X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


første dag (open for alle)

3 deltagere

X-men :: Byen :: Skolen :: Skolen

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

første dag (open for alle) - Page 2 Empty Sv: første dag (open for alle)

Indlæg  Thomas Ons Apr 18, 2012 5:19 pm

Thomas begynde at grine endnu engang.
"Stor ord fra sådan en lille mand" grinte han.
Derefter vendte han sin opmærksomhed på Fredrica "Tja...... Måske....... Nej... Jeg har fået lov til at benytte træningslokalet sammen med nogen andre venner, nogen af os har fået lov til at blive sendt ud på mindre missioner nu!" sagde Thomas og smilede glad til Fredrica.
"Ny siger du? Hvorfor prøver han så på at lyde som en der har gået her længere?.." grinte Thomas før han forsatte "Kontoret ligger altså i den anden ende af bygningen" sagde Thomas og blinkede til hende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 22
Join date : 30/01/11
Geografisk sted : Detroit Usa

Tilbage til toppen Go down

første dag (open for alle) - Page 2 Empty Sv: første dag (open for alle)

Indlæg  Darren Mortes Ons Apr 18, 2012 5:33 pm

af en eller anden grund kunne Darren ikke lide Thomas, trangen til at sparke ham var næsten ikke til at modstå, men han ville ikke få en ad varsel på den første dag ''jeg kender bare frygt bedre nogen andre''

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

første dag (open for alle) - Page 2 Empty Sv: første dag (open for alle)

Indlæg  Fredrica Tors Apr 19, 2012 1:11 am

"Nåh" tilføjede Fredrica, "jeg var ellers så sikker på at det lå lige op af trappen her." hun så op ad trappen, og så så på de to drenge der nærmest sendte lyn efter hindanden, hvilket sikkert også var muligt, med Derrens evner. "Så du slipper for timer, for at gå ned at fryse, trænings hallen til?" Hun hævede det ene øjenbryn. Hun kunne ikke lide trænings hallen, den var både farlig og uhyggelig. Selvom instruktøren havde sagt at hun kunne klare alle forhindringerne, hvis hun bare rørte dem, turde hun alligevel ikke.

Fredrica

Antal indlæg : 111
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

første dag (open for alle) - Page 2 Empty Sv: første dag (open for alle)

Indlæg  Darren Mortes Fre Apr 20, 2012 12:04 pm

''fryse til, er din evne at du giver folk kuldegysninger med dine kolde ord'' Darren prøvede tydelig at provokere, for hvis hans modstander angreb han, ville de skader Thomas fik være skyld i selvforsvar, ikke Darren som angreb

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

første dag (open for alle) - Page 2 Empty Sv: første dag (open for alle)

Indlæg  Thomas Søn Apr 22, 2012 11:31 pm

"Jeg ved hvad du har gang i, og det virkelig ikke" grinte Thomas hånligt.
Han så lidt rundt, hvorefter han grinte af Fredrica bemærkning, "Gid det var så let, de giver mig fri for timerne, for at jeg kan få tæv i trænings lokalet, de sidste to gange har vi fået tæv af simulatoren, samarbejde er ikke det nemmeste når man smider is og ild på samme hold" grinte Thomas og blinkede til hende.
"Navnet Thomas, men for dig 'nye dreng' så er et Frosty eller Iceman". Der efter ledte Thomas sin opmærksomhed tilbage på Fredrica.
"Prøv og tjek der her ud" sagde Thomas og åbnede sin sweatshirt, inde under ville man kunne se den sorte x-men dragt, hvor der over venstre bryst stod med hvide bogstaver 'Frosty'
"Hardcore hva?" grinte Thomas og så på Darren igen.
"Jeg kan godt lide dig 'Nye dreng', du underholder mig, på et vist punkt" grinte Thomas, og gik forbi ham, han gik med vilje ind i ham.
"Fredrica, husk nu: hvad der ikke dræber dig gør dig stærkere" sagde Thomas og gik ned af trappen.
Lidt efter kom han tilbage med et glas juice.
Han stilte sig ved toppen af trappen med front mod Darren. "Darren lyder ikke godt, hvad med 'Nye dreng'?" sagde Thomas og tog en tår juice.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 22
Join date : 30/01/11
Geografisk sted : Detroit Usa

Tilbage til toppen Go down

første dag (open for alle) - Page 2 Empty Sv: første dag (open for alle)

Indlæg  Fredrica Man Apr 23, 2012 10:42 am

"Hva, helvede er der i vejen med dig, Ice?" Sagde Fredrica, og var pludselig meget aggressiv. "Han har overhoved ikke gjort dig nået, og alligevel opfører du dig så nedladende, hvad er der galt?" Fredrica og Thomas kom som regel godt ud af det med hinanden og var blevet gode venner i løbet af de tre dage hun havde været her, og hun kunne ikke forstå hvad denne fjendskab skulle til for, men hun ville under ingen omstændigheder tolerere det. Hun viste at de to var nogenlunde lige gode om det, men Thomas var ham hun kendte så det var ham hun bebrejdede. Hun havde sat hænderne i siden, og stirrede vredt på ham, hen over Darrens skulder.

Fredrica

Antal indlæg : 111
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

første dag (open for alle) - Page 2 Empty Sv: første dag (open for alle)

Indlæg  Darren Mortes Man Apr 23, 2012 10:53 am

''du ville ikke behøver at være hård ved ham vis du viste grunden til hans fjendtlighed overfor mig, svaret er simpelt vis du spørger mig fyren er forelsket og han ser mig som en rival, og med god grund, og til dig'' sagde Darren til Thomas'' du siger at det som ikke slår dig ihjel gør dig stærkere, i det tilfælde findes der ingen stærkere ind mig''

Darren Mortes

Antal indlæg : 58
Join date : 08/04/12

Tilbage til toppen Go down

første dag (open for alle) - Page 2 Empty Sv: første dag (open for alle)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

X-men :: Byen :: Skolen :: Skolen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum