X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Free time Spare~ Carmilla

2 deltagere

X-men :: Byen :: Byen

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Man Nov 05, 2012 9:06 pm

Chén så på hende da hun trak på hendes skuldre, han rystede kort på hovedet af hende ”jeg ved ikke hvad jeg vil gøre ved det, ikke endnu” sagde han lavt og smilede kort, han mærkede hendes blik da han fandt tøjet frem til dem ”ja tøjet er fundet nu” sagde han og vendte sig mod hende og så hendes drillende udtryk, da han hørte hendes latter grinte han selv lidt ”er De sikker på at det ville være en god idé at brug mig som Deres tjener?” spurgte han og han grinte kort ”skulle jeg bruge min tid på at servicere dem?” spurgte han blidt og så smilede til hende. Han hørte hendes gisp og så ned på hende da hun lagde sig fladt ned ”så de må gerne sidde på mig men jeg må ikke sidde på Dem?” spurgte han men flyttede sig ikke ”og så meget vejer jeg heller ikke” hvæsede han tilbage.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Man Nov 05, 2012 9:13 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende da hun trak på hendes skuldre, han rystede kort på hovedet af hende ”jeg ved ikke hvad jeg vil gøre ved det, ikke endnu” sagde han lavt og smilede kort, han mærkede hendes blik da han fandt tøjet frem til dem ”ja tøjet er fundet nu” sagde han og vendte sig mod hende og så hendes drillende udtryk, da han hørte hendes latter grinte han selv lidt ”er De sikker på at det ville være en god idé at brug mig som Deres tjener?” spurgte han og han grinte kort ”skulle jeg bruge min tid på at servicere dem?” spurgte han blidt og så smilede til hende. Han hørte hendes gisp og så ned på hende da hun lagde sig fladt ned ”så de må gerne sidde på mig men jeg må ikke sidde på Dem?” spurgte han men flyttede sig ikke ”og så meget vejer jeg heller ikke” hvæsede han tilbage.

hun gispede efter luft og hendes tænder blev skarpe igen "hver sød at flytte dem lige nu" hun skubbede til ham og slog til ham, for at få ham til at flytte sig "jeg kan... ikke få vejret" gispede hun og lukkede øjnene. hun åbnede igen øjnene igen øjnene og en advarende knurren passerede hendes hals og det lød ikke som noget et menneske kunne sige, det lød snare som et dyr, "de vejer meget oven på mig, de presser alt..luften ud af mig" hun klaskede igen til ham forat få ham fjernet
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Man Nov 05, 2012 9:18 pm

Chén så ned på hende og hørte at hun gispede efter luft, han sprang af hende, som om han aldrig havde været på hende ”undskyld” sagde han og satte sig på stolen ved skrivebordet, han betragtede hende og sank en klump, ”de må virkelig meget undskylde det” hviskede han lavt og rejste sig så igen, tog den T-shirt han havde fundet på, og gik hen og åbnede vinduet, han kastede shortsne hen til hende og ventede på at hun ville tage dem på, inden han ville finde ud af om hun blev lidt længere eller om hun bare smuttede nu, han sukkede kort og satte sig så op i vindueskarmen og betragtede hende ”jeg tænkte ikke på at vægten måske kunne være for meget for dem” hviskede han undskyldende.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Man Nov 05, 2012 9:24 pm

Fenzi skrev:Chén så ned på hende og hørte at hun gispede efter luft, han sprang af hende, som om han aldrig havde været på hende ”undskyld” sagde han og satte sig på stolen ved skrivebordet, han betragtede hende og sank en klump, ”de må virkelig meget undskylde det” hviskede han lavt og rejste sig så igen, tog den T-shirt han havde fundet på, og gik hen og åbnede vinduet, han kastede shortsne hen til hende og ventede på at hun ville tage dem på, inden han ville finde ud af om hun blev lidt længere eller om hun bare smuttede nu, han sukkede kort og satte sig så op i vindueskarmen og betragtede hende ”jeg tænkte ikke på at vægten måske kunne være for meget for dem” hviskede han undskyldende.

hun fyldte straks lungerne med luft da han flyttede sig, med en hånd på sin mave fik hun sin vejrtrækning under kontrol igen "bare aldrig gør det" hviskede hun og tog imod de shorts han gav hende, og hurtigt trak hun dem på, hun band den store t-shirt så mave var fri, hun så ned på sine ben og derefter ham "jeg er mindre end dem, og da de satte dem på mig, lagde de al deres vægt på min mave, hvad tror de så der sker" spurte hun og hævede det ene øjenbryn
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Man Nov 05, 2012 9:32 pm

Chén hørte at hun fyldte lungerne, han så på hende, og så hun lagde en hånd på hendes mave, han vendte blikket væk fra hende igen og knipsede så der var ild over hans tommelfinger ”det skal ikke ske igen” sagde han og vendte ansigtet væk da hun tog shortsne på, han vendte sig da han så at hun bandt T-shirten op så hendes mave, han vendte igen ansigtet mod vinduet, og legede lidt med den ild kugle han havde frem tvunget ”det ved jeg godt De er” sagde han langsomt ”jeg satte mig på din mave, men lagde vægten på mine knæ der lå ved din side, derfor havde jeg ikke tænkt på vægten” sagde han langsomt og så på hendes hævede øjenbrun. Han lod ildkuglen blive til en boble af vand og lof den flyve rundt i værelset, han vendte blikket mod hende igen men blikket var neutralt.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Man Nov 05, 2012 9:37 pm

Fenzi skrev:Chén hørte at hun fyldte lungerne, han så på hende, og så hun lagde en hånd på hendes mave, han vendte blikket væk fra hende igen og knipsede så der var ild over hans tommelfinger ”det skal ikke ske igen” sagde han og vendte ansigtet væk da hun tog shortsne på, han vendte sig da han så at hun bandt T-shirten op så hendes mave, han vendte igen ansigtet mod vinduet, og legede lidt med den ild kugle han havde frem tvunget ”det ved jeg godt De er” sagde han langsomt ”jeg satte mig på din mave, men lagde vægten på mine knæ der lå ved din side, derfor havde jeg ikke tænkt på vægten” sagde han langsomt og så på hendes hævede øjenbrun. Han lod ildkuglen blive til en boble af vand og lof den flyve rundt i værelset, han vendte blikket mod hende igen men blikket var neutralt.

hun rejste sig stille og hendes øjne blev blå igen "mange tak fordi jeg må låne deres bluse og shorts, jeg vil finde dem og få dem afleveret, vasket og rene" hviskede hun og trådte stille et skridt hen mod ham, men tøvede kort "vil de have jeg skal gå" spurte hun lagde hænderne om bag ryggen, hun lagde hoved på skrå og hendes øjne var ikke nær så kolde mere, nu mere nysgerrige og klar til at få et ja, for på trods af hvad han havde gjort til sidst var han en sød ung man, ganske speciel og anderledes end man lige skulle tro
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Man Nov 05, 2012 9:45 pm

Chén så pog å hende da hun rejste sig og så ind i hendes øjne ”Det var så lidt” smilede han ”jeg kunne ikke lade dig gå udendørs kun iført undertøj” han gik hen til hende og fik vandet til at forsvinde ”bare aflever det når du kan” smilede han og betragtede hende ”Nej De må gerne blive, så længe de vil” sagde han og gik hen til hende, han stillede sig foran hende, lagde en hånd på hendes kind. ”Jeg er bare lidt… Det var ikke meningen de skulle have ondt” hviskede han og så ind i hendes øjne ”det er bare det” hviskede han og smilede skævt til hende han gik hen til sengen og satte sig på den, helt inde i hjørnet op af væggen og betragtede hende med et smil, han klappede foran sig og smilede ”sæt Dem ned igen” sagde han og smilede til hende.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Man Nov 05, 2012 9:51 pm

Fenzi skrev:Chén så pog å hende da hun rejste sig og så ind i hendes øjne ”Det var så lidt” smilede han ”jeg kunne ikke lade dig gå udendørs kun iført undertøj” han gik hen til hende og fik vandet til at forsvinde ”bare aflever det når du kan” smilede han og betragtede hende ”Nej De må gerne blive, så længe de vil” sagde han og gik hen til hende, han stillede sig foran hende, lagde en hånd på hendes kind. ”Jeg er bare lidt… Det var ikke meningen de skulle have ondt” hviskede han og så ind i hendes øjne ”det er bare det” hviskede han og smilede skævt til hende han gik hen til sengen og satte sig på den, helt inde i hjørnet op af væggen og betragtede hende med et smil, han klappede foran sig og smilede ”sæt Dem ned igen” sagde han og smilede til hende.

hun grinede kort og smilede "de har ret og jeg tror ikke jeg kan slippe uset forbi hvis jeg bliver ulv" hun trak på skulderne og fulgte ham med øjnene som han gik hen til hende "det er okay, de lavede en fejl, undskyld jeg blev så sur" hviskede hun og lagde kort sin hånd på hans, da han fjernede sig og satte sig i sengen, satte hun sig ved siden af ham "hvad har de så lyst til nu, jeg mener hvis de kunne gøre lige hvad de havde lyst til, hvad skulle de så være" spurte hun og lagde hovede på skrå
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Man Nov 05, 2012 10:03 pm

Chén så smilende på hende og nikkede ”det ved jeg at jeg har, det ville de bestemt ikke, ikke når De nu har de størrelse som De har som ulv” sagde han og han fornemmede hendes blik da hun fulgte ham med øjnene, de var tydeligt at han kunne mærke det. ”Ja jeg lavede en fejl, og det skal ikke ske igen” sagde han og smilede ”det er forståeligt at De blev sur” sagde han blidt og mærkede hendes hånd på sin. Han så da hun satte sig ved siden af ham og han smilede da hun spurgte hvad han havde lyst til, ”jeg har lyst til at forsætte der hvor vi slap, ude på skolen” sagde han og klukkede lidt an lagde sig ned og så på hende, mens han lagde hænderne om bag nakken.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Man Nov 05, 2012 10:08 pm

Fenzi skrev:Chén så smilende på hende og nikkede ”det ved jeg at jeg har, det ville de bestemt ikke, ikke når De nu har de størrelse som De har som ulv” sagde han og han fornemmede hendes blik da hun fulgte ham med øjnene, de var tydeligt at han kunne mærke det. ”Ja jeg lavede en fejl, og det skal ikke ske igen” sagde han og smilede ”det er forståeligt at De blev sur” sagde han blidt og mærkede hendes hånd på sin. Han så da hun satte sig ved siden af ham og han smilede da hun spurgte hvad han havde lyst til, ”jeg har lyst til at forsætte der hvor vi slap, ude på skolen” sagde han og klukkede lidt an lagde sig ned og så på hende, mens han lagde hænderne om bag nakken.

hun smilede og så ned på ham som an lagde sig ned, blidt strøg hun ham i håret og satte sig hen til ham "aha, er det hvad de ønsker" spurte hun og nussede ham rundt i ansigtet "ja jeg er stor, en smule for stor" hun skar en grimasse og grinede kort, hvorefter hun igen så ned på ham "ligger de godt" spurte hun og lagde hovede på skrå, kort så hun på sin tatovering på håndledet, en smuk slange som snoede sig rundt om hendes håndled. efter at havde set på den så hun på ham med varme øjne
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Man Nov 05, 2012 10:34 pm

Chén så hendes smil, og så op på hende, han lukkede kort øjnene da hun strøg ham gennem håret han åbnede øjnene igen og så op på hende og smilede ”ja det er det jeg ønsker” sagde han og nød egentlig at hun nussede ham i ansigtet ”ja du er en stor ulv, en meget stor ulv” sagde han og smilede til hende og nikkede da hun spurgte om han lå godt ”jeg ligger fantastisk godt” sagde han og smilede han betragtede hende og rakte ud efter hendes ene hånd, han smilede og lod sine fingre røre hendes ganske kort, inden han satte sig op og så ind i hendes øjne han smilede skævt og studerede hendes hånd med et nysgerrigt blik, han kunne ikke lade være. Han var virkelig nysgerrig.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Man Nov 05, 2012 10:38 pm

Fenzi skrev:Chén så hendes smil, og så op på hende, han lukkede kort øjnene da hun strøg ham gennem håret han åbnede øjnene igen og så op på hende og smilede ”ja det er det jeg ønsker” sagde han og nød egentlig at hun nussede ham i ansigtet ”ja du er en stor ulv, en meget stor ulv” sagde han og smilede til hende og nikkede da hun spurgte om han lå godt ”jeg ligger fantastisk godt” sagde han og smilede han betragtede hende og rakte ud efter hendes ene hånd, han smilede og lod sine fingre røre hendes ganske kort, inden han satte sig op og så ind i hendes øjne han smilede skævt og studerede hendes hånd med et nysgerrigt blik, han kunne ikke lade være. Han var virkelig nysgerrig.

hun lagde hoved på skrå og smilede "det er da godt" hviskede hun og klappede ham blidt på kinden, hun rettede hoved op og hævede det ene øjenbryn "ja det er jeg, jeg var næsten på størelse med en voksen mand og jeg tør slet ikke tænke på hvor meget jeg vejer" hun rystede på hoved og grinede blidt. hun strøg igen hånden igennem hans hånd, men så på ham da han satte sig op og nær studerede hendes hånd "hvorfor satte de dem så op og må jeg spørge hvad der er så interessant omkring min hånd" spurte hun og så på ham med blide øjne
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Man Nov 05, 2012 10:55 pm

Chén så på hende og smilede da han så hun lagde hovedet på skrå ”ja det er det” han smilede og mærkede at hun klappede ham på hende, han så hun hævede et øjenbryn og han smilede over det ”ja det kan jeg godt se at du var” sagde han og grinte af hende ”nej jeg vil heller ikke skyde på hvor meget De vejer” sagde han og smilede til hende og grinte lidt inden han lukkede øjnene igen da hun lod hånden glide gennem hans hår igen ”jeg satte mig op fordi jeg ville se din hånd lidt nærmere efter… Ikke fordi det er spændende, jeg ville bare gerne se din hånd nærmere efter” hviskede han blidt og så ind i hendes øjne kort efter, han tog den op til sine læber og kyssede den forsigtigt ”undskyld” hviskede han og slap så hendes hånd og betragtede hende med blide øjne. Han smilede så og lukkede øjnene og lagde sig ned igen.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Man Nov 05, 2012 11:07 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende og smilede da han så hun lagde hovedet på skrå ”ja det er det” han smilede og mærkede at hun klappede ham på hende, han så hun hævede et øjenbryn og han smilede over det ”ja det kan jeg godt se at du var” sagde han og grinte af hende ”nej jeg vil heller ikke skyde på hvor meget De vejer” sagde han og smilede til hende og grinte lidt inden han lukkede øjnene igen da hun lod hånden glide gennem hans hår igen ”jeg satte mig op fordi jeg ville se din hånd lidt nærmere efter… Ikke fordi det er spændende, jeg ville bare gerne se din hånd nærmere efter” hviskede han blidt og så ind i hendes øjne kort efter, han tog den op til sine læber og kyssede den forsigtigt ”undskyld” hviskede han og slap så hendes hånd og betragtede hende med blide øjne. Han smilede så og lukkede øjnene og lagde sig ned igen.

hun klukkede og nikkede "god dreng, man skal aldrig spørge om en kvindens alder eller vægt, meget vigtigt" hviskede hun og strøg ham ned langs kinden. hun klukkede da han forklarede hvorfor han havde sat sig op "jamen okay så" hun rødmede kort da han kyssede hendes hånd "hvorfor undskylder de" spurte hun og kravlede hen for at sætte sig på hans skød, hun bøjede sig ned over ham og lagde en hånd på hver af hans hoved, hun bøjede sig ned over ham og smilede blidt "skal jeg flytte mig" spurte hun blidt
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Man Nov 05, 2012 11:30 pm

Chén så på hende med et fornærmet blik ”vil De ikke være venlig at lade være med at behandle mig som en lille dreng?” spurgte han og så ind i hendes øjne ”jeg ved godt man ikke spørger om en dames alder eller vægt, og man gætter heller aldrig på dem” sagde han og mærkede hun strøg ham ned langs kinden, han smilede lidt og betragtede hende ”ja nemlig” sagde han og så hun rødmede da han kyssede hendes hånd ”det gjorde jeg af den grund at De har fortjent mere end bare en jævn mand” sagde han og mærkede hun satte sig på hans skød, han så på hende og sank en lille klump, han mærkede hendes hænder på hver side af hans hoved, og så mens hun bøjede sig ned over ham ”jeg skal nok sige til hvis du skal flytte dig” sagde han langsomt og så ind i hendes øjne han lå helt stille og betragtede hende egentlig bare.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Man Nov 05, 2012 11:40 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende med et fornærmet blik ”vil De ikke være venlig at lade være med at behandle mig som en lille dreng?” spurgte han og så ind i hendes øjne ”jeg ved godt man ikke spørger om en dames alder eller vægt, og man gætter heller aldrig på dem” sagde han og mærkede hun strøg ham ned langs kinden, han smilede lidt og betragtede hende ”ja nemlig” sagde han og så hun rødmede da han kyssede hendes hånd ”det gjorde jeg af den grund at De har fortjent mere end bare en jævn mand” sagde han og mærkede hun satte sig på hans skød, han så på hende og sank en lille klump, han mærkede hendes hænder på hver side af hans hoved, og så mens hun bøjede sig ned over ham ”jeg skal nok sige til hvis du skal flytte dig” sagde han langsomt og så ind i hendes øjne han lå helt stille og betragtede hende egentlig bare.

hun klukkede og kyssede ham blidt i panden "åhh vær nu ikke sur" hviskede hun og så ham direkte i øjnene, hun hævede det ene øjenbryn og smilede blidere "jamen det er da godt, men jeg gætter at det er jeg sider her ikke er noget problem" hun smilede og strøg ham ned over kinden med sine næse "er det her slemt skal jeg stoppe" hviskede hun i hans øre, hun så ned på hans hals og så ham synke noget "er de en smule nervøs" spurte hun og så direkte på ham med nysgerrige varme øjne "men hvem er denne mand som er mere ned bare jævn" spurte hun og og nærmerede sig ham langsomt
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Man Nov 05, 2012 11:50 pm

Chén hørte hun klukkede, og da han mærkede at hun kyssede ham i panden lukkede han øjnene ”jeg er ikke sur, jeg er fornærmet over at jeg bliver behandlet som en lille dreng” sagde han og så på hendes hævede øjenbryn, han sukkede kort ”det er ikke noget problem endnu” sagde han langsomt og så på hende, han mærkede at hun strøg ham over kinden med hendes næse, han sukkede og varmen i værelset begyndte at stige ”jo hvis de stopper når jeg siger det, eller når de ikke kan mere” sagde han lavt og han lyttede til hendes hvisen i sit øre han nikkede da hun kom ind på om han var en smule nervøs, hvilket var en underdrivelse, ”jeg er ikke lidt nervøs, jeg er meget nervøs du er den første pige der er så tæt på mig” hviskede han og kunne ikke holde meget tilbage, han mærkede at han blev varmere, han temperatur steg voldsomt i takt med at han blev mere nervøs. ”den mand du har fortjent skal have samme status som dig, så De ikke mister Deres titel” sagde han lavt og så ned af hans krop og spændte i kæben.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Man Nov 05, 2012 11:56 pm

Fenzi skrev:Chén hørte hun klukkede, og da han mærkede at hun kyssede ham i panden lukkede han øjnene ”jeg er ikke sur, jeg er fornærmet over at jeg bliver behandlet som en lille dreng” sagde han og så på hendes hævede øjenbryn, han sukkede kort ”det er ikke noget problem endnu” sagde han langsomt og så på hende, han mærkede at hun strøg ham over kinden med hendes næse, han sukkede og varmen i værelset begyndte at stige ”jo hvis de stopper når jeg siger det, eller når de ikke kan mere” sagde han lavt og han lyttede til hendes hvisen i sit øre han nikkede da hun kom ind på om han var en smule nervøs, hvilket var en underdrivelse, ”jeg er ikke lidt nervøs, jeg er meget nervøs du er den første pige der er så tæt på mig” hviskede han og kunne ikke holde meget tilbage, han mærkede at han blev varmere, han temperatur steg voldsomt i takt med at han blev mere nervøs. ”den mand du har fortjent skal have samme status som dig, så De ikke mister Deres titel” sagde han lavt og så ned af hans krop og spændte i kæben.

hun klukkede og så blidt på ham "så lader jeg vær med det" hviskede hun og strøg ham over kinden med den anden hånd, hun smilede og så varmt på ham "bare rolig jeg gør dem ikke noget, de behøver ikke være nervøs" hviskede hun og bed sig kort i læben, hun kunne mørke fugten i håret i takt med at han blev varmere og hun gispede kort, men smilede ned til ham "bliv ikke mere nervøs" hviskede hun og kyssede ham ømt, hun smilede og så ned på ham "var det slemt" spurte hun og strøg ham over kinden, hun fulgte hans blik ned af hans krop og hævede spørgende det ene øjenbryn "noget galt" spurte hun stille
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 12:04 am

Chén så på hende da hun klukkede, han så det blide blik hun havde ”mange tak for det” hviskede han og mærkede hendes hånd mod sin kind, han så på hende, og så det varme smil hun sendte ham. Han vidste ikke hvad han skulle gøre ”så jeg skal ikke være nervøs, over at der sker noget?” spurgte han ”de gør mig ikke noget?” spurgte han i en lav hvisken, han kunne se hun bed sig i læben og han smilede over hende, ”du må undskylde at jeg får dig til at svede om lidt, jeg kan ikke gøre for at jeg overopheder” hviskede han. ”jeg tror ikke jeg kan blive mere…” han nåede ikke at sige mere før han mærkede endes læber mod sine ”Hvad skete der lige der?” spurgte han og så på hende med et overrasket blik ”slemt, om det var slemt… Du gav mig ikke en chance for at gøre noget” sagde han. Da han vendte blikket mod hende igen så han hun havde løftet et øjenbryn ”jeg skal snart skifte tøj, jeg begynder at svede om lidt, og det kommer til at gå stærkt” hviskede han.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 12:10 am

Fenzi skrev:Chén så på hende da hun klukkede, han så det blide blik hun havde ”mange tak for det” hviskede han og mærkede hendes hånd mod sin kind, han så på hende, og så det varme smil hun sendte ham. Han vidste ikke hvad han skulle gøre ”så jeg skal ikke være nervøs, over at der sker noget?” spurgte han ”de gør mig ikke noget?” spurgte han i en lav hvisken, han kunne se hun bed sig i læben og han smilede over hende, ”du må undskylde at jeg får dig til at svede om lidt, jeg kan ikke gøre for at jeg overopheder” hviskede han. ”jeg tror ikke jeg kan blive mere…” han nåede ikke at sige mere før han mærkede endes læber mod sine ”Hvad skete der lige der?” spurgte han og så på hende med et overrasket blik ”slemt, om det var slemt… Du gav mig ikke en chance for at gøre noget” sagde han. Da han vendte blikket mod hende igen så han hun havde løftet et øjenbryn ”jeg skal snart skifte tøj, jeg begynder at svede om lidt, og det kommer til at gå stærkt” hviskede han.

hun grinede og rystede på hovede "hvad skulle jeg kunne gøre dem" spurte hun blidt, hun grinede og rystede på hovede "det gør ikke noget" hun smilede og nussede sin næse mod hans, hun tog fat i hans hænder og tvang dem over hans hoved "shhyy slap helt af" hun smilede og kyssede hans kind "vil de da gøre noget igen" spurte hun og nussede ham i håndleden med sin hånd "og det der skete var at jeg kyssede dem" hun smilede og rystede på hovede "ikke nu" sagde hun og trykkede sine læber mod hans igen
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 12:31 am

Chén så på hende da hun rystede på hovedet ”det ved jeg ikke hvad de skulle kunne gøre ved mig” sagde han og så lyttede til hendes latter, han så hun rystede på hovedet ”er De sikker på det?” spurgte han lavt og mærkede at hun kælede hendes næse mod sin kind, Da han mærkede hændes hænder mod sine, og at hun tvang dem op over hovedet ”Du beder mig om at slappe af” sagde han og mærkede hun kyssede hans kind ”det kan jeg ikke når det er sådan” han så på hende da hun spurgte om han ville gøre noget igen, ”det ved jeg virkelig ikke, jeg blev bare meget overrasket over det du gjorde” sagde han og mærkede hendes hånd i ved sin ”ja de kan jeg godt regne ud at De gjorde, hvilket jeg ikke havde regnet med, for at være ærlig” sagde han og så ned af sig selv endnu en gang ”ikke nu hvad?” spurgte han og mærkede ilden der begyndte at bryde ud midt på hans bryst. Han skubbede hende af, uden at hun ramte gulvet, han skulle have hende af sig, og helst i sengen, han rejste sig og trak vandet ud af luften, eller det resterende vand, og slukkede flammen, gik så hen og åbnede vinduet og lagde hænderne i karmen, hans overkrop var bar endnu en gang.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 12:38 am

Fenzi skrev:Chén så på hende da hun rystede på hovedet ”det ved jeg ikke hvad de skulle kunne gøre ved mig” sagde han og så lyttede til hendes latter, han så hun rystede på hovedet ”er De sikker på det?” spurgte han lavt og mærkede at hun kælede hendes næse mod sin kind, Da han mærkede hændes hænder mod sine, og at hun tvang dem op over hovedet ”Du beder mig om at slappe af” sagde han og mærkede hun kyssede hans kind ”det kan jeg ikke når det er sådan” han så på hende da hun spurgte om han ville gøre noget igen, ”det ved jeg virkelig ikke, jeg blev bare meget overrasket over det du gjorde” sagde han og mærkede hendes hånd i ved sin ”ja de kan jeg godt regne ud at De gjorde, hvilket jeg ikke havde regnet med, for at være ærlig” sagde han og så ned af sig selv endnu en gang ”ikke nu hvad?” spurgte han og mærkede ilden der begyndte at bryde ud midt på hans bryst. Han skubbede hende af, uden at hun ramte gulvet, han skulle have hende af sig, og helst i sengen, han rejste sig og trak vandet ud af luften, eller det resterende vand, og slukkede flammen, gik så hen og åbnede vinduet og lagde hænderne i karmen, hans overkrop var bar endnu en gang.

det var som hun var blevet slået tilbage til virkeligheden det sekund han skubbede hende af sig, hun bed sig i læben og kørte en hånd igennem håret og pustede ud "undskyld, jeg skulle aldrig...." hun så væk og rejste sig kort op, så hen på ham, hvordan han stod ved vinduet, næsten som ville han havde lugten af hende væk eller ville være væk fra hende, hun sukkede kort og trådte et skridt tilbage "jeg er ked af...jeg skulle aldrig havde kysset dem, det må de undskylde, det vil ikke ske igen" hviskede hun og så ned så sine tatoveringer, af en elller anden grund blev hun beroliget når hun så dem
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 12:51 am

Chén så på hende da hun snakkede og han vendte sig ”det er altså okay” hviskede han og gik hen til hende ”jeg er bare nervøs og jeg har ikke prøvet det før” hviskede han og lagde en hånd på hendes kind, meget trøstende han smilede ”jo det var okay, jeg var bare ikke parat” hviskede han og så på vinduet ”jeg har brug for at blive kølet lidt ned ” hviskede han ”det er ikke noget der har med dig at gøre, jo, det var dig der fik mig der op” hviskede han og trak hende ind til sig ”det må jo gerne ske igen, jeg skal bare være lidt mere parat næste gang” hviskede han og kæregnede hendes hofter og smilede lidt til hende og lod hånden glide op på hendes kind.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 12:58 am

Fenzi skrev:Chén så på hende da hun snakkede og han vendte sig ”det er altså okay” hviskede han og gik hen til hende ”jeg er bare nervøs og jeg har ikke prøvet det før” hviskede han og lagde en hånd på hendes kind, meget trøstende han smilede ”jo det var okay, jeg var bare ikke parat” hviskede han og så på vinduet ”jeg har brug for at blive kølet lidt ned ” hviskede han ”det er ikke noget der har med dig at gøre, jo, det var dig der fik mig der op” hviskede han og trak hende ind til sig ”det må jo gerne ske igen, jeg skal bare være lidt mere parat næste gang” hviskede han og kæregnede hendes hofter og smilede lidt til hende og lod hånden glide op på hendes kind.

hun smilede og så på ham "hvad med at de selv gør det" spurte hun og lagde armene om hans hals, blit trykkede hun sig ind mod ham "men hvorfor blev de så nervøs, jeg mener helt ærlig, selv en jomfrue vil da ikke komme så meget op og køre over det jeg gjorde" hun trak på skulderne og smilede blidt og varmt il ham "men ellers så sig hvis de er klar" hviskede hun og nussede ham i nakken
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 1:05 am

Chén så på hende og smilede ”jeg vil gerne men det er bare det, vi er foskellige” hviskede han og mærkede hendes hænder om sin nakke, han mærkede hun trykkede sig mod ham ”jeg er ikke van til at omgås med andre, andet end mit Football hold” sagde han og så ned ”og De er den første pige der direkte har kysset mig, jeg er helt ny i dette her” sagde han lavt og så ned af dem ”og så er min evne stadig under udvikling den er ved at udvikle sig igen til det der en gang skal blive til den færdige evolution” hviskede han og smilede til hende og nussede hendes hofter og lod en hånd kærtegnede hendes kind.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 5 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

X-men :: Byen :: Byen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum