X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Free time Spare~ Carmilla

2 deltagere

X-men :: Byen :: Byen

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Lør Nov 03, 2012 7:23 pm

T: 15:50
S: Bayville Highs parkerings plads
V:Solerigt og varmt, egentlig meget varmt i forhold til det var vinter
O: En masse elever der er på vej hjem, nogen venter på bussen, mens andre står ved deres biler og snakke med deres venner
P: en sort t-shirt, hans læder jakke, et pr mørke jeans, hans Nike Free run 2,0 i sort.

Chén forlod skolen, han var på vej hen mod den Sorte Ducati 999 motorcykel, hans blik gled rundt for at se om der var nogen i nærheden så han lettere kunne passere usynlig, sådan som han havde det bedst, især efter hvad der skete sidst han var ved centret, hans øjne. Var mørkere end normalt, de var næsten sorte. Chén gjorde alt for at være usynlig for at holde sig for sig selv, han satte hjelmen over hovedet allerede inden han nåede hans motorcykel, satte sig så op på den og skulle til at starte den op, men stoppede op da nøglen sad i tændingen, hans næver blev varme i de beskyttelses hansker han havde på. Godt nok vidste han at han ikke ville komme til skade, hvis han styrtede, men hvis han blev stoppet af politiet på vej hjem ville det være en fordel at have udstyret i orden så de ikke kunne klage over det heller.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Lør Nov 03, 2012 7:32 pm

Fenzi skrev:T: 15:50
S: Bayville Highs parkerings plads
V:Solerigt og varmt, egentlig meget varmt i forhold til det var vinter
O: En masse elever der er på vej hjem, nogen venter på bussen, mens andre står ved deres biler og snakke med deres venner
P: en sort t-shirt, hans læder jakke, et pr mørke jeans, hans Nike Free run 2,0 i sort.

Chén forlod skolen, han var på vej hen mod den Sorte Ducati 999 motorcykel, hans blik gled rundt for at se om der var nogen i nærheden så han lettere kunne passere usynlig, sådan som han havde det bedst, især efter hvad der skete sidst han var ved centret, hans øjne. Var mørkere end normalt, de var næsten sorte. Chén gjorde alt for at være usynlig for at holde sig for sig selv, han satte hjelmen over hovedet allerede inden han nåede hans motorcykel, satte sig så op på den og skulle til at starte den op, men stoppede op da nøglen sad i tændingen, hans næver blev varme i de beskyttelses hansker han havde på. Godt nok vidste han at han ikke ville komme til skade, hvis han styrtede, men hvis han blev stoppet af politiet på vej hjem ville det være en fordel at have udstyret i orden så de ikke kunne klage over det heller.

hun trak sin læderjake på og lod sin hullede sorte skulder taske glide op på skulderen, før hun forlod lokalet og gik ud af skolen, hun rynkede på næsen og åbnede døren, stille trak hun op i ærmerne før hun gik ned af trapperne og gik mod sin bil, stille lod hun sine kolde øjne passerede rundt på alle og enhver, en gammel vane hun havde fået fra da hun var helt lille, alt skulle holde øje og være vågen, på hvad der kunne ske, for alt kunne ske. hun trak et par mørke solbriller på og kørte en hånd igennem håret, hun smilede kort da hun så en dreng, på sin motorcykel, hun gik stille hen mod ham og hævede det ene øjenbryn så man lige kunne se toppen af det over det sorte solbriller "problemer med motorcyklen" spurte hun lettere drillende, og med den stærke østriske accent gjorde det hende blot mere drillende
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Lør Nov 03, 2012 7:58 pm

Chén så på hende da hun gik hen mod ham, han smilede under hjelmen men han vidste hun ikke kunne så det, ikke engang på hans øjne ”nej jeg har ikke problemer med min motorcykel” sagde han hvilket også var sandt, han havde ikke haft problemer med den, men han havde fornemmet varmen der kom fra hans hænder, hans evne var stadig i gang med at udvikle sig, derfor var han ved at miste kontrollen når han mindst ventede, og det var det der var sket på det tidspunkt da han stoppede, han ville ikke lave noget der kunne sætte det yderligere i gang. Hans blik fladt på hende igen, efter han havde set ned af på sine hænder mens han havde sagt det med hans motorcykel. Han lukkede øjnene og startede motoren, den begyndte at spinde, han gassede og så på hende igen, da hans blik faldt på hende, vendte han det hurtigt mod himlen.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Lør Nov 03, 2012 8:12 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende da hun gik hen mod ham, han smilede under hjelmen men han vidste hun ikke kunne så det, ikke engang på hans øjne ”nej jeg har ikke problemer med min motorcykel” sagde han hvilket også var sandt, han havde ikke haft problemer med den, men han havde fornemmet varmen der kom fra hans hænder, hans evne var stadig i gang med at udvikle sig, derfor var han ved at miste kontrollen når han mindst ventede, og det var det der var sket på det tidspunkt da han stoppede, han ville ikke lave noget der kunne sætte det yderligere i gang. Hans blik fladt på hende igen, efter han havde set ned af på sine hænder mens han havde sagt det med hans motorcykel. Han lukkede øjnene og startede motoren, den begyndte at spinde, han gassede og så på hende igen, da hans blik faldt på hende, vendte han det hurtigt mod himlen.

hun klukkede og gik hen til ham, stille sig hen foran ham, hun bøjede sig frem mod ham og lagde hænderne på styret, i det solbrillerne faldt lidt ned kunne man ane hendes gyldne øjne, skinde smukt og mystisk "aha, er det så noget andet der er problemet" spurte hun og smilede bredt. hun lagde hoved på skrå og betragtede ham med drillende og måske provokerende øjne "er der ander der er et problem" hun trak på smilebåndet og afslørede to fine skarpe tænder. hun hævede det ene øjenbryn og rettede hoved op igen,
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Lør Nov 03, 2012 8:28 pm

Chén så på hende og lyttede til at hun klukkede, han betragtede hende mens hun gik mod ham, han så hun bøjede sig ind over styret og smilede kort ”nej jeg har ikke nogen problemer” sagde han bare og smilede skævt under hjelmen, da han tog den af kort efter og så på hende. Han så ind i hendes øjne og smilede kort inden han nikkede så til hende inden han slukkede motoren igen. Da hørte hvor drillende og provokerende hun lød, han valgte ikke at lade det gå sig på. Han smilede bare til hende ”nej der er ikke andre der er et problem for mig” sagde han og så hendes tænder, han klukkede over hende, han så hun rettede sig op igen, med et løftet øjenbryn.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Lør Nov 03, 2012 8:35 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende og lyttede til at hun klukkede, han betragtede hende mens hun gik mod ham, han så hun bøjede sig ind over styret og smilede kort ”nej jeg har ikke nogen problemer” sagde han bare og smilede skævt under hjelmen, da han tog den af kort efter og så på hende. Han så ind i hendes øjne og smilede kort inden han nikkede så til hende inden han slukkede motoren igen. Da hørte hvor drillende og provokerende hun lød, han valgte ikke at lade det gå sig på. Han smilede bare til hende ”nej der er ikke andre der er et problem for mig” sagde han og så hendes tænder, han klukkede over hende, han så hun rettede sig op igen, med et løftet øjenbryn.

hun nikkede og grinede stille "jeg ser" hun trak på skulderne og så kort på sine sorte negle "er de elev på indstituttet" spurte hun og tog solbrillerne af, hun lagde dem i panden og så på ham med et hævede øjenbryn, på trods af den drillende udstråling var der også noget seriøst over hende, noget som skindede igennem den lettere provokerende facade, stille kørte hun en hånd igennem håret og lagde armene over kors, mens hun stille rynkede brynet og så kort ud over parkerings pladsen, hvorefter hendes øjne igen lå på ham
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Lør Nov 03, 2012 8:54 pm

Chén så mens hun nikkede og grinte ”hvad ser du?” spurgte han så og lagde hovedet på skrå mens han betragtede hende mens hun trak på hendes skuldre, han så så da hun betragtede hendes negle. ”Nej… og hvilket institut snakker du om?2 spurgte han så og han betragtede hende mens hun satte hendes solbriller op i panden på sig selv, han så hendes udstråling men mærkede samtidig det seriøse over hende. Han rystede på hovedet overs sig selv, og vendte blikket ned mod nøglen igen inden han vendte blikket mod hende og så hun lod en hånd glide gennem hendes hår. Chén smilede så da han så hun lagde armene over kors og at hun runkede på hendes bryn, han kunne se hun spejdede over parkeringspladsen, og fornemmede hendes blik igen.
Chén lod igen hans hånd finde nøglen og trak den op af tindingen igen.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Lør Nov 03, 2012 9:01 pm

Fenzi skrev:Chén så mens hun nikkede og grinte ”hvad ser du?” spurgte han så og lagde hovedet på skrå mens han betragtede hende mens hun trak på hendes skuldre, han så så da hun betragtede hendes negle. ”Nej… og hvilket institut snakker du om?2 spurgte han så og han betragtede hende mens hun satte hendes solbriller op i panden på sig selv, han så hendes udstråling men mærkede samtidig det seriøse over hende. Han rystede på hovedet overs sig selv, og vendte blikket ned mod nøglen igen inden han vendte blikket mod hende og så hun lod en hånd glide gennem hendes hår. Chén smilede så da han så hun lagde armene over kors og at hun runkede på hendes bryn, han kunne se hun spejdede over parkeringspladsen, og fornemmede hendes blik igen.
Chén lod igen hans hånd finde nøglen og trak den op af tindingen igen.

hun strakte sig kort og så ned på ham igen "at de ingen problemer har også selvom der er noget ved dem, de lugter forkert" hun vrængede på næsen og rystede på hoved. hun hævede det ene øjenbryn da han ikke kendte til instituttet "åhh det vil de nok finde ud af på et tidspunkt, det gjorde vi alle" det alvorlige forsvandt og det drillende, kom hurtigt efter, hun bed sig i læben og lagde hoved på skrå "lækker motorcykel" hun nikkede kort til hans motorcykel, hun kendte meget lidt til dem, men lidt var der dog. hun rettede igen hoved op og rynkede kort brynet
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Lør Nov 03, 2012 9:15 pm

Chén så på hende og løftede det ene øjenbryn mens han betragtede hende mens hun lænede sig ned mod ham igen ”jeg skulle helst ikke lugte forkert” sagde han bare og så på hende mens hun vrængede på næsen og rystede på hovedet. Chén så på hende og bemærkede hendes løftede øjenbryn ”Hvad er det du siger jeg kommer til at kende?” spurgte han og steg af sin motorcykel, ”tror du ikke at jeg ved hvilket institut du mener. Tror du ikke jeg ved hvad du snakker om?” spurgte han og trak den ene handske af og lukkede hånden og da han åbnede hånden igen var der en flamme i hans hånd som han gjorde til en lille tornado, inden det blev til en klump af is, og så til sidst en sten ”jeg ved hvad jeg er” sagde han bare og lod stenen falde til jorden og tog handsken på igen. Da han så hendes smil og bemærkede hun bed sig selv i læben og hovedet røg lidt på skrå, ”mange tak” sagde han og smilede til hende. Da han opdagede hun rettede sig op, og at hun rynkede hendes bryn endnu en gang.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Lør Nov 03, 2012 9:23 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende og løftede det ene øjenbryn mens han betragtede hende mens hun lænede sig ned mod ham igen ”jeg skulle helst ikke lugte forkert” sagde han bare og så på hende mens hun vrængede på næsen og rystede på hovedet. Chén så på hende og bemærkede hendes løftede øjenbryn ”Hvad er det du siger jeg kommer til at kende?” spurgte han og steg af sin motorcykel, ”tror du ikke at jeg ved hvilket institut du mener. Tror du ikke jeg ved hvad du snakker om?” spurgte han og trak den ene handske af og lukkede hånden og da han åbnede hånden igen var der en flamme i hans hånd som han gjorde til en lille tornado, inden det blev til en klump af is, og så til sidst en sten ”jeg ved hvad jeg er” sagde han bare og lod stenen falde til jorden og tog handsken på igen. Da han så hendes smil og bemærkede hun bed sig selv i læben og hovedet røg lidt på skrå, ”mange tak” sagde han og smilede til hende. Da han opdagede hun rettede sig op, og at hun rynkede hendes bryn endnu en gang.

hun klukkede stille "måske lugter andre det ikke, men det gør jeg" hendes klukken døde hende, da hun så ham rejse sig fra sin motorcykel, og da han trak sin handske af og vidste sine små evner frem lød der en svag knurren fra hendes strube og hun trådte frem mod ham "aha, så det gør de, så går jeg vel ud fra at de går på instituttet" spurte hun og så på ham med gyldne glødende øjne, hun lagde armene over kors og så direkte på ham. da han smilede blev hendes øjne dog igen blå og hun stoppede sin knurren, for at smile svagt "det var så lidt" hun så kort på den og derefter ham,
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Lør Nov 03, 2012 9:38 pm

Chén så på hende mens hun klukkede han lyttede til hendes ord ”hvad er det så du kan, snuse dig frem til mutanter eller hvad?” spurgte han og smilede lidt drillende til hende og lad en hånd glide gennem sit hår, han kunne hører den knurren der kom fra hende og smilede så og han fik hurtigt den anden handske af og fik ild omkringhans næver ”jeg advare dig,.. lad være med at prøve på noget her” sagde han så og smilede så til hende ”Ja jeg går ikke på Instituttet, da jeg ser mig som mere end blot noget der skal hjælpes, jeg vil selv lære hvad der er at lære om mine evner” sagde han bare og smilede inden han så hun lagde armene over kort. Hans øjne blev varme da han hørte hun stoppede med at knurre af ham,
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Lør Nov 03, 2012 9:44 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende mens hun klukkede han lyttede til hendes ord ”hvad er det så du kan, snuse dig frem til mutanter eller hvad?” spurgte han og smilede lidt drillende til hende og lad en hånd glide gennem sit hår, han kunne hører den knurren der kom fra hende og smilede så og han fik hurtigt den anden handske af og fik ild omkringhans næver ”jeg advare dig,.. lad være med at prøve på noget her” sagde han så og smilede så til hende ”Ja jeg går ikke på Instituttet, da jeg ser mig som mere end blot noget der skal hjælpes, jeg vil selv lære hvad der er at lære om mine evner” sagde han bare og smilede inden han så hun lagde armene over kort. Hans øjne blev varme da han hørte hun stoppede med at knurre af ham,

hun hævede det ene øjenbryn og smilede "nej, jeg er en stor ulv og de lugter bare, og sådan er det bare" hun trak på skulderne og lagde hænderne på sine hofter, da han truede hende, klukkede hun "åhh og jeg skulle være bange for dette, jeg har oplevet værre end deres lille ild næve" hun smilede og kort kom de skarpe tænder til syne "disse små venner er ikke bare til pynt" hun lod sin tunge køre hen over dem, før de igen forsvandt. hun glattede panden ud og smilede kort til ham "det burde de gøre, det er...hvad skal man sige interessant" hun trak igen på skulderne og bed sig i læben "de behøver ikke komme der for at lære, men for at have et hjem" hun lagde hoved på skrå og smilede blidt
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Lør Nov 03, 2012 9:53 pm

Chén så på hende og nikkede så da hun sagde hvad hun var ”så du er en stor ulv, og siger at mutanter lugter” sagde han og så hun trak på hendes skuldre, han knyttede næverne og betragtede hende da hun at hun ikke troede han havde mere at byde på end bare det med at hans næver blev til ild, han vidste han havde meget mere i sig end bare det, ”tro mig der er mere, men det kommer ikke når jeg er offentlig” sagde han bare og lod hænderne dampe af igen ”og skulle jeg være bange for dine tænder?” spurgte han og smilede da hun lod dem forsvinde igen han smilede da hun glattede hendes pande ud igen og så da hun smilede ”jeg burde ikke gøre noget” sagde han ”jeg har det helt fint med at være fri og min egen” smilede han og rystede på hovedet ”og desuden er der nogle elever jeg ved jeg ikke vil kunne leve med hver dag” sagde han bare, han smilede da hun bed sig selv i læben ”jeg lære selv hvad der er og jeg har et hjem, indtil jeg er færdig med at studere her i USA, derefter tager jeg tilbage til Kina, hvor jeg kommer fra” sagde han bare og smilede til hende, hans tog hans handsker på igen og smilede til hende, et varmt og blidt smil.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Lør Nov 03, 2012 10:07 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende og nikkede så da hun sagde hvad hun var ”så du er en stor ulv, og siger at mutanter lugter” sagde han og så hun trak på hendes skuldre, han knyttede næverne og betragtede hende da hun at hun ikke troede han havde mere at byde på end bare det med at hans næver blev til ild, han vidste han havde meget mere i sig end bare det, ”tro mig der er mere, men det kommer ikke når jeg er offentlig” sagde han bare og lod hænderne dampe af igen ”og skulle jeg være bange for dine tænder?” spurgte han og smilede da hun lod dem forsvinde igen han smilede da hun glattede hendes pande ud igen og så da hun smilede ”jeg burde ikke gøre noget” sagde han ”jeg har det helt fint med at være fri og min egen” smilede han og rystede på hovedet ”og desuden er der nogle elever jeg ved jeg ikke vil kunne leve med hver dag” sagde han bare, han smilede da hun bed sig selv i læben ”jeg lære selv hvad der er og jeg har et hjem, indtil jeg er færdig med at studere her i USA, derefter tager jeg tilbage til Kina, hvor jeg kommer fra” sagde han bare og smilede til hende, hans tog hans handsker på igen og smilede til hende, et varmt og blidt smil.

hun klukkede og smilede "det er jeg, men jeg sagde ikke at alle mutanter lugtede" pointerede hun drillende, hun så på ham uden at fortrække så meget som en mine over hans trussel, det var som en tom trussel for hende, hun grinede og trak på skulderne "det må de jo selv bestemme" hun smilede blidt og så på ham med hvad der kunne se ud til at være varme øjne. hun nikkede stille "det er også det bedste, at være fri" hun sukkede kort og rynkede igen brynet "bare jeg kunne vende hjem til mit elskede Østrig, og få min titel igen, men jeg tvivler stærk på det" hun sukkede og denne gang var det ikke nær så drømmende som før, nu da det provokerende var væk og hendes savn kom til, fyldte hende op
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Lør Nov 03, 2012 10:52 pm

Chén smilede lidt til hende og nikkede så da hun sagde hvad det var hun var. ”nej det er rigtig nok, du sagde ikke alle mutanter lugter” sagde han bare og smilede lidt, han så hun ikke fortrak en mine, der var godt nok ingen trussel, ikke som sådan, men han ville gøre det klart at han ikke ville være bange for at forsvare sig selv, hvis det kom der ud. ”ja det må jeg vel selv bestemme” sagde han og så hendes smil han så at det lignede hun havde varme øjne, han knækkede kort nakken og smilede så lidt da det hjalp en smule, på den smerte han havde haft et stykke tid, ”ja det er langt bedre at være fri” sagde han og så hun igen rynkede på hendes øjenbryn ”hvad er det da der er sket med dig?” spurgte han lavt og tog hendes ene hånd, mest for at se om han måtte vide det, og hjælpe hende hvis han måtte ”din titel, hvad er der da sket?” spurgte han så og stillede sig så han kunne se hende ordenligt. Chén kunne mærke der var noget der gik hende meget på.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Lør Nov 03, 2012 10:57 pm

Fenzi skrev:Chén smilede lidt til hende og nikkede så da hun sagde hvad det var hun var. ”nej det er rigtig nok, du sagde ikke alle mutanter lugter” sagde han bare og smilede lidt, han så hun ikke fortrak en mine, der var godt nok ingen trussel, ikke som sådan, men han ville gøre det klart at han ikke ville være bange for at forsvare sig selv, hvis det kom der ud. ”ja det må jeg vel selv bestemme” sagde han og så hendes smil han så at det lignede hun havde varme øjne, han knækkede kort nakken og smilede så lidt da det hjalp en smule, på den smerte han havde haft et stykke tid, ”ja det er langt bedre at være fri” sagde han og så hun igen rynkede på hendes øjenbryn ”hvad er det da der er sket med dig?” spurgte han lavt og tog hendes ene hånd, mest for at se om han måtte vide det, og hjælpe hende hvis han måtte ”din titel, hvad er der da sket?” spurgte han så og stillede sig så han kunne se hende ordenligt. Chén kunne mærke der var noget der gik hende meget på.

hun smilede og nikkede kort "nemlig" hun smilede og kørte en hånd igennem håret. i det han tog hendes hånd skulle hun til at knurre af ham, at blive rørt var ikke noget hun ville have folk gjorde ved hende, uden at få lov, men hun lod ham til sidst gøre det uden at gøre noget tegn for at knurre eller snerre "jeg er grevinde af Østrig, se på mig jeg er ikke ligefrem et ønske barn" hun rystede på hoved og så kort væk "jeg slog min barnepige ihjel da jeg var lille og hvis det ikke havde æret for min faders position, ville det havde været overalt, vores liv ville havde været ødelagt og det ville være min skyld" hun bed sig hårdt i læben og rystede kort "nu hvor jeg er her kan det ikke afholde dem fra at tage alt fra mig, selvom min fader ikke ønsker det, så må det ikke slippe ud at jeg er en eller anden freak" hun sukkede og så på ham med triste øjne
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Lør Nov 03, 2012 11:10 pm

Chén så på hende og smilede lidt og nikkede så, han smilede da hun kørte en hånd gennem hendes hår og smilede så lidt. Efter han havde taget hendes hånd, kunne han godt fornemme at hun ikke havde været så glad for at han gjorde det, han kunne fornemme at hun ville knurre men smilede så da hun ikke gjorde det ”tak” sagde han og nikkede taknemmeligt til hende. ”så du er grevinde af Østrig” sagde han og så på hende og lyttede virkelig efter hvad hun sagde ”jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Men jeg kan da sige, meget ærligt, at De er en yderst velskabt kvinde, De er virkelig smuk” sagde han og lagde en hånd på hendes kind, hvorefter han lagde en hånd under hendes hage, og vendte forsigtigt hendes hoved mod sit igen så han kunne se ind i hendes øjne ”så du slog din barnepige ihjel.. og de ville have ødelagt alt for jer” sagde han lavt og forsatte med at holde hendes hånd i sin ”det var da du var barn, vi kan ikke altid let for os, med gaver, at kontrollere os” sagde han lavt og han kunne se hun bed sig hård i læben ”pas på du ikke bider hul i den” sagde han lavt ”jeg ved godt det er hårdt for dig” sagde han lavt og lukkede hans øjne, han åbnede dem da hun sagde hun var en freak ”du er ikke en freak” sagde han bestemt og klemte hendes hånd ”du er gifted.. Du er blevet givet en gave, fra evolutionen, noget der ikke skal ske før om lang tid, alle mennesker kommer til at blive som os” sagde han så, og lod hans hånd glide op på hendes kind igen, og lod den stille og roligt begynde at kærtegne den.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Lør Nov 03, 2012 11:18 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende og smilede lidt og nikkede så, han smilede da hun kørte en hånd gennem hendes hår og smilede så lidt. Efter han havde taget hendes hånd, kunne han godt fornemme at hun ikke havde været så glad for at han gjorde det, han kunne fornemme at hun ville knurre men smilede så da hun ikke gjorde det ”tak” sagde han og nikkede taknemmeligt til hende. ”så du er grevinde af Østrig” sagde han og så på hende og lyttede virkelig efter hvad hun sagde ”jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Men jeg kan da sige, meget ærligt, at De er en yderst velskabt kvinde, De er virkelig smuk” sagde han og lagde en hånd på hendes kind, hvorefter han lagde en hånd under hendes hage, og vendte forsigtigt hendes hoved mod sit igen så han kunne se ind i hendes øjne ”så du slog din barnepige ihjel.. og de ville have ødelagt alt for jer” sagde han lavt og forsatte med at holde hendes hånd i sin ”det var da du var barn, vi kan ikke altid let for os, med gaver, at kontrollere os” sagde han lavt og han kunne se hun bed sig hård i læben ”pas på du ikke bider hul i den” sagde han lavt ”jeg ved godt det er hårdt for dig” sagde han lavt og lukkede hans øjne, han åbnede dem da hun sagde hun var en freak ”du er ikke en freak” sagde han bestemt og klemte hendes hånd ”du er gifted.. Du er blevet givet en gave, fra evolutionen, noget der ikke skal ske før om lang tid, alle mennesker kommer til at blive som os” sagde han så, og lod hans hånd glide op på hendes kind igen, og lod den stille og roligt begynde at kærtegne den.

hun nikkede og smilede svagt, af en eller anden grund fik hans ord hende til at rødme, måske var det af den grund at ingen rigtigt havde sagt til hende at hun var smuk "men man skal ikke altid være smuk for at kunne styre, man skal være fuld af manere og gå i andet tøj, agere anderledes" hun kunne mærke varmen mod sine kinder da han lagde en hånd under hendes hage og en på hendes kind, det var så underligt at blive berørt. hun rystede på hoved "der er et ansvar på mig og hvis jeg ikke gør det ordenligt, hvilket jeg ikke kan, vil min familie miste alt, alt de nogensinde har haft" hun lukkede øjnene og bed hårdere ned i læben, og da han advarede hende mod at bide hul, ignorerede hun det og sukkede stille "de er fri, hvordan kunne de vide det, jeg er næsten bundet på hænder og føder, og ja jeg ved at jeg ikke er den bedst i verden, min personlighed og alt jeg gør er forkert" hun åbnede øjnene og så på ham, hun stivnede næsten da han roligt kærtegnede hendes kind, det hele var næsten så nyt og fremmed for hende
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Lør Nov 03, 2012 11:34 pm

Chén smilede til hende og så at hun rødmede, han havde sagt hvad han mente, ja hun var smuk, vældig smuk endda. ”jeg ved man ikke altid kan nøjes med bare at være smuk, man skal haven en hvis klasse for at kunne begå sig i sådan et selvskab, og det virker ellers som om du har den stil” sagde han bare og nussede hendes kind med forsat blid bevægelser. ”ja det kan jeg gætte mig til at man skulle” sagde han og nikkede, han kunne mærke varmen fra hendes kinder da selv de mindste temperatur forskelle ville være tydelige for ham, han smilede til hende ”jeg ved der er et ansvar på en med din status” sagde han lavt, hans stemme var blevet lav, og bekymret ”du skal nok klare dig, når du har lært at styre din gave, sådan er det med os alle sammen” sagde han blidt og venligt ”jeg mener de mister ikke alt hvad din familie har haft” sagde han lavt og lod en finger glide over hendes læbe for at få hende til at stoppe med at bede sig selv i læberne. ”vi er bundet på hænder og føder, mine forældre er medlem i en mutant hader forening, efter jeg fik opdaget mine evner skjulte de mig for omverdenen, de ville ikke melde mig” sagde han og sukkede, jeg er udstødt fra min egen familie” sagde han lavt og forsatte med at kærtegne hendes kind.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Lør Nov 03, 2012 11:42 pm

Fenzi skrev:Chén smilede til hende og så at hun rødmede, han havde sagt hvad han mente, ja hun var smuk, vældig smuk endda. ”jeg ved man ikke altid kan nøjes med bare at være smuk, man skal haven en hvis klasse for at kunne begå sig i sådan et selvskab, og det virker ellers som om du har den stil” sagde han bare og nussede hendes kind med forsat blid bevægelser. ”ja det kan jeg gætte mig til at man skulle” sagde han og nikkede, han kunne mærke varmen fra hendes kinder da selv de mindste temperatur forskelle ville være tydelige for ham, han smilede til hende ”jeg ved der er et ansvar på en med din status” sagde han lavt, hans stemme var blevet lav, og bekymret ”du skal nok klare dig, når du har lært at styre din gave, sådan er det med os alle sammen” sagde han blidt og venligt ”jeg mener de mister ikke alt hvad din familie har haft” sagde han lavt og lod en finger glide over hendes læbe for at få hende til at stoppe med at bede sig selv i læberne. ”vi er bundet på hænder og føder, mine forældre er medlem i en mutant hader forening, efter jeg fik opdaget mine evner skjulte de mig for omverdenen, de ville ikke melde mig” sagde han og sukkede, jeg er udstødt fra min egen familie” sagde han lavt og forsatte med at kærtegne hendes kind.

hun nikkede stille og prøvede at smile "synes de virkelig" spurte hun og lagde sin hånd oven på hans, det var så underligt at en dreng rørte ved hende, efter næsten tyve år uden at havde været blevet rørt af en dreng, skete det nu og hvorfor, hvorfor ville han overhoved røre ved hende "hvorfor vil de overhoved røre mig" spurte hun og så på hans finger på hendes læbe og idet han gjorde det stoppede hun med at bide i læben. hun rynkede brynet og nikkede stille "det må være forfærdeligt, at blive udstødt, jeg kunne ikke forstille mig sådan noget, mine forældre ville ikke gøre sådan, men de ville nok straffe mig hvis de mistede deres titel, og deres straffe er ikke gode" hun sukkede og lod sit blik glide væk fra hans ansigt, det var så underligt at skulle se på en dreng, der rørte hende
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 12:00 am

Chén så på hende og smilede til hende ”ja jeg syntes De er meget smuk” sagde han og smilede til hende, da han mærkede hendes hånd oven på sin smilede han til hende ”dette her er ikke normalt for dig er det vel” sagde han lavt og smilede til hende, han fornemmede at hun ikke havde været van til at der var nogen der rørte hende eller kom med den slags tilnærmelser som han havde givet hende. ”hvorfor jeg vil, fordi jeg vil vise dig at jeg vil være her for dig, lære dig bedre at kende, og at du ikke skal føle at du er alene” sagde han venligt og så ned på hendes læber, da han mærkede at hun stoppede med at bide sig selv i læben. Chén så på hendes rande ”De ender med at få rynker for hurtigt på den måde der” sagde han. ”ja det er frygteligt, men nu er jeg her, og jeg føler mig hjemme, jeg er beskyttet for MJO ”sagde han og så ned og smilede ”nej men dine forældre er heller ikke medlem af den organisation som jæger vores slags” sagde han og sukkede kort ”de færreste straffe er gode” sagde han og kærtegnede forsat hendes kind.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 12:09 am

Fenzi skrev:Chén så på hende og smilede til hende ”ja jeg syntes De er meget smuk” sagde han og smilede til hende, da han mærkede hendes hånd oven på sin smilede han til hende ”dette her er ikke normalt for dig er det vel” sagde han lavt og smilede til hende, han fornemmede at hun ikke havde været van til at der var nogen der rørte hende eller kom med den slags tilnærmelser som han havde givet hende. ”hvorfor jeg vil, fordi jeg vil vise dig at jeg vil være her for dig, lære dig bedre at kende, og at du ikke skal føle at du er alene” sagde han venligt og så ned på hendes læber, da han mærkede at hun stoppede med at bide sig selv i læben. Chén så på hendes rande ”De ender med at få rynker for hurtigt på den måde der” sagde han. ”ja det er frygteligt, men nu er jeg her, og jeg føler mig hjemme, jeg er beskyttet for MJO ”sagde han og så ned og smilede ”nej men dine forældre er heller ikke medlem af den organisation som jæger vores slags” sagde han og sukkede kort ”de færreste straffe er gode” sagde han og kærtegnede forsat hendes kind.

hun smilede blidt "det er sødt af dem at sige, og jeg er sikker på at alle piger siger dette, men jeg føler mig ikke smuk" hviskede hun og rystede kort på hoved, da han spurte angående berøringerne sukkede hun "folk der rør mig ender tit op med at komme til skade, den sidste endte jeg med at bide, og han kom på hospitalet, plus min fader ikke tillod at drenge kom i nærheden af mig" hun hævede det ene øjenbryn og var tæt på at flytte sig, men hun blev alligevel stående "hvorfor vil de dog gøre det, jeg er bare fremmed, ligesom alle andre, hvorfor skulle jeg hjælpes" spurte hun svagt. da han kommenterede hendes vane til at rynke brynet, fortrak hun ikke en mine, hun var ikke vant til jokes og det var ikke altid hun fandt dem lige sjove, så hun lyttede mere efter da han talte videre "det har de ret i, men de forstår at straffe og at dræbe er ikke noget de frygter at gøre" hviskede hun stille
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 12:21 am

Chén smilede til hende og lagde hovedet lidt på skrå ”mange tak” sagde han så og nikkede ”det er de fleste der siger det” sagde han og kærtegnede forsat hendes kind, ”hvis jeg skal tro hvad alle andre drenge siger” sagde han og ventede på at hendes svar skulle komme til det med berøringen ”men jeg røre dig og der er ikke sket mig noget endnu, bare fordi du har sendt en på hospitalet, betyder det ikke at du også sender mig på det” sagde han venligt og blidt ”jeg er tæt på dig, og jeg er en dreng” sagde han så til det hun sagde med hendes far. Han fornemmede at hun ville flytte sig og smilede så igen da hun forsatte med at blive stående tæt på ham. ”hvorfor jeg skulle gøre det?” spurgte han og smilede ”fordi jeg er venlig, og gerne vil hjælpe en der er gifted ligesom jeg selv er” sagde han ”ja du er fremmed, men det behøver jo ikke at være sådan” sagde han så og silede til hende. Han kunne se at hun ikke syntes hans bemærkning var særlig komisk, hvilket det heller ikke skulle have været, mere en faktor, om at det kunne løsne huden ved panden. ”jeg ved jeg kan have ret i dette tilfælde” sagde han langsomt og så på hende med et lille smil og nikkede så ”hvis de tog dit liv, ved de ikke hvilken smuk person de har fjernet fra jorden” sagde han lavt og langsomt.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 12:29 am

Fenzi skrev:Chén smilede til hende og lagde hovedet lidt på skrå ”mange tak” sagde han så og nikkede ”det er de fleste der siger det” sagde han og kærtegnede forsat hendes kind, ”hvis jeg skal tro hvad alle andre drenge siger” sagde han og ventede på at hendes svar skulle komme til det med berøringen ”men jeg røre dig og der er ikke sket mig noget endnu, bare fordi du har sendt en på hospitalet, betyder det ikke at du også sender mig på det” sagde han venligt og blidt ”jeg er tæt på dig, og jeg er en dreng” sagde han så til det hun sagde med hendes far. Han fornemmede at hun ville flytte sig og smilede så igen da hun forsatte med at blive stående tæt på ham. ”hvorfor jeg skulle gøre det?” spurgte han og smilede ”fordi jeg er venlig, og gerne vil hjælpe en der er gifted ligesom jeg selv er” sagde han ”ja du er fremmed, men det behøver jo ikke at være sådan” sagde han så og silede til hende. Han kunne se at hun ikke syntes hans bemærkning var særlig komisk, hvilket det heller ikke skulle have været, mere en faktor, om at det kunne løsne huden ved panden. ”jeg ved jeg kan have ret i dette tilfælde” sagde han langsomt og så på hende med et lille smil og nikkede så ”hvis de tog dit liv, ved de ikke hvilken smuk person de har fjernet fra jorden” sagde han lavt og langsomt.

hun sukkede og hævede det ene øjenbryn, alt virkede så fremmede for hende, og lige nu vidste hun ikke hvad hun skulle gøre, det hele virkede så underligt "hvem ved om det sker, de siger at det er dem der er en nærmest som viser sig at være noget man ikke troede, men jeg forstår det stadig ikke, de rør mig som kendte de mig" hun så væk og fjernede derved sin kind fra hans hånd "de er måske venlig, men hvorfor ikke gå ud og hjælpe nogen som har fortjent at blive hjulpet" hun bed sig igen i læben, det var en vane og hun gjorde det kun når hun var nervøs og lige nu var hun, hvilket hun ikke var glad for, hun så igen på ham og stivnede næsten "alle er smukke, så hvorfor skulle jeg være mere smuk, jeg er bare standart" hun trak på skulderne
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 12:41 am

Chén så på hende da hun hævede sit ene øjenbryn igen og sukkede kort, han kunne fornemme at hun var utilpas, han sagde dog intet han vidste ikke hvad han skulle sige, eller hvad han skulle gøre ”nemlig hvem ved” sagde han kort og smilede ”men jeg tror ikke jeg ender på hospitalet” sagde han kort for hovedet. ”nogle gange må man bare stole på sine instinkter” sagde han lavt og smilede da hun snakkede om at han rørte hende som om han kendte hende ”jeg indrømmer gerne, jeg kender dem ikke, ikke endnu, og jeg kommer måske ikke til det, men alle fortjener en chance, og så er det op til en om man vil gribe den eller ej” sagde han og smilede indtil hun så væk. Han lod sin hånd og arm falde ned langs siden igen og betragtede hende ”du fortjener at blive hjulpet” sagde han ”men jeg kan finde en anden at hjælpe hvis du vil have jeg efterlader dig her” sagde han så langsomt, han gjorde noget han selv ikke havde set komme, hans hånd lagde sig på hendes hofte ”hvad er det der går dig så meget på?” spurgte han og slap hendes hofte igen kort efter. ”ja alle er smukke, og du er smuk, jeg sagde aldrig du var mere smuk end normale mennesker, men jeg sagde du var smuk, for det er hvad jeg sagde” sagde han langsomt og smilede til hende, han slap også hendes hånd nu.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

X-men :: Byen :: Byen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum