X-men
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 15, Man Okt 07, 2013 8:05 pm
Top posting users this week
Ingen bruger


Free time Spare~ Carmilla

2 deltagere

X-men :: Byen :: Byen

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 12:50 am

Fenzi skrev:Chén så på hende da hun hævede sit ene øjenbryn igen og sukkede kort, han kunne fornemme at hun var utilpas, han sagde dog intet han vidste ikke hvad han skulle sige, eller hvad han skulle gøre ”nemlig hvem ved” sagde han kort og smilede ”men jeg tror ikke jeg ender på hospitalet” sagde han kort for hovedet. ”nogle gange må man bare stole på sine instinkter” sagde han lavt og smilede da hun snakkede om at han rørte hende som om han kendte hende ”jeg indrømmer gerne, jeg kender dem ikke, ikke endnu, og jeg kommer måske ikke til det, men alle fortjener en chance, og så er det op til en om man vil gribe den eller ej” sagde han og smilede indtil hun så væk. Han lod sin hånd og arm falde ned langs siden igen og betragtede hende ”du fortjener at blive hjulpet” sagde han ”men jeg kan finde en anden at hjælpe hvis du vil have jeg efterlader dig her” sagde han så langsomt, han gjorde noget han selv ikke havde set komme, hans hånd lagde sig på hendes hofte ”hvad er det der går dig så meget på?” spurgte han og slap hendes hofte igen kort efter. ”ja alle er smukke, og du er smuk, jeg sagde aldrig du var mere smuk end normale mennesker, men jeg sagde du var smuk, for det er hvad jeg sagde” sagde han langsomt og smilede til hende, han slap også hendes hånd nu.

hun nikkede og der var en antydning af et smil på hendes læber "hvis de gerne vil lære mig at kende, så er det vel okay" hun lagde hoved på skrå og trådte et skridt frem mod hende "hvis de vil hjælpe mig, så kan jeg vel heller ikke stoppe dem, de kan jo gøre hvad de nu end ønsker" hun trak på skulderne og lagde igen armene over kors "hvad der går mig på, det der nok går alle på, jeg er en kvinde på tyve, jeg har ikke engang forelsket mig, ikke engang fået et kys, jeg føler mig som en nonne, jeg frygter det der er underligt, det der føleles underligt" forklarede hun stille. hun strakte sig og kørte en hånd igennem håret "de har måske ret" hun klappede ham på brystet og så hen mod et græsområde, før hun igen så på ham
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 1:01 am

Chén smilede til hende og så der var en antydning af et smil på hendes læber og smilede inden han nikkede ”nemlig det er vel okay, hvis jeg vil lære dig at kende” sagde han og så hun lagde hovedet på skrå, han så da hun trådte et skridt frem mod ham ”jeg vil gerne hjælpe dig, hvis jeg kan og hvis jeg må” sagde han så bare og smilede til hende ”jeg vil kun hjælpe hvis jeg må” sagde han og lagde en hånd bag nakken og betragtede hende mens hun lagde armene over kors endnu en gang ”det går da ikke mig på endnu at jeg ikke har forelsket mig, eller fået et kys” sagde han ”men jeg er jo også en dreng, eller jeg er tættere på at være en mand” sagde han så bare og smilede til hende ”du er ikke en nonne bare fordi du ikke har forelsket dig eller noget endnu,” sagde han venligt og lagde en hånd på hendes skulder ”det kan være du er en af dem der venter på at den eneste ene dukker op” sagde han venligt og mærkede hendes hånd på sit bryst, hans krop var veltrænet, og det kunne tydeligt mærkes og ses, selvom han havde tøj på, han fulgte hendes blik over på græsområdet og mærkede så hendes blik igen.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 1:09 am

Fenzi skrev:Chén smilede til hende og så der var en antydning af et smil på hendes læber og smilede inden han nikkede ”nemlig det er vel okay, hvis jeg vil lære dig at kende” sagde han og så hun lagde hovedet på skrå, han så da hun trådte et skridt frem mod ham ”jeg vil gerne hjælpe dig, hvis jeg kan og hvis jeg må” sagde han så bare og smilede til hende ”jeg vil kun hjælpe hvis jeg må” sagde han og lagde en hånd bag nakken og betragtede hende mens hun lagde armene over kors endnu en gang ”det går da ikke mig på endnu at jeg ikke har forelsket mig, eller fået et kys” sagde han ”men jeg er jo også en dreng, eller jeg er tættere på at være en mand” sagde han så bare og smilede til hende ”du er ikke en nonne bare fordi du ikke har forelsket dig eller noget endnu,” sagde han venligt og lagde en hånd på hendes skulder ”det kan være du er en af dem der venter på at den eneste ene dukker op” sagde han venligt og mærkede hendes hånd på sit bryst, hans krop var veltrænet, og det kunne tydeligt mærkes og ses, selvom han havde tøj på, han fulgte hendes blik over på græsområdet og mærkede så hendes blik igen.

hun trak på skulderne "det er det vel, hvis det er det de øsnker at gøre" hun smilede svagt og rettede hoved op, da han sagde han kun ville hjælpe med hendes tilladelse kunne hun ikke lade vær med endnu en gang at trække på skulderne "de kan gøre hvad de nu end lyster, jeg vil ikke stoppe dem" hun smilede og kørte en hånd igennem sit lange sorte hår "aha de har ikke prøvet at forelske dem, att begære nogen" spurte hun og gik stille rundt om ham "hverken prøvet at kysse nogen eller prøve at føle hvordan det føleles når der er en der kysse dem" spurte hun og stoppede til sidst foran ham "okay så, det er virkelig sentimentalt, men jaja måske er det rigtigt nok" hun smilede og så på ham med varme øjne
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 1:19 am

Chén så på hende og smilede da hun trak på hendes skuldre ”det vil jeg da håbe” sagde han og smilede svagt og så hende da hun rettede hovedet op.
”jeg mener det jeg siger, jeg vil kun hjælpe hvis jeg gerne må” sagde han og så ned på hende og lyttede til at hun sagde at han måtte gøre hvad det var han ville og at hun ikke ville stoppe ham ”De er en fascinerende ung dame” sagde han og smilede da hun kørte en hånd gennem hendes hår ”nej det er det jeg siger til dig, jeg har ikke prøvet at blive forelsket og begære nogen eller prøvet hvordan det er at blive kysset” sagde han og fornemmede hvordan hun bare gik rundt op ham, han fornemmede at hun studerede ham og så da hun stoppede op lige foran ham igen ”det er måske bare sådan det er med dig” sagde han og smilede til hende ”du vil have den eneste ene” hviskede han.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 1:26 am

Fenzi skrev:Chén så på hende og smilede da hun trak på hendes skuldre ”det vil jeg da håbe” sagde han og smilede svagt og så hende da hun rettede hovedet op.
”jeg mener det jeg siger, jeg vil kun hjælpe hvis jeg gerne må” sagde han og så ned på hende og lyttede til at hun sagde at han måtte gøre hvad det var han ville og at hun ikke ville stoppe ham ”De er en fascinerende ung dame” sagde han og smilede da hun kørte en hånd gennem hendes hår ”nej det er det jeg siger til dig, jeg har ikke prøvet at blive forelsket og begære nogen eller prøvet hvordan det er at blive kysset” sagde han og fornemmede hvordan hun bare gik rundt op ham, han fornemmede at hun studerede ham og så da hun stoppede op lige foran ham igen ”det er måske bare sådan det er med dig” sagde han og smilede til hende ”du vil have den eneste ene” hviskede han.

hun grinede svagt og rullede med øjnene "ja de må gerne hjælpe mig, hvis de nu end lystede" hun smilede og så på ham med varme øjne, hun trådte hen til ham og, stod stort set ansigt til ansigt med ham "er jeg det, og hvorfor er jeg så det" spurte hun smilende "og hvem skulle denne eneste ene så være, måske er jeg ikke sådan, at vente på den enste ene" hun lagde hoved på skrå, blidt lagde hun en hånd på hans kind, som han havde gjort på hende, hun bøjede sig helt hen til ham og smilede "måske venter de selv på den eneste ene" hviskede hun i hans øre og rettede sig igen op
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 1:33 am

Chén så på hende og smilede da hun rullede med hendes øjne og grinte så langsomt ”det er jeg glad for at høre at jeg gerne må” sagde han og så ind i hendes varme øjne med et blidt smil, han mærkede da hun stillede sig tæt på ham og stod ansigt til ansigt med ham. ”ja De er en meget fascinerende ung dame” sagde han og smilede ”det er De fordi De er unik på en dejlig måde, du kan nogle ting, det kan jeg mærke” sagde han og smilede til hende. Denne gang var det hans tur til at trække på skuldrende, ”det ved jeg virkelig ikke, nej det kan også være De ikke er sådan en” sagde han. Chén smeilede og klukkede ”ja jeg ved at jeg venter på den eneste ene” sagde han og mærkede hendes hånd på sin kind, og lukkede hans øjne. Han kunne mærke da hun rettede sig op igen.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 1:40 am

Fenzi skrev:Chén så på hende og smilede da hun rullede med hendes øjne og grinte så langsomt ”det er jeg glad for at høre at jeg gerne må” sagde han og så ind i hendes varme øjne med et blidt smil, han mærkede da hun stillede sig tæt på ham og stod ansigt til ansigt med ham. ”ja De er en meget fascinerende ung dame” sagde han og smilede ”det er De fordi De er unik på en dejlig måde, du kan nogle ting, det kan jeg mærke” sagde han og smilede til hende. Denne gang var det hans tur til at trække på skuldrende, ”det ved jeg virkelig ikke, nej det kan også være De ikke er sådan en” sagde han. Chén smeilede og klukkede ”ja jeg ved at jeg venter på den eneste ene” sagde han og mærkede hendes hånd på sin kind, og lukkede hans øjne. Han kunne mærke da hun rettede sig op igen.

hun smilede og nikkede "det lyder jo fantastisk" hviskede hun blidt, hun grinede og nikkede kort "okay så, det vidste jeg ikke, men det er da dejligt at få af vide" hun nikkede kort, og strøg ham blidt ned langs kinden "hvad er det jeg kan" hviskede hun igen i hans øre, kort lod hun sin kind berøre hans kind med et lille smil "okay så og tror de at de vil finde denne eneste ene" spurte hun og smilede blidt "skal jeg flytte mig" hviskede hun og så ned på det meget, meget lille mellemrum der var mellem dem
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 1:51 am

Chén smilede og så på hende og betragtede hende og nikkede ”det er det” sagde han og lyttede til hendes latter og klukkede kort ”nej det vidste De sikkert ikke, det er som regel dejlig at få at vide” sagde han og så på hende mens hun nikkede, Han mærkede hendes hånd der strøg ham langs kinden ”det kan jeg ikke sige endnu, men de er speciel, det kan jeg mærke og fornemme” sagde han blidt og lagde en hånd på hendes hofte igen og smilede bare af at hun stod så tæt op af ham ”ja jeg tror jeg kan finde den eneste ene, men jeg skal måske søge længe eller måske ikke så længe igen” sagde han og rystede på hovedet ”det behøver De ikke endnu” hviskede han tilbage og lod den anden hånd lægge sig på hendes anden hofte.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 1:59 am

Fenzi skrev:Chén smilede og så på hende og betragtede hende og nikkede ”det er det” sagde han og lyttede til hendes latter og klukkede kort ”nej det vidste De sikkert ikke, det er som regel dejlig at få at vide” sagde han og så på hende mens hun nikkede, Han mærkede hendes hånd der strøg ham langs kinden ”det kan jeg ikke sige endnu, men de er speciel, det kan jeg mærke og fornemme” sagde han blidt og lagde en hånd på hendes hofte igen og smilede bare af at hun stod så tæt op af ham ”ja jeg tror jeg kan finde den eneste ene, men jeg skal måske søge længe eller måske ikke så længe igen” sagde han og rystede på hovedet ”det behøver De ikke endnu” hviskede han tilbage og lod den anden hånd lægge sig på hendes anden hofte.

hun smilede og lyttede til hvad han sagde "det er det, komplimenter er som regl dejlige" hviskede hun og lod sin krop kom hen og ganske svagt røre hans, hun nussede ham blidt ned langs kinden. hun klukkede og smilede "kan de det, jamen dog" hun grinede svagt og så ned på sine hofter da han lagde sine hænder på dem en efter en "så det mener de ikke jeg skal, jamen okay" hun smilede og så på ham, med et hævede øjenbryn betragtede hun ham "aha, okay og hvem er det så de tror er deres eneste ene" spurte hun blidt
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 2:10 am

Chén Smilede til hende og nikkede ”det er de som regel det er jo derfor man giver dem til andre” sagde han og mærkede hendes krop mod sin godt nok kun ganske svagt ”jeg troede ikke at De havde prøvet sådan noget før, og at det var uvant for dig” sagde han og smilede til hende, da han mærkede hendes nussen af hans kind han så på hendes smil ”Ja jeg kan så” sagde han og hørte at hun grinte svagt han fulgte hendes blik ned af dem og så på sine hænder på hendes hofter ”nej ikke endnu” sagde han lavt og smilede kort og så på hende ”jeg ved endnu ikke hvem min eneste ene er” sagde han lavt og så på hende ”men hun er sikker der ude et sted” hviskede han.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 2:18 am

Fenzi skrev:Chén Smilede til hende og nikkede ”det er de som regel det er jo derfor man giver dem til andre” sagde han og mærkede hendes krop mod sin godt nok kun ganske svagt ”jeg troede ikke at De havde prøvet sådan noget før, og at det var uvant for dig” sagde han og smilede til hende, da han mærkede hendes nussen af hans kind han så på hendes smil ”Ja jeg kan så” sagde han og hørte at hun grinte svagt han fulgte hendes blik ned af dem og så på sine hænder på hendes hofter ”nej ikke endnu” sagde han lavt og smilede kort og så på hende ”jeg ved endnu ikke hvem min eneste ene er” sagde han lavt og så på hende ”men hun er sikker der ude et sted” hviskede han.

hun grinede og nikkede "ja det har de jo ret i, men det er ikke altid rart at få dem" hviskede hun og grinede, hun smilede og så på ham "ja det er det, ganske uvant, nu hvor det skal siges" hun smilede og hvilede ganske blidt sin kind mod hans skulder. hun smilede og hævede det ene øjenbryn "det er da syndt, men ja hun er sikkert der ude et eller andet sted og venter på dem" hun klukkede svagt og kunne mærke en smule varme på sine hofter, på det sted hvor hans hænder var
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 2:37 am

Chén klukkede lidt ad hende ”det er det jeg siger, jeg ved jeg har ret, er de ikke altid rare at få en kompliment?” spurgte han hviskende og smilede til hende og så ind i hendes øjne ”så har vi det vel på samme måde ikke sandt?” spurgte han så og mærkede hendes kind mod sin skulder og lagde hovedet mod hendes og trak hende lidt tættere til sig selv og kunne fornemme hendes løftede øjenbryn ”ja men jeg har jo langt tid foran mig, ligesom De ha ikke sandt, den rette skal nok vise sig for os på et eller andet tidspunkt” hviskede han og begyndte at kærtegne hendes hofter med blide bevægelser og mærkede temperatur skiftet ved hendes hofter, han smilede lidt over det og lukkede sine øjne.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 2:42 am

Fenzi skrev:Chén klukkede lidt ad hende ”det er det jeg siger, jeg ved jeg har ret, er de ikke altid rare at få en kompliment?” spurgte han hviskende og smilede til hende og så ind i hendes øjne ”så har vi det vel på samme måde ikke sandt?” spurgte han så og mærkede hendes kind mod sin skulder og lagde hovedet mod hendes og trak hende lidt tættere til sig selv og kunne fornemme hendes løftede øjenbryn ”ja men jeg har jo langt tid foran mig, ligesom De ha ikke sandt, den rette skal nok vise sig for os på et eller andet tidspunkt” hviskede han og begyndte at kærtegne hendes hofter med blide bevægelser og mærkede temperatur skiftet ved hendes hofter, han smilede lidt over det og lukkede sine øjne.

hun rystede på hoved "hvis man nu ikke selv tror på dem, så må det da være irriterende hele tiden at få det af vide selvom det er i en god tjeneste" hviskede hun og lod ham trykke hende tættere ind mod sig. hun nikkede stille "ja det har vi vel, men ja det har ret, men tit har man ikke lyst til at vente, man vil bare have det overstået" hun smilede og nød at han kærtegnede hendes hofter blidt "det er nu underligt at stå sådan, når man næsten ikke kender hinanden" hviskede hun og smilede bidt
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 2:57 am

Chén smulede og nikkede så ”det kan du have ret i at det kan” sagde han og smilede kort ”ja en smule underligt er det at være på denne måde” hviskede han lavt og slap hende så og bakkede væk fra hende og smilede ”det var dejligt, meget dejligt faktisk” sagde han og smilede til hende og lagde en hånd på hendes kind ”men det underligt, vi burde lære hinanden bedre at kende først, burde vi ikke?” spurgte han blidt.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 3:04 am

Fenzi skrev:Chén smulede og nikkede så ”det kan du have ret i at det kan” sagde han og smilede kort ”ja en smule underligt er det at være på denne måde” hviskede han lavt og slap hende så og bakkede væk fra hende og smilede ”det var dejligt, meget dejligt faktisk” sagde han og smilede til hende og lagde en hånd på hendes kind ”men det underligt, vi burde lære hinanden bedre at kende først, burde vi ikke?” spurgte han blidt.

hun hævede det ene øjnebryn da han flyttede sig, men gjorde intet andet ved det, hun lagde bare igen armene over kors "det var det skam" hun smilede og kløede sig i nakken, hun smilede og lagde sin hånd på hans "hvis det er hvad du ønsker, så lad os da gøre det" hun smilede og lagde hoved mod hans hånd "skal vi gå hen og sætte os på græsset" hun så hen mod græsset og derefter på ham med et varmt smil
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 3:15 am

Chén så på hende og smilede til hende ”jeg vil stadig gerne have det.. Men vi skulle virkelig lære hinanden bedre at kende før vi forsætter med at stå på den måde” smilede an og så hun kløede sig i nakken og smilede til hende ”det er det jeg helst vil” sagde han og trak hende ind til sig igen da hun havde lagt hendes hoved mod hans hånd igen. Han lagde hænderne på hendes hofter og løftede hende så op og lagde sine hænder ved hendes bag lår og smilede til hende ”jo det kan vi godt, hvis det er det du vil have vi gør” smilede han og satte hende så ned igen og smilede til hende og kærtegnede hendes hofter igen.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 3:20 am

Fenzi skrev:Chén så på hende og smilede til hende ”jeg vil stadig gerne have det.. Men vi skulle virkelig lære hinanden bedre at kende før vi forsætter med at stå på den måde” smilede an og så hun kløede sig i nakken og smilede til hende ”det er det jeg helst vil” sagde han og trak hende ind til sig igen da hun havde lagt hendes hoved mod hans hånd igen. Han lagde hænderne på hendes hofter og løftede hende så op og lagde sine hænder ved hendes bag lår og smilede til hende ”jo det kan vi godt, hvis det er det du vil have vi gør” smilede han og satte hende så ned igen og smilede til hende og kærtegnede hendes hofter igen.

hun grinede og smilede "hold da op, og var det ikke dem der sagde de ville lære mig at kende først" hun grinede og rystede på hoved af ham, og da han lod hende komme ned og stå, gik hun ind på græsset, smed sin taske og jakke, hvorefter hun kort strakte ud, og sukkede afslappet. med et smil satte hun sig på sin jakke og så op på ham "så kom" hun smilede og lagde hoved på skrå, mens hun betragtede ham med varme øjne. hun lod sig læne tilbage på sine albuer og lagde hoved tilbage, så hendes lange, lettere krøllede sorte hår, hang ned mellem hendes arme og rørte ved græsset
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 3:34 am

Chén smilede til hende og klukkede ”det ved jeg at jeg ville” sagde han og grinte ”jeg kunne bare ikke lige lade være med at gøre det” sagde han og betragtede hende, han fulgte efter hende hen til græsset, han havde ikke nogen taske men lod jakke falde, hans muskulatur var tydelig under hans t-shirt, det var tydeligt, at han gik meget op i sin krop, han sukkede kort og lænede sig selv tilbage og smilede til hende ”jeg er her” sagde han og lod jakken sidde over hans skulder, han betragtede hende, han sad lige ved siden af hende og lod hans hånd strejfe hendes hånd og lod hånden glide op langs armen, til albuen, og af skulderen og op til hendes hals, derefter lod han en finger glide op til hendes hage og op til kinden,
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 3:40 am

Fenzi skrev:Chén smilede til hende og klukkede ”det ved jeg at jeg ville” sagde han og grinte ”jeg kunne bare ikke lige lade være med at gøre det” sagde han og betragtede hende, han fulgte efter hende hen til græsset, han havde ikke nogen taske men lod jakke falde, hans muskulatur var tydelig under hans t-shirt, det var tydeligt, at han gik meget op i sin krop, han sukkede kort og lænede sig selv tilbage og smilede til hende ”jeg er her” sagde han og lod jakken sidde over hans skulder, han betragtede hende, han sad lige ved siden af hende og lod hans hånd strejfe hendes hånd og lod hånden glide op langs armen, til albuen, og af skulderen og op til hendes hals, derefter lod han en finger glide op til hendes hage og op til kinden,

hun grinede stille og så kort på ham før hun lukkede øjnene og nød solen mod sin blege krop "og hvorfor kunne de så ikke det" spurte hun med et drillende smil, som hun lå der var det tydeligt hvor tynd hun englelig var, og at nogen ville kalde det direkte usundt, hun havde fået den prædiken tusinde af gange, at hun skulle spise og huske at gøre det hele tiden. hun smilede, da hun kunne mærke hvordan hans finger gled fra hendes hånd helt op til hendes hals og derefter til hendes kind "så fortæl om dem selv" hviskede hun og smilede
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 4:00 am

Chén så på hende og smilede kort og betragtede hende "jeg kunne ikke lade være af den grund at vi stod på den måde som vi nu en gang gjorde" hviskede han og smilede til hende. Han betragtede hendes blege krop i mens han snakkede og han kunne se hvor tynd hun egentlig var, men det var han ligeglad med. Han havde jo allerede sagt at han syntes hun var smuk som hun var. Chén smilede til hende "jo jeg er født og opvokset i kina, hvor jeg boede sammen med min familie, vi flyttede hist og her, mine evner udviklede sig hurtigt, og jeg var ikke gammel nok til at kunne komme på en uddannelses ophold her før jeg skulle på high school, men jeg har trænetmine evner selv og holdt min kroop i form så jeg er klar på den måde" han betragtede hende, "så er det dig" hviskede han blidt.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 4:09 am

Fenzi skrev:Chén så på hende og smilede kort og betragtede hende "jeg kunne ikke lade være af den grund at vi stod på den måde som vi nu en gang gjorde" hviskede han og smilede til hende. Han betragtede hendes blege krop i mens han snakkede og han kunne se hvor tynd hun egentlig var, men det var han ligeglad med. Han havde jo allerede sagt at han syntes hun var smuk som hun var. Chén smilede til hende "jo jeg er født og opvokset i kina, hvor jeg boede sammen med min familie, vi flyttede hist og her, mine evner udviklede sig hurtigt, og jeg var ikke gammel nok til at kunne komme på en uddannelses ophold her før jeg skulle på high school, men jeg har trænetmine evner selv og holdt min kroop i form så jeg er klar på den måde" han betragtede hende, "så er det dig" hviskede han blidt.

hun grinede og åbnede svagt det ene øje "aha, sikke en god undskyldning" hun rystede på hoved og lagde sig ned i græsset med armene ude, stillede, med lukkede øjne lyttede hun til hvad han sagde "okay, det lyder virkelig spændende" hun smilede og lagde sin arm op over sine øjne "okay, jeg er født og opvokset i Østrig, som grevinde, hvilket vil sige jeg har været til sådan nogle fine fester og har været ført korset op til flere gange, jeg udviste nok mit første tegn på disse evner, da jeg slog barnepigen ihjel, men ellers ja så flyttede jeg til instituttet da jeg var 17 og har nu boet der siden" hun smilede og fyldte lungerne med luft
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 10:20 am

Chén så på hende mens hun grinte, da han betragtede hende mens hun kun åbnede det ene øje. Chén smilede og nikkede, ”ja det er en meget god undskyldning” sagde han og lagde sig ned ved siden af hende, han lagde sig selv på siden og løftede sig op på albuen så han kunne se hende, han smilede da han havde fortalt, og så hun havde lyttet til ham ”det er også meget spændende” sagde han så og grinte kort da hun lagde armene over hendes øjne ”jeg er bare født som en ganske normal borger” kommenterede han da han hørte hvad hun sagde med grevinde ”jeg fester ikke så meget, heller ikke fine selskaber” kom der lavt fra ham, ”jeg har da sluppet for et korset” sagde han og nikkede da hun fortalte om hendes barnepige, han nikkede igen og da hun fortalte hvornår hun flyttede til instituttet, han smilede til hende og havde hørt efter da hun snakkede, og han smilede inden han satte sig op igen og så ned på hende. Han små kommentarer havde bare været påmindelser om at han var en normal jævn dreng.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 11:43 am

Fenzi skrev:Chén så på hende mens hun grinte, da han betragtede hende mens hun kun åbnede det ene øje. Chén smilede og nikkede, ”ja det er en meget god undskyldning” sagde han og lagde sig ned ved siden af hende, han lagde sig selv på siden og løftede sig op på albuen så han kunne se hende, han smilede da han havde fortalt, og så hun havde lyttet til ham ”det er også meget spændende” sagde han så og grinte kort da hun lagde armene over hendes øjne ”jeg er bare født som en ganske normal borger” kommenterede han da han hørte hvad hun sagde med grevinde ”jeg fester ikke så meget, heller ikke fine selskaber” kom der lavt fra ham, ”jeg har da sluppet for et korset” sagde han og nikkede da hun fortalte om hendes barnepige, han nikkede igen og da hun fortalte hvornår hun flyttede til instituttet, han smilede til hende og havde hørt efter da hun snakkede, og han smilede inden han satte sig op igen og så ned på hende. Han små kommentarer havde bare været påmindelser om at han var en normal jævn dreng.

hun nikkede kort og fjernede igen hånden fra øjnene "måske er det deres særlige evne, de kan finde på undskyldinger" hun smilede og så på ham med drillende øjne, hun fulgte ham med øjnene og så hvordan han lagde sig ned ved siden af hende, hvorefter han lagde sig på siden. hun smilede og nikkede kort "til tider er det også lettest, jeg havde aldrig nogen venner, der var disse vagter overalt" hun rystede på hoved og så op på himlen med et blandet udtryk, og da han kommenterede korsettet, hævede hun det ene øjenbryn "har de overhoved nogle ide om hvor smerte fuldt det er at have et korset på" spurt hun kort og ligeud, da han satte sig op og så ned på hende med et smil, smilede hun tilbage "tænk jeg ved ikke hvad de hedder" hun smilede og satte sig ligeså op selv
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Fenzi Søn Nov 04, 2012 12:00 pm

Chén Smilede til hende da hun fjernede hendes hånd. ”nej min særlige evne rækker lidt længere end bare at finde på undskyldninger” sagde han og så det drillende blik hun havde, mens han lagde sig fornemmede han hendes blik på sig han smilede tilbage til hende og så hun nikkede ”jeg var ganske normal, men jeg havde da ingen venner, jeg har altid været mere til det der med at være alene, end at være i store mængder, det er måske derfor jeg venter på den eneste ene, men det der med at være alene har ændret sig med tiden, det vil jeg gerne indrømme, det er først nu her efter jeg kom til landet at det har ændret sig” sagde han langsomt og betragtede hende. Han så da hun vendte blikket mod himlen, ”jeg har ingen idé om hvor ondt det gør med et korset” sagde han og så på hende ”men jeg kan regne ud at det er slemt eftersom de har et tonefald der føre mig i den retning” sagde han og smilede til hende og lagde en hånd på hendes kind ”Mit navn er Chén” sagde han så og blinkede til hende ”men jeg kalder mig selv Fenzi, som er Kinesisk og betyder elementer” sagde han og slap hendes kind da hun satte sig op ”og dit navn er?” spurgte han og smilede lidt.
Fenzi
Fenzi

Antal indlæg : 181
Join date : 12/05/12

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Carmilla Søn Nov 04, 2012 1:44 pm

Fenzi skrev:Chén Smilede til hende da hun fjernede hendes hånd. ”nej min særlige evne rækker lidt længere end bare at finde på undskyldninger” sagde han og så det drillende blik hun havde, mens han lagde sig fornemmede han hendes blik på sig han smilede tilbage til hende og så hun nikkede ”jeg var ganske normal, men jeg havde da ingen venner, jeg har altid været mere til det der med at være alene, end at være i store mængder, det er måske derfor jeg venter på den eneste ene, men det der med at være alene har ændret sig med tiden, det vil jeg gerne indrømme, det er først nu her efter jeg kom til landet at det har ændret sig” sagde han langsomt og betragtede hende. Han så da hun vendte blikket mod himlen, ”jeg har ingen idé om hvor ondt det gør med et korset” sagde han og så på hende ”men jeg kan regne ud at det er slemt eftersom de har et tonefald der føre mig i den retning” sagde han og smilede til hende og lagde en hånd på hendes kind ”Mit navn er Chén” sagde han så og blinkede til hende ”men jeg kalder mig selv Fenzi, som er Kinesisk og betyder elementer” sagde han og slap hendes kind da hun satte sig op ”og dit navn er?” spurgte han og smilede lidt.

hun grindede og så på ham med varme øjne "er de sikker" spurte hun og vendte sig mod ham, hun lagde hoved på skrå og hendes øjne, fik det der drillende skær over sig, hun så ned på ham og hævede det ene øjenbryn "aha og er det godt" spurte hun blidt, en smule varme vidste sig i hendes øjne og hun smilede blidt.
da han begyndte at snakke om korsettet, satte hun sig på hans mave og så ned på ham med drillende øjne "det gør ondt her" hun lod sine fingre glide ned langs hans riben "og her" hun lod fingrene glide hen over hans hofter ""også har man svært ved at trække vejret" hviskede hun og så ned på ham med blide øjne,
hun smilede og lagde en hånd oven på hans da han lagde sin på hendes kind "en fornøjelse at møde dem Chén, jeg hedder Carmilla Johanna von Habsburg, men mit fødenavn er Mircalla, som er et anagram for carmilla" hun smilede og trak på skulderne
Carmilla
Carmilla

Antal indlæg : 76
Join date : 21/10/12
Geografisk sted : hun har boet det meste af hendes liv i Østrig, men da hun fyldte 17, tog hun til indstitet og der har hun været lige siden.

Tilbage til toppen Go down

Free time Spare~  Carmilla - Page 2 Empty Sv: Free time Spare~ Carmilla

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

X-men :: Byen :: Byen

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum