude fra. Den fortsatte med en ren gang, med hvide væge. Gangen gled stille ud i det store rum, rummet var også helt hvidt, Rogue tog sig til panen og skyggede med sin hånd for øjnene, den hvide farve skar i hendes øjne.
Hun kiggede igen kort på de andre der også virkede forvirret af det hvide rum, læren tog opmærksomheden og kiggede ud over alle. "Disse væge vil om lidt når jeg går ud vise en by, byen har brug for hjælp. Husk at sammerbejde!" Læreren gik ud og rummet blev til byen, Rogue stod klar til at angribe, det er end ville gå imod hende.


Sidst rettet af Rogue Fre Jan 14, 2011 5:30 pm, rettet 1 gang
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Katherine Fre Jan 14, 2011 10:53 am

Katherine Rettede på sit lange hår. Hun havde gået her i et par år, men havde ikke lært noget. Hun kunne ikke rigtigt lære noget... For hver gang hun ramte dem, så hun alt. Hun havde allerede set lærenes fortid... De havde svært ved at skjule den, når Kath berørte dem en enkelt gang. Hun gik hen til pigen, der virkelig så nervøs ud. Hun gik hen til pigen, med et smil. "Heys," sagde hun, da hun kom tæt nok på. Hun kiggede på hende. "Hvorfor så nervøs?" spurgte hun, mere sikker end hun følte sig. Hun syntes det så sådan ud....


Sidst rettet af Katherine Tirs Jan 18, 2011 5:51 pm, rettet 1 gang
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Rogue Fre Jan 14, 2011 5:53 pm

Rogue kiggede nærmest vredt på pigen der lige talte ved siden af hende, "Det er jeg ikk'" svarede hun surt og knyttede hænderne, hun kiggede overrasket på sine hænder og prøvede at undgå at hendes jernkølr kom frem.
Hun kiggede igen op på pigen, stadig surt.
Så prøvede at konsentrere sig og genfandt sin angrebs stilling.
Hun stirrede ud i luften men hun kunne ikke se noget, så kom der noget til syne.
Rogue spærede øjnene op...
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Katherine Tirs Jan 18, 2011 5:57 pm

Kath hoppede tilbage, mens hun lød bedende da hun sagde: "Undskyld! Undskyld! Jeg ville ikke fonærme dig! Undskyld! Tilgive mig!" Hun trådte et skridt tilbage, med rystende hænder løftet op mellem dem. Hun ville virkelig ikke fornærme pigen. Hun ville gøre hvad som helst for ikke at komme op at slås... Hun ville tabe stort. Hun smilte prøvende til pigen, men det forsvandt da pigen spærrede øjnene.
"H-hvad er der?" spurgte hun tøvende...
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Rogue Ons Jan 19, 2011 4:22 pm

Rogue Rystede på hovedet da hun hørte pigens undskyldning, hun ville ikke have været så hård, hun havde jo svært ved at styre sine følser i forvejen.
Hun kiggede igen op på det der nu stod foran dem, "jeg ved det ikke!" svarede hun stille og kneb øjnene lidt sammen, så gik hun stille rundt om den med et stort omfang.
Det var en slags øgle der stod foran dem nu, den var bare meget større end et menneske og den havde noget særligt over den. Dens tunge var meget lang da den stille kom hen mod Rogue og snoede hende fast.
Rogue blev sur, hun knyttede hænderne og hendes metal klør stak op gennem dens tunge.
Den begyndte at hyle.
Rogue sprang ned på jorden og skulede hurtigt til pigen ved siden af hende.
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Katherine Ons Jan 19, 2011 7:48 pm

Kath stirrede på den, men løsnede hurtigt på. Hun lukkede en slags usynlig sno omkring dens mund, så den holdte mund. Så kiggede hun på pigen, med et venligt smil. Hun lagde hovedet let på skrå.
"Er der noget i vejen med hjælp?" spurgte hun. Hun sukkede dybt, og bakkede tilbage. "Fint ingen hjælp." Hun træk sin sno (Ræb Kald det hvad du vil) tilbage, og øglen begyndte igen at hyle...

//Ingen krea :-S
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Rogue Ons Jan 19, 2011 8:02 pm

Rogue kiggede på pigen der lige havde fornærmet hende, "vil du have hjælp? jeg skal give dig hjælp!" svarede hun så bare og kastede sig frem mod den gigantiske øgle.
Hendes hænder blev knyttet og hendes jern klør kom frem, hun hoppede frem mod den og svingede sine klør.
hun skar små stykker af den og råbte til pigen "nu er det dig der skal hjælpe!" hun regnede med at hun kom for hun kunne ikke selv gøre det af med den uden hjælp.
Hun kiggede på pigen over skulderen og den store øgle remte hende med halen.
Hun røg ned på jorden, pustede sit hår væk fra ansigtet og hoppede op igen, hun landede på benene.
"nu gjorde du mig virkelig vred!" skreg hun af den store øgle og sprang på den igen.

Mega krea xD
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Katherine Ons Jan 19, 2011 8:45 pm

Kath nikkede. Hun gik frem mod det, undveg elegant halen, da den nåede hende. Hun kastede sin kræft mod den. Den kræft der før var det ræb, var nu et net. Hun slyngede den mod en mur. Hun luft baglæns da Øglen bare kom fri. "AV! FOR SATAN DA OGSÅ!" Råbte hun, i det hun ramte jorden. Hun ømmede sig, men rejste sig så op.
"Du leger med den forkerte mester!" Sagde hun vredt. Hun blev aldrig vred! Men nu... Det var øglens ejen skyld. Hun trak op i ærmerne, som om hun skulle slå nogen i gulvet. Hun smilte da Pigen kastede sig mod den. Kath hjalp hende. Hun fik det usyndlige ræb rundt om halsen på den. Hun gik hen mod den, og smilte vredt, lumsk, og hånligt på samme tid....

//Du er heldig Smile
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Rogue Ons Jan 19, 2011 9:08 pm

Rogue kiggede på det pigen lavede og smilte da hun igen fik chancen for at hoppe på den.
Hun var glad for at pigen holdte den fast, så.. nu var deres chance.
Rogue hoppede op på den og rettede hendes knyttede hånd mod dens hals. Hendes klør var ude og hun svingede dem lige igennem dens hals.
Rogue skreg højt af vrede, hun ville vinde! hendes klør blev længere og øglens hovede fløj af.
Rogue hoppede og landede på gulvet inden den store øgle veltede om på gulvet.
Hun kiggede overrasket på sine klør og smilte stort, hun havde aldrig kunne få dem så lange før.
hun trak dem stille ind og hendes knyttede hånd blev afslappet.
Hun smilte til pigen og løb hen til hende "vi klarede den!" sagde hun muntert med et smil.
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Katherine Ons Jan 19, 2011 9:44 pm

Kath havde stremt sit ræb, og smilte stort, da pigen i samarbejde min hende, fik skildt hovedet fra kroppen. Hende smil forsvandt, et kort øjeblik, og hun blikkede et par gange som om hun, ikke havde været der... Det havde hun hellere ikke, for hendes vrede havde taget over hånd. Hun smilte til Pigen.
"Vi gjorde? Ja vi gjorde," sagde hun, og hendes smil blev - om muligt - større. Hun lo, og kiggede mod øglen. Så kiggede hun tilbage på Pigen.
"Jeg er Katherine," sagde hun, og smilte. "Vi arbejder gjort sammen." Det sidste kom ud af hende, uden hun nåede at tænke over det. Hun smilte bare stort, i stedet for at rette på sig selv...
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Rogue Ons Jan 19, 2011 9:56 pm

Rogue smilte til hende, "jeg hedder Rogue" svarede hun med endnu et smil, hun kunne mærke den gode stemning mellem dem. Hun kunne godt se at de arbejdede godt sammen men hun kunne også se at det bare fløj ud af Katherine.
Rogue smilte "tak" sagde hun så kort hun forventede ikke at Katherine forstod.
Hun smilte "du hjalp mig... mine klør hat aldrig været så lange før" forklarede hun.
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Katherine Lør Jan 22, 2011 7:39 pm

Kath smilte til hende.
"Hyggeligt at møde dig Rogue," sagde hun. Hun så første var meget uforstående.
Hun skulle til at spørge hvad hun mente da hun selv forklarede det.
Kath nikkede. " Når... Det var så lidt," sagde hun, og smilte til hende...
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Rogue Tirs Jan 25, 2011 7:19 pm

Rogue smilte igen "skal vi spise forkorst sammen senere?" spurgte hun med
en glad og venlig stemme og håbede på et ja, da hun gerne ville se hende mere.
Hun gik stille hen til døren mens byen de før havde stået i forsvandt igen. Hun
kiggede sig kort over skulderen for at se om Kath var med..
Rogue
Rogue
Admin
Admin

Antal indlæg : 62
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : På skolen ^^

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Katherine Tors Jan 27, 2011 3:23 pm

Kath smilte.
"Ja, det kan vi godt," sagde hun, med et smil det nåede øjnene. Hendes mave gav en rumlen fra sig.
"Hovsa... Jeg fik vidst ikke morgenmad i morges," sagde hun, og lo lidt. Hun fulgte efter Ro, med et smil. Hun var hurtigt op på siden af hende.
"Hvor skal du så hen nu?" spurgte hun, nysgerrigt. Hun kastede et hurtigt blik over skulderen, mod den forsvunde by...
Katherine
Katherine
Admin
Admin

Antal indlæg : 43
Join date : 09/01/11
Geografisk sted : Skolen... Før Italien

https://x-men.all-up.com

Tilbage til toppen Go down

Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,  Empty Sv: Første gang under trappen.. ~Katherine min ven ¤¤,

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum