X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Free time Spare~ Carmilla

2 deltagere

X-men :: Byen :: Byen

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 1:10 am

Fenzi skrev:Chén så på hende og smilede ”jeg vil gerne men det er bare det, vi er foskellige” hviskede han og mærkede hendes hænder om sin nakke, han mærkede hun trykkede sig mod ham ”jeg er ikke van til at omgås med andre, andet end mit Football hold” sagde han og så ned ”og De er den første pige der direkte har kysset mig, jeg er helt ny i dette her” sagde han lavt og så ned af dem ”og så er min evne stadig under udvikling den er ved at udvikle sig igen til det der en gang skal blive til den færdige evolution” hviskede han og smilede til hende og nussede hendes hofter og lod en hånd kærtegnede hendes kind.

hun trak på skulderne "og hvad så" hviskede hun og smilede, blidt nussede hun ham i nakken og hvilede kinden mod hans bryst "aha, så det har ikke noget med mig at gøre" spurte hun og bed sig i læben, hun nikkede og sukkede "jeg forstår" hviskede hun og så væk, hun vidste godt hvad han sagde var sandt, men alligevel følte hun noget indeni, noget mærkeligt, som at blive afvist og selvom dette også var nyt for hende gjorde det ondt at få en afviselse
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 1:32 am

Chén så hun trak på skuldrende ”jeg ved det ikke” hviskede han og smilede til hende da hun nussede ham i nakken, han mærkede hendes hoved mod sit bryst ”nej det er bare De overraskede mig, og jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre” hviskede han og så hun bed sig i læben ”jeg blev overrasket” sagde han blidt og så ”er De sikker på at de forstår hvad jeg mener?” spurgte han og mærkede at hun så væk. Han lod sin ene hånd finde hendes hage og løftede hendes ansigt op til sit ”se på mig bare et kort øjeblik” hviskede han og smilede blidt til hende og så ind i hendes øjne og trak hende tættere ind til sig og lod sin hånd glide ned til hendes lår og op til hoften igen.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 1:36 am

Fenzi skrev:Chén så hun trak på skuldrende ”jeg ved det ikke” hviskede han og smilede til hende da hun nussede ham i nakken, han mærkede hendes hoved mod sit bryst ”nej det er bare De overraskede mig, og jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre” hviskede han og så hun bed sig i læben ”jeg blev overrasket” sagde han blidt og så ”er De sikker på at de forstår hvad jeg mener?” spurgte han og mærkede at hun så væk. Han lod sin ene hånd finde hendes hage og løftede hendes ansigt op til sit ”se på mig bare et kort øjeblik” hviskede han og smilede blidt til hende og så ind i hendes øjne og trak hende tættere ind til sig og lod sin hånd glide ned til hendes lår og op til hoften igen.

hun nikkede svagt og hun så endelig på ham "hvad er det" spurte hun stille, hun kunne føle hvordan han havde trukket hende tættere ind mod sig og hvordan hans hånd vandrede fra hendes lår op til hendes hofte, stillede gispede hun og så op på ham, selvom han måske var uviden om en masse ting, så var hun mindst lige så meget som ham, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, men fulgte nu mere bare sit instinkt, også selvom det var svært "hvad er det de vil" spurte hun stille
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 1:49 am

Chén så på hende og smilede til hende ”hvad der er?” spurgte han blidt ”jeg vil gerne prøve igen” hviskede han og lod sine læber mødes hendes i et ømt kys, han pressede hende ind mod sig og fik dem over i sengen og skubbede hende ned og satte sig ned sammen med hende, hans hånd fandt hendes ryg og han begyndte blidt og forsigtigt kærtegne den. ”jeg vil gerne prøve igen” sagde han blidt og smilede til hende og lagde en hånd på hendes kind mens han så ind i hendes øjne, ”jeg skulle bare slappe lidt mere af” hviskede han blidt og smilede skævt til hende
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 1:55 am

Fenzi skrev:Chén så på hende og smilede til hende ”hvad der er?” spurgte han blidt ”jeg vil gerne prøve igen” hviskede han og lod sine læber mødes hendes i et ømt kys, han pressede hende ind mod sig og fik dem over i sengen og skubbede hende ned og satte sig ned sammen med hende, hans hånd fandt hendes ryg og han begyndte blidt og forsigtigt kærtegne den. ”jeg vil gerne prøve igen” sagde han blidt og smilede til hende og lagde en hånd på hendes kind mens han så ind i hendes øjne, ”jeg skulle bare slappe lidt mere af” hviskede han blidt og smilede skævt til hende

hun smilede og gengældte kysset, hun trykkede sig mod ham og nulrede ham i nakke håret "det var.." hun sukkede og lod sig falde ned i sengen da han skubbede hende ned, og da han selv satte sig satte hun sig ligeså op, hun var hurtigt oppe og sad på hans skød, med armene om hans hals smilede hun blidt "jeg vil gøre det lige så meget som de ønsker" hviskede hun og kyssede ham "er de afslappet nu" spurte hun blidt
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 2:12 am

Chén så på hende og gjorde kysset dybere og holdt hende bare tættere ind til sig selv, ”ja det var dejligt” hviskede han mod hendes læber og smilede kort mens han forsat kyssede hende. Han mærkede at hun satte sig op på hans skød, han kærtegnede hendes ryg mens han så lagde sig ned og trak hende med sig ”hvad vil De gøre?” spurgte han og smilede til hende og lod sine hænder finde ned på hendes hofter igen, han lod sine læber bevæge sig over hendes mens han forsat kærtegnede hendes ryg med blide og forsigtige bevægelser, han havde glemt hans overkrop var bar.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 2:18 am

Fenzi skrev:Chén så på hende og gjorde kysset dybere og holdt hende bare tættere ind til sig selv, ”ja det var dejligt” hviskede han mod hendes læber og smilede kort mens han forsat kyssede hende. Han mærkede at hun satte sig op på hans skød, han kærtegnede hendes ryg mens han så lagde sig ned og trak hende med sig ”hvad vil De gøre?” spurgte han og smilede til hende og lod sine hænder finde ned på hendes hofter igen, han lod sine læber bevæge sig over hendes mens han forsat kærtegnede hendes ryg med blide og forsigtige bevægelser, han havde glemt hans overkrop var bar.

hun sukkede og lod sine fingre glide ned over hans bryst "dette, jeg vil gerne gøre dette" hviskede hun og kyssede ham ømt igen, blidt fangede hun han underlæber mellem sine egne læber, samtidig med at hun nød han nussede hendes hofter og ryg "de er magiske med disse hænder" sukkede hun og lagde hoved mod hans skulder, hun smilede og sukkede stille "det følelses så godt" hviskede hun og lagde armene om ham
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 2:36 am

Chén så på hende da hun lod hendes fingre glide over hans bryst, han smilede til hende ”var det bare dette de gerne ville?” hviskede han blidt og forsatte kysset medlukkede øjne, han vidste ikke hvorfor, men han nød hvad hun egentlig gjorde ved ham. Han mærkede hvad hun gjorde med hans underlæbe og nussede forsat hendes hofter og hendes ryg ”det vidste jeg så ikke, det må være den football træning jeg laver” hviskede han og smilede til hende da han mærkede hendes hoved mod sin skulder, han nikkede til det hun sagde ”ja… Du har ret, det her føltes godt” hviskede han og nussede forsat hendes hofter.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 2:50 am

Fenzi skrev:Chén så på hende da hun lod hendes fingre glide over hans bryst, han smilede til hende ”var det bare dette de gerne ville?” hviskede han blidt og forsatte kysset medlukkede øjne, han vidste ikke hvorfor, men han nød hvad hun egentlig gjorde ved ham. Han mærkede hvad hun gjorde med hans underlæbe og nussede forsat hendes hofter og hendes ryg ”det vidste jeg så ikke, det må være den football træning jeg laver” hviskede han og smilede til hende da han mærkede hendes hoved mod sin skulder, han nikkede til det hun sagde ”ja… Du har ret, det her føltes godt” hviskede han og nussede forsat hendes hofter.

hun smilede og kyssede hans kind "nej jeg ville kysse dem" hviskede hun og trykkede sig ind mod ham, hun kunne mærke hans nydelse ved den måde han var på "gør jeg det rigtigt" spurte hun stille mod hans læber og selvom hun kunne mærke på ham at han nød det, var det bare dejligt at få det af vide, det varmede hjertet at vide man gjorde det godt nok, gjorde det så godt at den anden nød det "det følelses behageligt, som intet har gjort før" hviskede hun
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 12:53 pm

Chén smilede da hun kyssede hans kind ”så det var bare det du ville” hviskede han og lod hans hænder glide af hendes hofter, han mærkede hun trykkede sig in mod ham. Han nød meget hvad hun gjorde, og så på hende da hun spurgte ”ja, jeg ved ikke om de gør det rigtigt, men jeg nyder det i hvert fald” hviskede han blidt og så igen ned af deres kroppe, ”jeg kan roligt sige at jeg nyder det her, også uden at lyve” hviskede han og lukkede øjnene igen, hans hænder fandt igen hendes hofter, men de gled hurtigt op på ryggen, hvor de bevægede sig op og ned, mens han kærtegnede den ”det føltes virkelig behageligt dette her” hviskede han blidt og smilede lidt til hende.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 6:09 pm

Fenzi skrev:Chén smilede da hun kyssede hans kind ”så det var bare det du ville” hviskede han og lod hans hænder glide af hendes hofter, han mærkede hun trykkede sig in mod ham. Han nød meget hvad hun gjorde, og så på hende da hun spurgte ”ja, jeg ved ikke om de gør det rigtigt, men jeg nyder det i hvert fald” hviskede han blidt og så igen ned af deres kroppe, ”jeg kan roligt sige at jeg nyder det her, også uden at lyve” hviskede han og lukkede øjnene igen, hans hænder fandt igen hendes hofter, men de gled hurtigt op på ryggen, hvor de bevægede sig op og ned, mens han kærtegnede den ”det føltes virkelig behageligt dette her” hviskede han blidt og smilede lidt til hende.

hun grinede og skubbede ham ned og ligge, hun kravlede hen mod ham og bøjede sig ned mod ham, hun lod sine læber strejfe hans kort før hun så direkte på ham med et smil "er dette et bare" hun hævede det ene øjenbryn og tog fat om hans hænder og tvang dem ned i sengen, hun smilede og lagde hovede på skrå "hva' er dette et bare" spurte hun og kyssede ham hurtigt. kort svajede hun i ryggen og grinede "hvorfor skulle de da lyve" spurte hun lettere drillende, hun fandt sine ray ban solbriller frem og tog dem på "ja det gør det" hviskede hun og smilede
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 6:33 pm

Chén så på hende og lod hende skubbe ham ned at ligge, han mærkede da hun kravlede hen over ham, og han smilede da hun lod hendes læber strejfe hans ”ja det er bare et kys, og hvis det bare var Det de ville” hviskede han ”jeg mener det sådan, at Jeg troede ikke at De bare kyssede en fremmed” hviskede han og mærkede at hun tvang hans hænder ned i sengen, han så op på hende da hun lagde hovedet på skrå ”jeg mener det jeg siger, De kyssede mig som o vi har kendt hinanden længere tid end de vi har” hviskede han og mærkede hvordan hun kyssede ham kort, han så hvordan hun svajede og hørte hendes latter ”jeg ved ikke hvorfor jeg skulle lyve, det er derfor jeg siger sandhede, jeg har ingen grund til at lyve” hviskede han og så da hun tog hendes solbriller frem og på ”De er inden dørs, hvorfor tager De Deres solbriller på?” spurgte han langsom og nikkede ”det var dejligt” hviskede han og smilede tilbage til hende.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 6:37 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende og lod hende skubbe ham ned at ligge, han mærkede da hun kravlede hen over ham, og han smilede da hun lod hendes læber strejfe hans ”ja det er bare et kys, og hvis det bare var Det de ville” hviskede han ”jeg mener det sådan, at Jeg troede ikke at De bare kyssede en fremmed” hviskede han og mærkede at hun tvang hans hænder ned i sengen, han så op på hende da hun lagde hovedet på skrå ”jeg mener det jeg siger, De kyssede mig som o vi har kendt hinanden længere tid end de vi har” hviskede han og mærkede hvordan hun kyssede ham kort, han så hvordan hun svajede og hørte hendes latter ”jeg ved ikke hvorfor jeg skulle lyve, det er derfor jeg siger sandhede, jeg har ingen grund til at lyve” hviskede han og så da hun tog hendes solbriller frem og på ”De er inden dørs, hvorfor tager De Deres solbriller på?” spurgte han langsom og nikkede ”det var dejligt” hviskede han og smilede tilbage til hende.

hun rynkede brynet "jamen fint, hvis det mener det er et bare" hun trak på skulderne og trak sig væk fra ham "men husk det var dem som begyndte at røre på mig, som havde de kendt mig længe" hun tog kort solbrillerne ned på næsen, hvorefter de igen røg op på plads "jeg har altid solbriller på, når jeg ønsker" hviskede hun og satte sig ved hans side, hun lænede sig op af ham og lagde albuerne mod hans mave, hun så ned på ham og trak derefter på skulderne "jeg elsker at have solbriller på, det skjuler mine øjne, deres farve når jeg bliver sur eller alle de ting" forklarede hun stille
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 6:43 pm

Chén så da hun rynkede hendes bryn ”jeg mener det ikke negativt” sagde han og så da hun trak sig væk fra ham ”jeg ved godt hvad jeg gjorde” mumlede han og lukkede hænderne inden han åbnede dem igen ”men jeg gjorde det for at De ligesom skulle lukke mig ind, så jeg kunne lære dig bedre at kende” sagde han langsomt og sukkede kort. Han betragtede hende og nikkede da hun var færdig med at snakke ”det er også okay, jeg undrede mug bare” sagde han lavt og mærkede da hun satte sig ved hans side igen, han mærkede hun lænede sig op af ham og hendes albuer mod hans mave ”Jeg siger heller ikke det ikke er dejligt, jeg siger bare du er indendørs, der er kun den sol der kommer udefra, men det skulle helst ikke være så det blænder dig” hviskede han lavt og vendte hovedet mod vinduet.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 6:49 pm

Fenzi skrev:Chén så da hun rynkede hendes bryn ”jeg mener det ikke negativt” sagde han og så da hun trak sig væk fra ham ”jeg ved godt hvad jeg gjorde” mumlede han og lukkede hænderne inden han åbnede dem igen ”men jeg gjorde det for at De ligesom skulle lukke mig ind, så jeg kunne lære dig bedre at kende” sagde han langsomt og sukkede kort. Han betragtede hende og nikkede da hun var færdig med at snakke ”det er også okay, jeg undrede mug bare” sagde han lavt og mærkede da hun satte sig ved hans side igen, han mærkede hun lænede sig op af ham og hendes albuer mod hans mave ”Jeg siger heller ikke det ikke er dejligt, jeg siger bare du er indendørs, der er kun den sol der kommer udefra, men det skulle helst ikke være så det blænder dig” hviskede han lavt og vendte hovedet mod vinduet.

hun så ned på ham og trak igen kort på skulderne "så de mente det ikke negativt, men de rørte mig og det mener de var på grund af at de ville få mig til at åbne mig, har de hørt om at snakke" spurte hun og rullede med øjnene, hvilket var umuligt at se på grund af hendes sort solbriller "det må jeg sige det er en underlig måde at vise det på, prøv at forstille dem en pige, som aldrig har fået kærlighed og en dag er der en dreng som gør præcis som de gjorde mod mig idag, hvad tror de der sker med pigen når drengen så siger præcis det samme som de lige sagde til mig" spurte hun og lagde solbrillerne op i panden
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 6:57 pm

Chén så på hende og knyttede næverne endnu en gang, endnu engang begyndte temperaturen at stige, den steg hurtigt denne gang, meget hurtigt, langsomt begyndte der også at strømme en varme fra ham ”ja bliv endelig sur og fornærmet nu” sagde han hans stemme var blevet kølig, meget kølig ”men de har ret jeg skulle aldrig have rørt dem, ligesom de aldrig skulle have kysset mig” hans øjne blev også koldere i takt med at det blev varmere og jorden begyndte at ryste under dem, luften i rummet begyndte også at hvirvle rundt, skønt der ingen vind var udendørs, hans hænder begyndte at slå flammer og hans øjne slog gnidster. Det var tydeligt at mærke at han havde mistet kontrollen over sig selv og hans evner. Han prøvede at vende sig væk fra hende men hans krop ville ikke lystre ham mere.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 7:04 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende og knyttede næverne endnu en gang, endnu engang begyndte temperaturen at stige, den steg hurtigt denne gang, meget hurtigt, langsomt begyndte der også at strømme en varme fra ham ”ja bliv endelig sur og fornærmet nu” sagde han hans stemme var blevet kølig, meget kølig ”men de har ret jeg skulle aldrig have rørt dem, ligesom de aldrig skulle have kysset mig” hans øjne blev også koldere i takt med at det blev varmere og jorden begyndte at ryste under dem, luften i rummet begyndte også at hvirvle rundt, skønt der ingen vind var udendørs, hans hænder begyndte at slå flammer og hans øjne slog gnidster. Det var tydeligt at mærke at han havde mistet kontrollen over sig selv og hans evner. Han prøvede at vende sig væk fra hende men hans krop ville ikke lystre ham mere.

hun kneb øjne sammen og for op fra sengen "jamen hvis det er sådan de har det, så kan de jo ligge her og køle ned selv" hun trak hans t-shirt af og hans shorts, hvor på hun afslørede en fin tatovering mellem skulderne, som forstillede et smukt blad. hun kneb øjne sammen og gik ud af hans værelse, hvor på hun gik nedenunder og lige efter hun var kommet ud, skiftede hun til ulven og så op på huset med gyldne øjne, selvom det på nogle punkter smertede hende, hvis det skulle ende sådan, så kunne hun ikke tillade sig at få venner, for venner eller generelt dem man holder af, de ville vende ryggen til en en dag, så det var bedst bare at være alene
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 7:26 pm

Chén så på hende da hun for op fra sengen ”ja det er nok bedst” sagde han og så væk fra hende, han kunne ikke få sig selv til at se på hende, han havde det dårligt med sig selv over at miste kontrollen på den måde sammen med hende, da han så hun tog tøjet af igen, vidste han at hun ville tage af sted, han fik det endnu mere dårligt, men vendte sig væk fra hende igen, så han ikke så op hende, hun måtte selv bestemme hvad hun gjorde, og hun ville væk fra ham, hvilket han udmærket forstod efter hvad der lige var sket. Det ændrede bare ikke at han havde det dårligt over at hun tog af sted, han gik hen til vinduet da han hørte hun var gået, han åbnede det og satte sig op i karmen og fik en taske til at komme hen til sig ved at trække i materialet, han sukkede og lagde hoved tilbage og lukkede øjnene, han følte sig sløj, og dårlig, han havde virkelig dårlig samvittighed, især over at finde ud af at han havde brudt sit løfte til sig selv, ved at lade hende kysse ham, han ville ikke have gjort det hvis han ikke havde troet på at det ville kunne være gået godt, han spændte i kæberne endnu en gang, forsøgte at få værelset til at køle ned ved at trække luft ind med tankerne, langsomt lod han en hånd køre gennem sit hår, vendte sprang ned fra vindueskarmen og gik ind på værelset.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 7:31 pm

Fenzi skrev:Chén så på hende da hun for op fra sengen ”ja det er nok bedst” sagde han og så væk fra hende, han kunne ikke få sig selv til at se på hende, han havde det dårligt med sig selv over at miste kontrollen på den måde sammen med hende, da han så hun tog tøjet af igen, vidste han at hun ville tage af sted, han fik det endnu mere dårligt, men vendte sig væk fra hende igen, så han ikke så op hende, hun måtte selv bestemme hvad hun gjorde, og hun ville væk fra ham, hvilket han udmærket forstod efter hvad der lige var sket. Det ændrede bare ikke at han havde det dårligt over at hun tog af sted, han gik hen til vinduet da han hørte hun var gået, han åbnede det og satte sig op i karmen og fik en taske til at komme hen til sig ved at trække i materialet, han sukkede og lagde hoved tilbage og lukkede øjnene, han følte sig sløj, og dårlig, han havde virkelig dårlig samvittighed, især over at finde ud af at han havde brudt sit løfte til sig selv, ved at lade hende kysse ham, han ville ikke have gjort det hvis han ikke havde troet på at det ville kunne være gået godt, han spændte i kæberne endnu en gang, forsøgte at få værelset til at køle ned ved at trække luft ind med tankerne, langsomt lod han en hånd køre gennem sit hår, vendte sprang ned fra vindueskarmen og gik ind på værelset.

hun sukkede og så ned, hvordan kunne hun havde gjort det, for det værste var faktisk at hun godt kunne lide denne unge dreng, også selvom vær en muskel i hendes krop skreg på at hun skulle lade hver, men hjertet havde på en eller anden måde allerede taget over, hun fandt sin taske og blev menneske igen, for at snubbe noget nyt tøj op, som bestod af en hullede tanktop og et par hullede jeans, kort kørte hun hånden igennem håret og fik øje på ham oppe i vindueskarmen, han var vel bedre tjent uden hende, det var alle vel, hun var utilregnelig og måske også til tider farlig, folk omkring hende havde det med at forsvinde eller dø og han måtte ikke dø
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 7:48 pm

Chén så ned af sig selv efter han var kommet ind på værelset igen, han lukkede døren ved at skubbet i træet den var lavet af, han satte sig ved skrivebordet og startede han lab top op og rejste sig mens han ventede, nu hvor han var alene kunne han få lavet hans lektier. Han gik ned i køkkenet og fandt noget fra køleskabet, satte det i mikroovnen og satte den i gang, mens han ventede på det, valgte han at sætte noget vaske tøj over, han sukkede. Han havde stadig dårlig samvittighed over at han havde fået hende til at tage af sted, han sukkede kort og gik op på hans værelse igen og kom ind på skrivebordet på lab toppen og han satte sig til at lave biologi ind til han hørte mikroovnen blive færdig, han gik ned og hentede maden og satte sig op for at spise da han kom op på værelset igen han ville ikke prøve at tænke for meget på hende, ikke fordi han ikke ville, men det var hans dårlige samvittighed der sagde han skulle slå koldt vand i blodet.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Tirs Nov 06, 2012 7:52 pm

Fenzi skrev:Chén så ned af sig selv efter han var kommet ind på værelset igen, han lukkede døren ved at skubbet i træet den var lavet af, han satte sig ved skrivebordet og startede han lab top op og rejste sig mens han ventede, nu hvor han var alene kunne han få lavet hans lektier. Han gik ned i køkkenet og fandt noget fra køleskabet, satte det i mikroovnen og satte den i gang, mens han ventede på det, valgte han at sætte noget vaske tøj over, han sukkede. Han havde stadig dårlig samvittighed over at han havde fået hende til at tage af sted, han sukkede kort og gik op på hans værelse igen og kom ind på skrivebordet på lab toppen og han satte sig til at lave biologi ind til han hørte mikroovnen blive færdig, han gik ned og hentede maden og satte sig op for at spise da han kom op på værelset igen han ville ikke prøve at tænke for meget på hende, ikke fordi han ikke ville, men det var hans dårlige samvittighed der sagde han skulle slå koldt vand i blodet.

hun sukkede og så kort ned, før hun vendte sig om og gik mod skoven "farvel" hviskede hun og så op mod hans hus over skulderen, en lille tåre gled ned af hendes kind, men hun tørrede den hurtigt af, ingen følelser, ingenting, hun tænkte de samme ting om og om igen, bare for at prøve at slappe af, da hun var kommet lidt ind i skoven, lod hun sig glide ned langs et træ og lagde hoved op af stammen "hvorfor skal alting bare gå galt for mig" hviskede hun og bed sig så hårdt i læben at hun begyndte at bløde, hun fik gyldne øjne og tørrede sin underlæbe
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Tirs Nov 06, 2012 8:30 pm

Chén forsatte hans lektier efter han havde spist, da han var færdig med alle lektierne og hans værtsforældre var kommet hjem, og de havde spist, var klokken omkring 22 da han gik ud i garagen og åbnede porten, han havde hans styrthjelm på og hans sports taske over skulderen, han satte sig op på motorcyklen og startede den, derefter tog hans handskerne på og gassede op og bakkede så ud af garagen og begyndte at køre mod byen, han havde aftalt med football holdet at de ville tage en tur rundt om football banen på skolen og lave noget aftentræning, hvorefter de ville tage hjem til en fra holdet og overnatte der i deres kælder for at kunne komme op og i skole, uden at de skulle være bekymrede for at komme for sent næste morgen, han kørte ind på skolens område og gik ind i omklædningsrummet til drengene og begyndte at klæde om.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Ons Nov 07, 2012 12:02 am

Fenzi skrev:Chén forsatte hans lektier efter han havde spist, da han var færdig med alle lektierne og hans værtsforældre var kommet hjem, og de havde spist, var klokken omkring 22 da han gik ud i garagen og åbnede porten, han havde hans styrthjelm på og hans sports taske over skulderen, han satte sig op på motorcyklen og startede den, derefter tog hans handskerne på og gassede op og bakkede så ud af garagen og begyndte at køre mod byen, han havde aftalt med football holdet at de ville tage en tur rundt om football banen på skolen og lave noget aftentræning, hvorefter de ville tage hjem til en fra holdet og overnatte der i deres kælder for at kunne komme op og i skole, uden at de skulle være bekymrede for at komme for sent næste morgen, han kørte ind på skolens område og gik ind i omklædningsrummet til drengene og begyndte at klæde om.

hun rejste sig og sukkede stille, hvorefter hun satte solbrillerne tilbage på plads, hun begyndte at løbe og stoppede først da hun nåede sin bil, kort så hun på den og derefter skuede hun op mod himlen og besluttede sig for at tage en aften tur, undesøge dette sted lidt mere også selvom hun havde boet her i noget tid efterhånden, så var det alligevel dejligt, hun gik hen mod banen og gik stille og roligt rundt, her var alligevel smukt om aften, dejlig stille og behageligt
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Ons Nov 07, 2012 12:34 am

Chén kom ind på banen sammen med resten af holdet da de havde klædt om. De begyndte at varme en smule op og så strække ud, og så varme mere op, strække mere ud, og så begyndte de at løbe rundt om banen, det to fire omgange og havde hurtigt trænet en time da de var færdige med løbeturen, de strakte ud endnu en gang og stillede sig sammen og fandt en bolde frem og begyndte at lave kaste gribeøvelser for at få reciverne i gang sammen med Quaterbacken. Chén som var halfback fik lavede nogen løbespil sammen med den offensive linje mod den defensive linje så de kunne komme ordenligt i gang med træningen, de ville være klar til at de skulle spille nok deres sæsons sværeste kamp inden længe, så de ville være helt klar.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Ons Nov 07, 2012 12:39 am

Fenzi skrev:Chén kom ind på banen sammen med resten af holdet da de havde klædt om. De begyndte at varme en smule op og så strække ud, og så varme mere op, strække mere ud, og så begyndte de at løbe rundt om banen, det to fire omgange og havde hurtigt trænet en time da de var færdige med løbeturen, de strakte ud endnu en gang og stillede sig sammen og fandt en bolde frem og begyndte at lave kaste gribeøvelser for at få reciverne i gang sammen med Quaterbacken. Chén som var halfback fik lavede nogen løbespil sammen med den offensive linje mod den defensive linje så de kunne komme ordenligt i gang med træningen, de ville være klar til at de skulle spille nok deres sæsons sværeste kamp inden længe, så de ville være helt klar.

hun lukkede øjnene og kunne svagt høre at der var nogen der, nogen som enten spillede eller trænede, stille rettede hun sig op og fulgte lyden, hun gik hen mod banen og sprang over et hegn, hvorefter hun landede perfekt og lydløst på fødderne. hun smilede kort og lagde solbrillerne op i panden hvorefter hun gik hen og så fodboldspillerne træne, dette skulle vel nok blive sjovt og spændende at se, hun satte sig op på rækkerne og betragtede dem spille
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 6 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

X-men :: Byen :: Byen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum